رواية الانتقِA م الباRد كاملة جميع الفصول
-انتي اجمل هدية من ربنا ليا♥️ -بس يارب تحافظ عليا قولتها بتريقة وبعدين بصيت لولادي اللي نايمين بحب وقولت في سري : -كل ده عشانكم ♥️ تمت
عاصم بعصبية….. هو في ايه هو انتوا ليه بتتكلموا قبل ما اخلص كلامي مش تفهمي الاول قبل اللي بتعمليه ده وفاء ببكاء…. عايزني اعمل ايه وانت بتقولي هتتجوز عليا ها عايزني اعمل ايه عاصم حضنها… يا حبيبتي انا مقولتش اني هتجوزها بس اديني فرصة افهمك الحوار من الاول اقعدي قعدت وفاء وهو مسح دموعها…
رد اخوة غانم قائلا ..انت السبب يا بوي لان شاهين مكنش له في الزواج وانت الي تة علية عشان تزوجة وتجيبلة واحده يبهدلها كده رد شاهين معترضا قال..ايه موضوع ملوش في الزواج دي ؟ انتبة لكلامك يا غانم ووجه شاهين الشكوي لابية قال..يرضيك الكلام ده
”عـ ــشـ ـت عند اخـويا ومـراته بلـقـمـتـي ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
محمد :تعرفي يانبيلة ،لو أطول اجيب نجمة من السما للبنات عمري ماابخل عليهم ،،نفسي اشوفهم احسن ناس وانجحهم، مستني اليوم اللي نغم تدخل فيه كلية الهندسة اوي ،،وهمس تدخل الصيدلة ،،،واسلمهم لأولاد الحلال اللي يستهلم ،قبل مااقابل وجه كريم نبيلة :بعد الشر عليك ياحبيبي، ربنا يطولنا في عمرك وتشوف ولادهم، ،،،،،أمن زوجها على دعوتها، ولكنه
”رواية وهم الحب كاملة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
ابتلع القهوه التي بداخل فمه ” طب كويس بس انا حاسس ان في حاجه مزعلاكي هو حصل حاجه مع مازن إمبارح ؟” نظرت الي نسمه وجدتها مشغوله بالمطبخ ولا تسترق بعض السمع عما يدور بيننا من حديث ولكن شعرت ببعض الإحراج من اخبار أدهم كما حدث بيني وبين مازن امس ، كيف ينظر الي
ابتسم علي وضغط علي كفها وقال: -انتِ جميلة يا ورد …والف واحد يتمناكي بجد …تستاهلي الحب والاحترام وكل حاجة حلوة…بس صدقيني مش انا الشخص اللي هيديكي ده كله …للاسف الشديد مشاعري كلها مش ملكي عشان اديهالك لو بإيدي اختار اللي احبه مكانتش هلاقي انسب منك بس للاسف انا مليش علي قلبي اي سلطان …
”رواية عرو س رغMا عنها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
هامت عيشة على وجهها في الظلام، وبدأت تشعر بالبرد والرهبة ،وفجأة رأت نورا خافتا فإتجهت ن،وكان يصدر من كوخ صغير، ولمّا دقت الباب خرجت لها مرأة قبيحة المنظر ،فخافت منها، وهمت بالهرب ،لكن وصل لأنفها رائحة طعام شهي ،وأحسّت بالجوع ،فتمالكت نفسها ،وقالت :لقد ضعت في الغابة، وأريد أن أبيت عندك هذه الليلة
”قصة بنت الصياد قصة رائعة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
قمر: نام انت وانا شويه وهنام زين: متاكده قمر: اه زين: طب هسبلك النور شغال ولما تنامي اطفيه قمر: حاضر زين: تصبحي على خير قمر: وانت بخير في صباح يوم جديد ملي باحداث جديدة صحيت قمر ملقتش زين جمبها قامت اخدت هدوم ودخلت استحمت ونزلت تحت لقت اسراء وداليا وام زين قمر: صباح
خالد كل شويه يرفع عيونها ويبص عليها وهو بيكلم ابوها وبيتفق على كل حاجه …. وعد طلعت من الحمام وهي بتنشف شعرها لقيت الباب اتفتح ودخل منه جبل وهو شايل صنيه صغيره جبل: يخنتلك لسان عصفور وعد: تعبت نفسك ليه أنا بقيت كويسه جبل حط الصنيه على السرير : تعالي بس كلي وعد قربت
”رواية وعد الجبل ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
: حمدلله علي السلامه يا هانم – هو انتا ،، انتا عاوز مني ايه : اهدي يا فداء انتي تعبانه والعصبيه مش حلوه ليكي المهم سلامتك – فداء تصمت ،،،،،،،، : صدقتي كلامي اللي قولتهولك اهو خلع ومجاش زي موعدك – لو سمحت مش عاوزه اتكلم في الموضوع ده : لو سمحت ،، هيا
– بتقولي حاجة يا كاميليا؟ زفرت بغيظ: – أبدا بطلب من ربنا الرحمة بعد بضعة ساعات .. قبل أن تخرج كاميليا الى شقتها .. قالت لها حماتها بتسلط: – كاميليا .. ياريت يا حبيبتي تلحقي تنامي وتصحي بدري من الفجر .. عشان بكرة ورانا شغل كتير .. هتغسلي السجاد .. وبعدها هنعمل معجنات.. أنت بتعرفي
رواية غRام العنقاء كاملة (جميع فصول الرواية) Read More »
وحضنتني ومشيت دخلت البيت وانا حاسه اني مخنوقه اوووي ، الهم عامل زي جبل علي قلبي ،، بعيش حاجه مگانتش تخطر علي بالي حتي في اسوأ گوابيسي دخلت لقيت ماما قاعده لوحدها اخواتي البنات نايمين وبابا وعلي في الشغل ،، گانت قاعدة بتتفرج علي التليفزيون مگنتش قادره ولا مستحمله أشوفها قدامي ،، بس حسيت ان
” رواية العماره اللي قصادنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
اما بمنزل فادية دخلت وهي تستغفر وتقول: شوفت يامحمد مرات اخوك القادرة بس عجبتني حلا هادية بس قطة بتخربش محمد: منال دي شر خدي بالك منها مجدي: متخافش يابابا جدي هايمشيها فادية: صدقت يابني ياللا عشان ترتاحو النهاردة اجازة وصلنا عند بيت اهل ماما استقبلونا بحفاوة بابا عرفنا بخالي ايمن اخو ماما الصغيروالوحيد كان شخص
قاسم بصلها وقال بسرعه : حاضر بس بالله عليكي اهدي.. وصل قاسم المستشفى القريبه من الفيلا بعد فتره قليله.. نزل من السياره وراح فتحلها الباب ونزلت بتعب.. دخلت المستشفى.. وكان واقف جنبها بيعمل إجراءات الدخول.. قاسم بلهفه بصلها بعد ماخلص : قادره تمشي لوحدك ولا انادي ممرضه؟ نفت برأسها وقالت : لا لا.. بس خلينا
”رواية غرام قاسم ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
عمرو كان مركز في عيون حور وهو بيسمع كل كلامها ،، كان من فرحته مش مصدق انها فعلا بتتكلم عنه ،، وفجأة ابتسم ابتسامته اللي بت قلب حور وقرب منها وشالها فجأة وهو بيقؤلها بعشق: وانا عمري ما حبيت حد غيرك ياحور ،، انتي الامل اللي كنت برجع عشانه حور اتصت وبصتله بوع وسألته :
”روايـــــ ة حــــ ب ِAعمي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
المحاليل و الاجهزة حواليه علشان تحافظ عليه علشانى. مستنتش كتير جريت عليه و دمو*عى مغرقه وشى من تانى، كانى كنت محوشاهم و صرفتهم هنا فى الموقف دا. مسكت ايديه و بوستها بهدوء و ملست على شعره لحد لما سندت راسى على دراعه و نمت. _ كابو*س كان مجرد كاب*وس مفدرتش أعيشه فى الحقيقه، ليله فرحى
مشي وسابهم يعيطوا وينوا. مر سنة و زينه داخلت طب و اتخطبت لادهم وملك للاسف انتـ. ـحرت وابوها اتحـ. ـبس. يوم فرح زينه وادهم. جروح زينه اتشفت خالص وكانت اجمل بالفستان ادهم شافها انبهر: واووو. زينه باحراج: شكرا. ادهم مسك ايديها وباسها: مبروك عليا انتي يا روح قلبي. زينه: بحبك يا ادهم. ادهم بصة: د
ودفعه بعيداً وصعد يبحث عن أمينة وسمع ص بكائها فأقترب من غرفتها قائلاً: متخفيش يا أمينة أنا هطلعك من هنا وحاول فارس أن يفتح الباب لكن لم يقدر فدفعه بقوة وفتح الباب وهنا وجد هشام يمسك به قائلاً: أطلع بره بيتي يا فارس وأبعد عن مراتي فأبعده فارس عنه قائلاً: آخر مره هسمحلك تلمسني وأمشي
” رواية طعنت في ش rرفي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
عربيه كبيره خبطت عربيتي واتقلبت …ضحك بوجع:كان زماني مي’ت ….اليوم اللي كان اسعد يوم في حياتي اتحول لأسوء يوم في حياتي الدكاتره قالو اني فقدت بصري وفقدت القدرة علي المشي وقتها بعدت عن كل حاجه مجربتش حتي اني احكي اللي حصل لحد وكل ما افتكر اليوم ده بيصعب عليا نفسي اوى نظرات الشفقه اللي كانت
” رواية حارسة الأعمى ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
كيان :تطلقني اول ما تتجوزها اسر بغضب :لييييه عايزة تروحي ل مازن صح اصل باين انك اشتقتيلو كيان زقته بغضب :ولا هروح ل مازن ولا لحد انا عايزة اسافر برا البلد دي ومش راجعة لاني لا طايقة مازن واهلو ولا طايقاك آسر زقها ع الحيط بقوة وراسها اتخبط مع الحيط كيان حطت ايديها ع دماغها
” ”رواية عشقت براءتها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
_ عاطف :- ايه اللى جابك هنا يابنت ال….. _ أية :- اوعاك تنطقها _ بهجت :- ليه هتعملي ايه ياحيلتها _ أية :- فين محسن _ بهجت :- وهو مش عايز يشوفك حتى _ أية:- هو يقولي كدا بنفسه _ بهجت :- يلا يابت انتي غو’ري من هنا مش ناقص كلام فاضي بلاها تلقي’ح
فضحكت خالد وقلى الحقيقه الحقيقه الى هصدمك بيها دلوقتى سميه انا لا اقدر اطلقك ولا اقدر اروح معاكى عند ابوكى اقله الحقيقه اولا ماينفعش اطلقك لانى اصلا مااتجوزتكيش لان قسيمة الجواز دى مزوره ايوه الامضاء امضتك والبصمه بصمة ايدك لكن القسيمه مش سليمه بفلوسى يعنى اشتريت القسيمه كنت أعرف واحد ابن ماذؤن كان ليه فى
فا هيا حزينة بسبب أفعالي معها ومع الأولاد وهي لا تعلم اني احترق من الداخل واري جريمة سوف تحدث في أي لحظة واخذت سيارتي وذهبت الى صديقى وحكيت له ماذا فعلت وعن فكرته التي اعجبتني . وقال لي ان شاء الله يخيب ظني وان لا شئ من تلك الأوهام التي تدور في رأسي فقلت له
”قــــصــة زوجـ ـتـ ـي ت وأنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »