رواية الانتقِA م الباRد كاملة جميع الفصول
-انتي اجمل هدية من ربنا ليا♥️ -بس يارب تحافظ عليا قولتها بتريقة وبعدين بصيت لولادي اللي نايمين بحب وقولت في سري : -كل ده عشانكم ♥️ تمت
عند عاصم كان سرحان ومش عارف حاسس بإحساس سئ بيروده مش عارف في ايه كانت وفاء نايمة جنبه سمع صوت بنته خرج لقها بتذاكر عاصم بحب…. ايه يا حبيبتي مسهرك كده نور وعنيها سوده من السهر….. معلش يا بابا لو صحيتك بس ورايا امتحان مهم بكره ولازم اكون مستعدة عاصم…. ولا يهمك يا حبيبتي
التي تعمل بالمنزل وهي تفعل ذلك.. وعشان انا كنت بعامل البنت برحمة وكنت اعاملها كا اخت صغيرة لي .. فقد جاءت تلك الفتاة واخبرتني بذلك العمل القذر فا ذهبت سريعا واخبرت يا ابو شاهين بما قالتة لي سعدية عن العمل.. فدخل( يا)ابو شاهين بنفسة
”عـ ــشـ ـت عند اخـويا ومـراته بلـقـمـتـي ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
محمود:دي نغم ياجميلة اللي كلمتك عنها ،أحبت جميلة هيئة نغم كثيرا وأطلقت عليها الملاك البرئ وتمنت ان تكون من نصيب ولدها ،فهي كأي ام محبة لاولادها تتمنى بزوجة تكون ام قبل أي شئ،وبعد لحظات أطفأت مرام شموعها مودعة سنة بكل مافيها وفي استقبال سنة أخرى، ،بعدها تفرق الجمع بعد تهنأتها، ،اخدها ريان في احضانه وتمنى
”رواية وهم الحب كاملة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
نظر الي ثم نظر الي ساعته بملل ” اتأخرتي دقيقتين ” ضممت يدي الي صدري ” خير في حاجه ” وضع السيجارة في المطفائه ” عايز اتعشي انا جعان” مازلت علي وضع العناد ” وهو حد قالك اني الخدامه بتاعتك” ابتسامه جانبيه اعتلت وجه ” بس انتي بتاعتي يعني اطلب الي آنا عايزه”
-بس احنا توبنا …وربنا بيسامح يا مروان .. قالتها بحر*قة ودموعها تنساب علي وجنتها وقد احست باليأس أن مهما فعلت لا احد سوف يتقبلها سوف تظل منب*وذة للابد …حتي مهرا لن تسامحها بالتأكيد علي ما فعلته …رباه ماذا تفعل أكثر من هذا …ماذا تفعل لكي تحصل علي الغفران …هل تقت*ل نفسها !!! هز
”رواية عرو س رغMا عنها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
لمّا خرج ،قال له العبد: تعال سلّم على سيّدك !!! ولمّا رأى السّلطان واقفا أمامه، اعتقد أنه جاء لجمع الضّرائب ،فأخرج صرّة من المال ،وقال له: أعذرني يا مولاي أنّي تأخرت في الدّفع ،ضحك السّلطان ،وقال: لم أجئ لأخذ مالك بل لخطبة ابنتك عيشة ،إحتار الرّجل ،وقال : لقد اختفت في الغابة .
”قصة بنت الصياد قصة رائعة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
داليا: تسلم يدك ي قمر قمر: بالهناء ايناس: المكرونه حلوه بس تقيله شويه داليا: هيا المكرونه الباشميل لازم تبقا تقيله ايناس: الحمدلله ام زين: كملي اكلك انتي كلتي اي ايناس: شبعت زين هو ممكن تاخدني بعد ما تخلص اكل تفسحني في الصعيد عشان انا معرفش حاجه هنا داليا: طب خد قمر معاك تغير
زياد اول مبصلها اترمت في حضنه ونهارت في العياط غمض عنيه وهو بيشدد من اديه على حضنها هو الي كان محتاج الحضن دا اكتر منها ريهام: انا مليش حد من بعد امي، انا مش قادره استوعب انها بعدت عني حاسه أني بموت والله حط دقنه على راسها وهو بيحرك ايده على ضهرها : هششش
”رواية وعد الجبل ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
* اه يا حبيبتي فيه ايه بس احكيلي -تبص فداء لباباها وتقول في نفسها نفسي احكيلك علي كل حاجه جوايا واشيل الهم اللي علي قلبي ده بس خافت علي ابوها ليحصله حاجه وخصوصا هو راجل كبير بعد شويه تدخل الام ، مالك يا فدا يا بنتي وشك مخطوف ليه ،، هو زيد زعلك في
– كاميليا.. مالك يا حبيبتي في إيه؟ قالت بشفاه مرتجفة: – كنت ماسكة نفسي بالعافية وأنا في الكلية .. مش قادرة يا فاتن هموت .. – في ايه اهدي – أم سامح! – مالها الست الحرباية دي أخفضت رأسها مستحية خائفة, لتقول بفتور : – طردتني يا فاتن … عشان قولتلها إني رايحة امتحان قالتها
رواية غRام العنقاء كاملة (جميع فصول الرواية) Read More »
منه ساااامح گنت بنگمش علي نفسي من الرعب أول ما شوفت سامح داخل الاوضه وهو ماشي علي رجليه بس لحظة ، دا مش لوحده بعد ما دخل ووقف علي مسافة بعيد عني شويه بس گان قصادي وبيبص عليا دخلت وراه واحده ست عجوزة جداااا جدااا گان شعرها منگوش زي ماتگون عمرها ماسرحته وگان شعرها گله
” رواية العماره اللي قصادنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
اما بمنزل فادية دخلت وهي تستغفر وتقول: شوفت يامحمد مرات اخوك القادرة بس عجبتني حلا هادية بس قطة بتخربش محمد: منال دي شر خدي بالك منها مجدي: متخافش يابابا جدي هايمشيها فادية: صدقت يابني ياللا عشان ترتاحو النهاردة اجازة وصلنا عند بيت اهل ماما استقبلونا بحفاوة بابا عرفنا بخالي ايمن اخو ماما الصغيروالوحيد كان شخص
دخلت أوليان وراء قاسم من باب الفيلا.. بس وقفت لما سمعت صوت غريب من الغرفه اللي جنبها.. راحت وبصت فيها اتصدمت لما اتلقت رسلان واقع على الأرض ، وبينز’ف من وشه وبيتوجع ومش قادر يتحرك.. أوليان شهقت بصدمه وبرقت بعيونها اللي اتملت دموع.. وحطت ايدها السليمه اللي بتتر’عش على بوقها.. قاسم حس انها مش بتمشي
”رواية غرام قاسم ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
عمرو كان مركز في عيون حور وهو بيسمع كل كلامها ،، كان من فرحته مش مصدق انها فعلا بتتكلم عنه ،، وفجأة ابتسم ابتسامته اللي بت قلب حور وقرب منها وشالها فجأة وهو بيقؤلها بعشق: وانا عمري ما حبيت حد غيرك ياحور ،، انتي الامل اللي كنت برجع عشانه حور اتصت وبصتله بوع وسألته :
”روايـــــ ة حــــ ب ِAعمي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
ادهم قرب من ودنى و قالى بغ*يظ مكت*وم: كدا برضو يا سمو الاميره تطلعى طلعه زى كدا من غير العقرب دا اسمه كلام برضو، حقيقى زعلان، كنت لسه هتكلم فقالى بغي*ظ و ح*ده: اخر*سي خالص حسابك تق*ل ق*وى، نخلص بس و هوريكى. اتنهدت و عرفت انى مكمش لازم اعرف سياده اللواء. دخلنا المخزن و استنينا
مشي وسابهم يعيطوا وينوا. مر سنة و زينه داخلت طب و اتخطبت لادهم وملك للاسف انتـ. ـحرت وابوها اتحـ. ـبس. يوم فرح زينه وادهم. جروح زينه اتشفت خالص وكانت اجمل بالفستان ادهم شافها انبهر: واووو. زينه باحراج: شكرا. ادهم مسك ايديها وباسها: مبروك عليا انتي يا روح قلبي. زينه: بحبك يا ادهم. ادهم بصة: د
هشام بقي كده طيب شكلك عايزه نجربي عشت الشارع أنتِ طالق يا أمينة وغادر هشام رك أمينة تتألم من كله وفارس محطم ولم يقدر أن يظل مع أمينة فغادر وهو حزين ان حقيقته كشفت أمام حبيبته وبقت أمينة قليلاً في المشفي ثم غادرت أمينة لمنزلها ومرت ثلاثة شهور وهي لا تقدر علي نسيان ما حدث
” رواية طعنت في ش rرفي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
نيروز:يلا بينا مصعب:يلا عبير شافتهم اتصدمت واتكلمت وهي بتشهق:انتي وخداه علي فين نيروز:هخرجه يتفسح عبير:يتفسح ايه ده واحد مريض والحاجات دي متهموش هو في ايه ولا ايه نيروز اخدت الكرسي بتاع مصعب وخرجته برا الڤيلا ودخلت تاني وراحت ناحيه عبير ورفعت صباعها في وشها واتكلمت بتحذير:عارفه لو شوفتك قريبه من مصعب تاني او بتحاولي تعملي
” رواية حارسة الأعمى ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
الأمن بعدوه عنه أسر بغضب :متفكرش تقول اسم مراتي ع لسانك انت مش عارف انا مين انا اسر الهواري الشاب بصدمة :هو جوزك؟ كيان اومأت برأسها بمعنى نعم اسر راح مسكها واخدها ع العربيه رغم اعتراضها أسر :اركبي كيان :مش هركب أسر شالها ودخلها ع العربية كيان بغضب :انا بكرهك بكرهك يا اسر الهواري اسر
” ”رواية عشقت براءتها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
_ عادل :- اللي عندي قولته ودي الطريقة الوحيدة اللى هتحمي أية وابنها غير أن اللي هيثبت هوية ابنها ما’ت _ أية :- بس اي ذنب محمد أنه يتجوز وحدة أرملة وحامل _ عادل :- هو هيلاقي زيك _ محمد :- استحالة اتجوز دي ،ايه هلتبسوني ابنها كمان _ عادل :- يبقى متسالنيش عن ميراث،
وفجاءه ابويا خبط الباب برجله وقلى ماكنتش اتخيل أن ضميرك يسمحلك تعملى كده كنتى هتسجنى واحد مظلوم لمجرد انك تريحى نفسك ياجبروتك ياشيخه بس على العموم انا الى اتحمل كل حاجه عشان دلعتك بزياده ونفذتلك كل طلباتك وماكنتش بعترض على كل الى بتعمليه مش مسامحك ياسميه لحد ما اموت وسابنى وخرج وطلعت أجرى انا على
فا هيا حزينة بسبب أفعالي معها ومع الأولاد وهي لا تعلم اني احترق من الداخل واري جريمة سوف تحدث في أي لحظة واخذت سيارتي وذهبت الى صديقى وحكيت له ماذا فعلت وعن فكرته التي اعجبتني . وقال لي ان شاء الله يخيب ظني وان لا شئ من تلك الأوهام التي تدور في رأسي فقلت له
”قــــصــة زوجـ ـتـ ـي ت وأنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »