رواية الانتقِA م الباRد كاملة جميع الفصول
-انتي اجمل هدية من ربنا ليا♥️ -بس يارب تحافظ عليا قولتها بتريقة وبعدين بصيت لولادي اللي نايمين بحب وقولت في سري : -كل ده عشانكم ♥️ تمت
”مشكلتك انك تضع لكل شيء عذراً ، بينما كانت الأشياء تحدث من حولك بتعمد وصراحة واضحة.” ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ بعد ما خرج عاصم وممدوح كانت ريهام تجلس علي الارض وتبكي بشدة وتقول….. ليه يارب تاخده مني كان حميني من شر ابوه ليه كده وبعدين نهرت نفسها…. ايه اللي بتقوليه ده يا غبية استغفر الله العظيم وقامت
المهم اخذت شوق سلفتي.. تغل وتكن لي كل حقد وكراهية وكلما ازدادت غلاوتي عند يا .. كلما زادت ها اشتعالا.. حتي جاءت في ليلة وقد قررت ان تخرجني من البيت وتجعلهم يطردوني شر طردة.. وذلك عنا ارسلت في طلب امراة تفعل لها سحرا وعمل
”عـ ــشـ ـت عند اخـويا ومـراته بلـقـمـتـي ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
الشمع من غيري ،،عندما استمعت إلى صوته،نظرت اليه واذا بها ،، تقوم بالاسراع والارتماء باحضانه فلقد اشتاقت اليه كثيرا ،،،قام باحتضانها ورفعها اليها وبدأ يدور بها فهي اخته حبيبة قلبه التي يعشقها ،،كذلك هو بالنسبة لها مثلها الأعلى، ،هنئها بعيد ميلادها الخامس والعشرون وقدم اليها هديته ،،مرام ايه دا ،،شكلها كبير اوي كدا ليه ،،نظر
”رواية وهم الحب كاملة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
” انا قلت اصحي دلوقتي ” هذا صوته اللعنه هذا صوت مازن ماذا سوف افعل الان بالفعل سوف يقتلني ، بلعقت حلقي ، فتحت عين واحده محاوله ان اتأقلم مع نور الغرفه ” عايز ايه؟ ” خرج صوتي ناعس للغايه فمازلت اريد النوم وبشده . ” اقعدي ” خرج صوته غاضب ، اعتدلت في
-حاول تنساها يا مروان …صدقني مش هينفع …محدش هيرضي …لا اخوها ولا مهرا …هتعرف تتعامل مع مهرا ازاي ..اخو البنت دي لما يشوفك هيكون شعوره ايه …نصيحة مني يا مروان حاول تنسي لانك انت اللي هتتأ*ذي.. البنت دي هتفضل فاكرة دايما انك اذ*يت بنت عمها …حاول تتخلص من مشاعرك دي كفاية تأنيب الضمير اللي
”رواية عرو س رغMا عنها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
قالت عيشة: لا بدّ أن تخطبني إذا من أبي ،وهو يعيش على حافّة البحر ،ولقد تزوّج امرأة أخرى تكرهني، لذلك أعيش في الغابة مع أمّي !!! قال إبن السّلطان :لا بأس ،غدا نجيئ مع الهدايا ،ونذهب إلى داركم . لم تنم البنت ليلتها من شدّة السّعادة ،فالأمير كان لطيفا جدّا معها ،ويعشق كلّ ما
”قصة بنت الصياد قصة رائعة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
ام زين: وهيا السلطة بتغذي ي بنتي دوقي المكرونه الباشميل دي هتنسي الرجيم خالص داليا: شوفي قمر بتاكل كل حاجه ومع كده جسمها حلو قوي ايناس: اوك ميلت داليا علي اسراء واتكلمت بصوت واطي داليا: بت ي اسراء اسراء: في اي داليا: هيا مالهم رافعة رقبتها السماء كده اسراء: انا عارفه علي اي
زياد: من ساعت ما جبتها من القاهره مبطلتش عياط ولا كلتش حاجه خالد بهدوء: براحه عليها وخدها وحده وحده هي برضو لسه صغيره وموت امه لسه ماثر فيها زياد: قلبي وجعني عليها مش قادر اشوفها كدا خالد: معلش معا الوقت هترجع زي زمان قوم بس اعملها حاجه تكلها ومتسبهاش كدا بهدوء: ماشي خالد: يلا
”رواية وعد الجبل ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
: بس انا حاسس انك تعبانه انا بقول نستني ناخد الحقنتين يمكن تخفي – لا وربنا انا زي القرده اهو : مكان من الاول ليه جو الشبحنه ده يخرج زيد من الاوضه. فداء بدا يحاوطها القلق والخوف تاني وبدات دموعها تنزل ،، ليه انا حاسه اني في حلم يارب اكون بحلم واشويه افوق من
تيح من يديها : – حرام عليكِ اللي بتعمليه ده قالت لها سميحة بازدراء : – ابقي وريني بقى هتنجحي ازاي وتكملي امتحاناتك إزاي وأنتِ عند أمك .. تطلعت إليهم بصدمة و عيناها مليئة بالدموع: – طب حتى سيبيني آخد كتبي .. و هدومي سحبتها خارج الشقة بهمجية قائلةً لها: – اطلعي بره ومترجعيش هنا
رواية غRام العنقاء كاملة (جميع فصول الرواية) Read More »
علبتين عصير فتحهم وگنا بنشرب عصير واحنا بنتگلم گنا بنتگلم في گلام عادي ومش مهم لما حسيت نفسي دايخه اوووي وأعصابي بتروح مني ومش قادره أتحرك لدرجه علبة العصير وقعت مني وحسيت الدنيا بتلف بيا جاامد وبيغمي عليا لما فجأه لقيت عيونه بقي لونها ابيض خاالص واتگلم بصوت بشع ومرعب : “” بگرة وضحك ضحگة
” رواية العماره اللي قصادنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
اما بمنزل فادية دخلت وهي تستغفر وتقول: شوفت يامحمد مرات اخوك القادرة بس عجبتني حلا هادية بس قطة بتخربش محمد: منال دي شر خدي بالك منها مجدي: متخافش يابابا جدي هايمشيها فادية: صدقت يابني ياللا عشان ترتاحو النهاردة اجازة وصلنا عند بيت اهل ماما استقبلونا بحفاوة بابا عرفنا بخالي ايمن اخو ماما الصغيروالوحيد كان شخص
أوليان وهي بتقول بصوت بتحاول تسيطر على الرعشه فيه وهي بتشرب مايه برجفه : مش يمكن تكون ماتستاهلش حبك ولا تستاهلك؟ قاسم ضحك بخفوت : ده انا اللي خساره فيها.. هي تستاهل حد يشيلها جوه عيونه وفوق راسه! كملت أكل من الطبق بإيد مرتعشه ونظرها في الطبق : متجوزتهاش ليه؟ قاسم اتنهد وقال : نصيب..
”رواية غرام قاسم ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
عمرو كان مركز في عيون حور وهو بيسمع كل كلامها ،، كان من فرحته مش مصدق انها فعلا بتتكلم عنه ،، وفجأة ابتسم ابتسامته اللي بت قلب حور وقرب منها وشالها فجأة وهو بيقؤلها بعشق: وانا عمري ما حبيت حد غيرك ياحور ،، انتي الامل اللي كنت برجع عشانه حور اتصت وبصتله بوع وسألته :
”روايـــــ ة حــــ ب ِAعمي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
خا*يفه عليا من الجرح بتاعى، مقدرش انكر انهم كانوا من احلى شهور حياتى لدرجه انى حببت اخف دم معاها، و طبعا انتم عارفين اخر مره خفيت دمى مع حرم سياده اللواء حصل ايه، المهم قولت لملك فى يوم بهزار: انا لو اعرف انى هدلع كل الدلع دا كنت اتض*ربت بالمس*دس كل يوم. و ياريتنى ما
مشي وسابهم يعيطوا وينوا. مر سنة و زينه داخلت طب و اتخطبت لادهم وملك للاسف انتـ. ـحرت وابوها اتحـ. ـبس. يوم فرح زينه وادهم. جروح زينه اتشفت خالص وكانت اجمل بالفستان ادهم شافها انبهر: واووو. زينه باحراج: شكرا. ادهم مسك ايديها وباسها: مبروك عليا انتي يا روح قلبي. زينه: بحبك يا ادهم. ادهم بصة: د
أنتِ هتكوني طالق لما فارس يقولك سابك ليه أمينة: مش عايزه أعرف أي سبب فارس: هوفر عليك الطريق يا هشام انا فعلاً بحبك يا أمينة بس سابتك عشان أنا مش أخو هشام أمينة: ازاي انا مش فاهمه هشام: يعني بأختصار أبويا لقا فارس في الشارع خدو رباه معانا وقبل ما يتوفي عرفنا و ده كانت
” رواية طعنت في ش rرفي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
نيروز ضحكت بوجع:الله يرحمهم مصعب عقد حواجبه:اومال مين اللي في المانيا نيروز ضيقت عينها وبصتله:انت تعرف كل ده عني ازاي مصعب:قولتلك ده مش موضوعنا نيروز:انا معنديش اب ابويا ما’ت من زمان لما ابقي محتاجه لحضن ابويا ويطبطب عليا في مو’ت امي ويقولي انا جمبك متخافيش مش هسيبك يبقي ما’ت ولما يسيبني في سن صغير لوحدي
” رواية حارسة الأعمى ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
راح ع أوضة امه اسر :ماما فين كيان زينب :راحت يا آسر انت خسرتها علشان حتت عيلة صايعة اسر :ماما انا م هتجوز جويرية انا عايز كيان والله م هعوز غيرها انا بحبها ياما بعشقها اكتشفت دة اليوم يمكن حبي ل جويرية كان مجرد تعلق م اكتر بس انا بجد عشقان كيان زينب :خلاص يا
” ”رواية عشقت براءتها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
_اية:- مش همشي _ عاطف:- والله عشان بهدلة ابنك ،يعني مثلا حد خب’طك كدا ولا كدا …. _ اية بز’عيق:- اياك تمد ايدك انت فاهم _ بهجت :- لو ممشتيش دلوقت مصيرك هيبقى السج’ن ومصير ابنك المو’ت _ أية فكرت وبعدها خا’فت على ابنها فقررت تمشي، بس تمشي تروح فين ، افتكرت كلام عادل وعبير
مسكناه فى ايدنا هنقطعه وقومت الدنيا حريقه وقلت انا عايزه حقى وزياد يقول وربنا ماعملتلها حاجه وانا برضو اقول مش هسيبه وهاخد حقى منه وتانى يوم اجه محامى زياد عندنا وقال ياجماعه بلاش شوشره على موكلى وعلى بنت حضرتكم موكلى راجل محترم وعنده عيله كبيره فى الصعيد وكمان مجوز وعنده بنات وانا اقول ابدا مش
فا هيا حزينة بسبب أفعالي معها ومع الأولاد وهي لا تعلم اني احترق من الداخل واري جريمة سوف تحدث في أي لحظة واخذت سيارتي وذهبت الى صديقى وحكيت له ماذا فعلت وعن فكرته التي اعجبتني . وقال لي ان شاء الله يخيب ظني وان لا شئ من تلك الأوهام التي تدور في رأسي فقلت له
”قــــصــة زوجـ ـتـ ـي ت وأنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »