رواية الانتقِA م الباRد كاملة جميع الفصول
-انتي اجمل هدية من ربنا ليا♥️ -بس يارب تحافظ عليا قولتها بتريقة وبعدين بصيت لولادي اللي نايمين بحب وقولت في سري : -كل ده عشانكم ♥️ تمت
😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 عند ممدوح كان قاعد مع مراته وهو مبسوط ان ابنه هيتجوز مرات اخوه وكمان الفلوس هيخلي ابنه يخليها تتنازل عن كل حاجه وتكتبها ليه وابنه اكيد مش هيرفض او يستكتر الفلوس علي ابوه اما عايدة كانت حزينه علي فراق ابنها وعلي تعاسة التاني واللي حياته هتتخرب بسبب جشاعة وطمع جوزها 😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭 اما
بعد ما سمعت كلامهم عرفت ساعتها ليه ابوه اختار بت غلبانه تيجي تسد خانة في حياة ابنه عشان سمعة ابنه تبقي في السماء وعرفت كمان ليه شاهين كان عامل زي الي لدغتة عقربة من اول ما شافني ومشيت بسرعة من امام باب المطبخ وانا اقول
”عـ ــشـ ـت عند اخـويا ومـراته بلـقـمـتـي ” ?كاملة ? قصة حقيقية كاملة? Read More »
عمر :اه عندك فوق ،بس مش كل الصور ،انا اخدت منهم شوية برضو……ضربه ريان على رأسه ،،،يابني هتفضل زي ماانت كدا ،لازم كل حاجة تقسمها …… نرجع إلى مدينة عروس البحر المتوسط، حيث الجو الشتوي الرائع الملئ برائحة المطر ،،تقف نغم في شرفة غرفتها وتنظر إلى قطرات المطر الذي تتساقط في كل مكان وتفتح يديها
”رواية وهم الحب كاملة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
وضع يدي تحت الماء الجاري اراه يدلك يدي براحه اضع شفتي تحت اسناني محاوله كبت الالم القي بنظره خاطفه علي يدي التي تحولت الي حمراء اثار الحرق البسيط ينظر الي ” فكي شفتك ” لم ارد عليه ولم احررهاوالغريب انه لم يتذمر او يغضب ، اغلق الصنبور وامسك بيدي وقبلها ، وانا لا
………. في المساء … في بيت خطيبة علي … كان علي ينظر الي ورد بتوتر بالغ بينما ابتسامة الخجل تزين وجهها ….تبقي اسبوع فقط ويتزوجان وتبقي زوجته …ملكه وهو ملكها…لقد فهمت انه عا*ني مع زوجته القديمة…لا تعرف التفاصيل بس تلك ملامح رجل انه*كه العشق …العشق اليس انه*كها هي أيضا وهي تحبه منذ الطفولة وتراه
”رواية عرو س رغMا عنها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
كان ذلك اليوم حارا جدا :فقالت له عيشة : لا تظلم زوجتك لقد جفّ الحبّ بسبب الحرّ ،ولمّا ينزل النّدى، يرجع كما كان !!! نزلت الأنثى ،وجلست في حجر البنت ،وقالت لها :أشكرك، لولا نصيحتك لكنت الآن في ورطة ،كيف يمكنني أن أرد لك معروفك ؟ أجابت عيشة :إنّي بحاجة للهندباء لأختى ،وأرغب في
”قصة بنت الصياد قصة رائعة ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
محمد ابو قمر: كيفك ي ابنيتي قمر: زينه ي ابوي تعالي ي اما اقعدي مع الحريم جوه عده وقت وقمر قاعده مع امها وبعدها مشيت امها وهيا طلعت فوق لقت زين زين: تعالي ارتاحي اكيد تعبانه قمر: لا انا كويسه زين: قوليلي ي قمر انتي اتعلمتي لحد فين قمر: اتكلمت بحزن انا مدخلتش
وعد بهمس: جبل جبل قرب منها: يا عيون جبل وعد ابتسمت بخجل: أبعد جبل قرب أكتر: طاب مش باعد و أهو وعد عضت على شفيفها : هنده عمي خالد جبل ضحك: اقولك خبر وعد بصتله بستافهام جبل كمل: عمي خالد رايح النهارده يتكلم على تقي بنت خالك وعد قامت مره وحده ونسيت وجعها :
”رواية وعد الجبل ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
– بقلك ايه اقفل علشان مزعلكش بعد شويه فون فداء يرن تاني، ، رقم غريب – انتا بردو مش هتجبها لبر عاوز ايه مني ” ايه ده فداء انا طارق – طارق انتا فين يا طارق انتا بخير صح ،، ” اه يا قلبي الحمدلله بخير – اصبر بس اشوفك دا انا هموتك انتا
نهضت بتعب ونزلت إلى شقة حماتها وحضرت الطعام ، لا يهم ألمها أو وجعها بالطبع الجميع لاحظ إرهاقها الشديد الواضح ولكن لا يهم .. الأهم أن طعامهم جاهز .. الشقة نظيفة تماما.. الأطباق نظيفة..الملابس نظيفة لا يوجد شيء لم تفعله كانت يومياً تنزل إلى والدته تساعدهم بل تخدمهم .. تخدم الجميع دون أن تسمع كلمة
رواية غRام العنقاء كاملة (جميع فصول الرواية) Read More »
گانت أوضه فاضيه والحيطان عليها دم ،، لا دي غرقانة دم وريحة الدم مالية الأوضة ومگانش في ولا شباك في الاوضه، هو نور بسيط احمر من لمبه صغيره منورة أحمر گانت ايديا ورجليا مربوطين بحبال وگنت لابسه قميص نوم قصير خالص لونه اسود ، ، فضلت أبص حواليا بخوف وانا بحاول أفك الحبال اللي رابطاني
” رواية العماره اللي قصادنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
اما بمنزل فادية دخلت وهي تستغفر وتقول: شوفت يامحمد مرات اخوك القادرة بس عجبتني حلا هادية بس قطة بتخربش محمد: منال دي شر خدي بالك منها مجدي: متخافش يابابا جدي هايمشيها فادية: صدقت يابني ياللا عشان ترتاحو النهاردة اجازة وصلنا عند بيت اهل ماما استقبلونا بحفاوة بابا عرفنا بخالي ايمن اخو ماما الصغيروالوحيد كان شخص
بصله رسلان بحده واتلاقاه مبتسم بإنتصار ونظره بتقول مش قولتلك!! حس بالإها’نة وقرر انه يخرج قبل ما يعمل حاجه يند’م عليها!! خرج رسلان.. وقعدت أوليان مكانها بتمسح وشها بإيد مرتجفه وقالت لقاسم اللي واقف بيبص على الباب مكان ما خرج رسلان :هنعمل ايه يا قاسم قولي؟ قاسم ببرود : سيبك منه انا هتصرف معاه! اهدي
”رواية غرام قاسم ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
بكرة وكمان شريف ودينا هيخرجو معاهم ورغم انها استغربت بس وافقت ….. ويوميها كان واقف شريف وعمرو تحت البيت فبص شريف لعمرو وقاله وهو ب في ساعته : اايه يا عم خطيبتك كل ده بتعمل ايه ،، دي كانت شورة هبا*ب وربنا عمرو بصله وضحك وهو بيقؤل : انا غلطان اني قولت اخرجك انت وخطيبتك
”روايـــــ ة حــــ ب ِAعمي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
فيها، علشان قلبى و روحى و عقلى يصرخوا باعلى صوت انهم ملكها هى و بس.= عن كميه الفرحه و السعاده و الفخر اللى حسيت بيهم و هو بيرجعلى كرامتى، حسيت انى عرفت اختار، او هو دا الاختيار الصح و الاصح و الصحيح. قلبى برقص جوا و بيصرخ بحبه، اسرنى بطيبته و بحنانه و بشخصيته القويه،
زينه كانت علي اخرها ادهم وعه حر”قتها: لا مي.. ادهم بفحيح الافاعي: قولت سيب ايديها. العسكري بلع ريقه وساب ايد زينه يلي وقفت ادهم ببرود: فين الدليل بقا علي زينه. العسكري: واتس بينهم. ال صديق ادهم: فين ال دي. العسكري طلع الدليل وهنا ابتسمت ادهم ظهرت: اولا دا مش رقم زينه ثانيا التاريخ دا حديث
وبعد مدة وبعد كشف الطبيبة تحدثت قائله: هي لسه بنت هشام بعصبيه: بنت أزاي وأنا لسه داخل عليها أمبارح ومكنتش بنت الدكتوره: طيب ممكن تهدي شويه هو أنتو جداد صح هشام: أيوة الدكتوره: طيب انا هشرح لحضرتك أزاي هي لسه بنت مدام حضرتك بنت بس أنت كنت منتظر دليل أنها بنت والدليل هو الغشا**ء
” رواية طعنت في ش rرفي ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
هيحصلك باسل هز راسه بخوف : غصب عني وانتي اللي بتطريني لكده نيروز بتديله لكمه في وشه بتخلي وشه يروح الناحيه التانيه وبوقه بيطلع د’م:هندمك علي اليوم اللي قررت تظهر فيه في حياتي …بتوقف وتديله برجلها في بطنه وهو بيصرخ بصوت عالي نيروز بتاخد قزازه المايه بتاعتها وتكمل طريقها وقت بسيط ووصلت لڤيلا مصعب عبير
” رواية حارسة الأعمى ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
كيان فاقت ولقت نفسها في حضن اسر اتذكرت اللي حصل ليلة أمس وبدأت تعيط في صمت آسر فاق ع صوت شهقاتها آسر بخوف :انتي كويسة؟ كيان بدموع :ابيه ممكن تبعد آسر بغضب :ليه عايزاني ابعد لييييه هو مازن احسن مني ولا اي كيان بصوت منخفض :مازن دة ابن عمي وانا يومها لما نطقت اسمه…. وسكتت
” ”رواية عشقت براءتها ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »
_ محسن بغ’ضب :- انا عشان ابنى ممكن اعمل اي حاجة متخليش الشي’طان يلعب ف دماغي _بهجت :- اهدي ياراجل دانت تعبان لتقع منا ولا حاجة _محسن مردش وراح لحد الباب _عاطف شده من ورا:- جه الوقت اللي هتم’وت فيه بحسر’تك زي امنا ومش هتخرج من البيت ده تاني _محسن لانه فعلا كان تعبان وانفعل
فى الاول كنت عايشه مدلعه ومستهتره ومش شايله هم لبكره لكن دلوقتى شايله هم بكره وبعدو وبعدو مع العيال دى فى الاول كنت بخرج وادخل براحتى ومحدش يسالنى رايحه فين ولا جايه منين لكن دلوقتى مااقدرش اخطى بره خطوه وحده لان بقى فى تلات عيال فى رقبتى ملزمين منى عشت فى بيت خالد انى اعمل
فا هيا حزينة بسبب أفعالي معها ومع الأولاد وهي لا تعلم اني احترق من الداخل واري جريمة سوف تحدث في أي لحظة واخذت سيارتي وذهبت الى صديقى وحكيت له ماذا فعلت وعن فكرته التي اعجبتني . وقال لي ان شاء الله يخيب ظني وان لا شئ من تلك الأوهام التي تدور في رأسي فقلت له
”قــــصــة زوجـ ـتـ ـي ت وأنا ” ❤?كاملة ? جميع الفصول ? Read More »