Author name: admin

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل الرابع

تقى ضمتها بحنان وقالت : خلاص خلاص أهدى كويس انك بخير ياريت متعمليش كده تاني ياهدير هدير بدموع : حاضر بس مش عايزه اروح معاه البيت تقى : والناس ؟؟     هدير : الناس مش هتفيدنى وانا بمو”ت كل يوم معاه تقى : خلاص هقول لبابا وهتصرف متخافيش   عمر دخل بانفعال : ال […]

قصة زواج علي ورق سولفان الفصل الرابع Read More »

قصة زواج علي ورق سولفان الاول والثاني

  هدير دخلت وبصتله من طرف عينها ومردتش عليه عمر بسخريه : ايه القطه كلت لسانك انتي لسه شوفتى حاجه     هدير طنشته ودخلت بس اتفاجأت بواحده خارجه من الأوضه وكانت لابسه ض*يق وميكب ومتشيكه     هدير بصدمه : انتي مين ؟؟!!! البنت بدلع : انا مرات عمر ياحبيبتى هدير بصدمه : مرااااته

قصة زواج علي ورق سولفان الاول والثاني Read More »

قصة انا خايفه يا ماما تعرف اني متجوزه جوزها وحامل ف ابنه مش هتستحمل الصدمة.الفصل الثالث والاخير

احمد: اي يا ماما ده انا احمد مش عفريت هههههه الاب: حمدلله على السلامه يا حبيبي مقولتش ليه انك جاي   احمد : ابدا يا بابا قولت اعملها مفاجأه الام: طب ادخل غير هدومك لما اخواتك يجو   احمد باستغراب هما فين الاب : ف شغل بس معرفش اتاخرو ليه اول مره يتاخرو احمد بصدمه

قصة انا خايفه يا ماما تعرف اني متجوزه جوزها وحامل ف ابنه مش هتستحمل الصدمة.الفصل الثالث والاخير Read More »

قصة انا خايفه يا ماما تعرف اني متجوزه جوزها وحامل ف ابنه مش هتستحمل الصدمة.الفصل الاول والثاني

بقلم ميرا ابوالخير. مر اسبوع و ريما هادية. داخل حازم ب ابتسامة: مالك فرحان كدا ليه. حازم ب فرحه: نسمة صحبتي ف الشغل سكنت قدمنا ف فرحت لانها قريبه مني وكدا يعني.   ريما ب ابتسامة: ماشي يا حبيبي. غير ونزل راح يزور امه. عند نسمة. ريما بتروح ليها. نسمة ب استغراب: خير مين.  

قصة انا خايفه يا ماما تعرف اني متجوزه جوزها وحامل ف ابنه مش هتستحمل الصدمة.الفصل الاول والثاني Read More »

قصة ادخلي يا عروسة الفصل السادس والاخير والنهاية

  على رفيق طفولتها وحب مراهقتها وشبابها حتى هدأت بعض الشئ وقامت وذهبت للمسجد للتوضأ وتصلى وتدعو لله سبحانه وتعالى أن ينجيه ويحفظه لها ظلت على هذا الفعل ما يقارب الساعتين حتى خرجت من المسجد وذهبت بإتجاه غرفة العمليات لترى     الطبيب يخرج من الغرفة فذهبت بإتجاه مسرعة هاجر بلهفة: طمنى يا دكتور عمر

قصة ادخلي يا عروسة الفصل السادس والاخير والنهاية Read More »

قصة اتفضلي يا عروسة الفصل الخامس

وفعلاً بعد إجراء الفحوصات والتحاليل لعمر وكتب الدكتور العلاج لعمر؛ أخذت هاجر الدواء لصيدلى تسأله عن الدواء أخبرها أن الدواء ما هو إلا لعلاج مضطرب الشخصية وبعض الفيتامينات فقط   هاجر رجعت البيت ودخلت أوضتها وبتكلم نفسها: فى سر غريب فى الموضوع ده إما أحمد اللى بيعمل كده ومش عرف يغير الدواء المرة دى أو

قصة اتفضلي يا عروسة الفصل الخامس Read More »

قصة اتفضلي يا عروسة الفصل الرابع

هاجر مسكت وجهها بصدمة وقالت: بتضربنى يا عمر؛ أنا قولتلك ايه عمر بغضب وعصبية شديدة : وأكسر دماغك كمان؛ قسماً بالله كلمة كمان لأض*ربك أكتر مش مجرد كف   هاجر بغضب: وهتض*ربنى ازاى يا أستاذ عمر وأنت فاكر هسكتلك شكلك ناسى مين هاجر عمر بغضب أعمى مسكها شعرها ض*ربها أكثر من مرة على وجهها ووقعها

قصة اتفضلي يا عروسة الفصل الرابع Read More »

قصة ادخلي يا عروسة الفصل الثالث

هاجر بصدمة: ازاى طليقتك و قالت إنها مراتك؛ وازاى تيم يبقى مش ابنك؛ اومال ابن مين عمر: تيم ابن….. – كده حقيقة مرض عمر ظهرت؛ ايه رأيكم فى مفأجأة مرضه – ويا ترى تيم يبقى ابن مين وايه علاقته بعمر

قصة ادخلي يا عروسة الفصل الثالث Read More »

حسام ببرود: طيب هتصل علي ابن عمك بقا واقوله.

#تمت. كل واحد اخد جزوا في الروايه تعالوا نعرف الحقيقه. (بنت اتجوزت عرفي بسبب خيا”نه صحبتها و كان مدراسها اهلها عرفوا للاسف اخدوها و مشيوا من البلد لانهم مش واثقين فيها اصلا المدرس عرف راح ليهم بردو واتجوزها اما صحبتها للاسف وقعت ا”سو”ء)…       بقلمي ميرا ابوالخير. احب اقول متخو”نيش صحبتك لا.  

حسام ببرود: طيب هتصل علي ابن عمك بقا واقوله. Read More »

قصه دماء فى ليله الحنه

علشان تسترنى عاوزانى اموت مفضوحه وهنا حسيت انها مش طبيعيه خرجت منار     وفى ايدها الفون وفلاش نور على وشها لقيت عينيها مبرقه وشكلها غريب     ورغم كانت بتخاف من الضلمه بس ابتدت تكمل كلامها وقالت : طلعت السطوح وقربت من     البلكونه بس منار قالت خودى الحاجه الساقعه مدت ايديها وشربتها

قصه دماء فى ليله الحنه Read More »

قصه دماء فى ليله الحنه6

  ومرات اخويا فى داهيه قربت منها وانا منهاره وقولت دى نسخه مفاتيح حماتى وانا متأكده ودلوقتى اتأكدت     اكتر لأن صالح اتهمنى وانا مقتلتش إنما بنت عمه هى القاتله انا كنت خلاص هفضحها     بس طبلت على دماغى بعملتك السوده دى لقيت منار دخلت اوضتها وطلعت ومعاها     المفاتيح وقالت :

قصه دماء فى ليله الحنه6 Read More »

قصة د-ماء في ليلة الحنة5

هاله وراحوا القسم يبلغوا عن اختفائها والغريبه بقى ان هاله مجاش خبرها زى     ندا وحماتى لما اختفوا معداش وقت كبير على قتلهم إنما هاله لسه على قيد الحياه     يا ترى ايه السر وقولت لنفسى السر كله مع سارة ومسكت الفون وكلمت منار وقولتلها تعدى     عليه بعد الضهر ومعاها المفاتيح

قصة د-ماء في ليلة الحنة5 Read More »

قصة د-ماء في ليلة الحنة4

ويقول انى مستهتره وباخد الأمور الجد ببساطة لان فعلا الكلام اللى فى الورقه     بيتنفذ حماتى ماتت وبعدها ندا ويا ترى مين تانى.؟؟؟؟ الفون رن وكانت اختى منار ولما رديت عليها     قالت إنها شافت نفس الست صاحبه الورقه ولما حاولت تتكلم معاها رفضت ومشيت     ولما سألتها خدتى صورة ليها رددت

قصة د-ماء في ليلة الحنة4 Read More »

قصة دماء في ليلة الحنة 3

  وقالت : مالك يا هاجر فيكى ايه؟ لقيت نفسى اتخانقت وقولت مفيش     بس هى مش ساكته وقالت : فين يا بنتى عاوزه افرح خالتك وبناتها واخواتك بشرفك     علشان خالتك هتزورك بكره رديت وقولت ماما الكلام ده قدم وبعدين الحاجات دى بينى     وبين انور!.. بس هى مش ساكته وحسيت

قصة دماء في ليلة الحنة 3 Read More »

د-ماء في ليلة الحنة2

وافتكرت الكلام اللى باللون الأحمر دماء فى ليله الحنه وقومت زى المجنونه ادور فى الاوضه على الورقه     بس افتكرت ان رميتها فى البسكت اللى كان فى الاوضه واكيد راح فى الزباله     ده الموضوع عدى عليه اكتر من شهر وقولت انا لازم ابلغ انور يمكن يقدر يتصرف     وبردوا فكرت ايه

د-ماء في ليلة الحنة2 Read More »

قصة زواج عرفي كاملة حتي النهايه

  (بنت اتجوزت عرفي بسبب خيا”نه صحبتها و كان مدراسها اهلها عرفوا للاسف اخدوها و مشيوا من البلد لانهم مش واثقين فيها اصلا المدرس عرف راح ليهم بردو واتجوزها اما صحبتها للاسف وقعت ا”سو”ء)…     بقلمي ميرا ابوالخير. احب اقول متخو”نيش صحبتك لا.     متعملش بنتك وصدقها دي تربيتك عاملوا ولادكم حلو مش

قصة زواج عرفي كاملة حتي النهايه Read More »

قصة زواج عرفي كاملة

الشخص: والتمن. سمر بشر: هتاخد يلي انت عايزوا. الشخص بخبث: ليلة معا*كي. سمر ببرود؛ لو عملت موافقه. (للدرجه دي تبيا*عي نفسك عشان كر*هك). بقلم ميرا ابوالخير.   …….. رهف وصلت البيت وامها وراها. امها: خشي فضحتينا. رهف ساكته. امها داخلوا اتصدموا اهل رهف قاعدين وابوها في ايده سك”ينه و لحاف ابيض رهف اتصدمت ورجعت لورا:

قصة زواج عرفي كاملة Read More »

حسن بحلق فيها بصدمه وفضل يتأملها شويه في فستان الزفاف

  سراج: انا مش بلوم حد فيكم عن الي حصل بس واجبكم العنايه بلوسي واياك تشوف الولد ده مره تانيه والا انتم هتتحملوا المسؤليه امل ونجوان هزله دماغهم بحاضر وطلعوا يجروا من قدامه

حسن بحلق فيها بصدمه وفضل يتأملها شويه في فستان الزفاف Read More »

طلعت تمد وتنادي عليه فضلت تبص شمال ويمين وعيسي ملوش اي اثر طلعت تجري اسرع وتنادي بأسمه ونزلت دموعها من القلق والخوف : عيسي انت فين اظهر حالا

لوسين جريت عليه من بين دموعها : عيسي سراج شدها من دراعها: يللللللله ع البيت يلللللللله علاء راح عليه: انت كويس انت فلت بأعجوبه   عيسي ابتسم بغموض وضرب ع كتف علاء وكمل مشي للبحر عمار: هو ده بيفكر في ايه العربيه مش عطلانه علاء: عيسي خطط لكل ده واظن انت عارف ليه؟!!!!!!!! يتبع…  

طلعت تمد وتنادي عليه فضلت تبص شمال ويمين وعيسي ملوش اي اثر طلعت تجري اسرع وتنادي بأسمه ونزلت دموعها من القلق والخوف : عيسي انت فين اظهر حالا Read More »

امل: خلاص اول ما الصبح يطلع نقلب عليها الدنيا ( مدت ايدها بدفاشه قدام وشها بأمر) ودلوقت اتصلي بعمو سراج الاول بس

عيسي: لانك جميله بريئه لطيفه دلوعه تسحري وتفتني الناس من غير سحر ولسانك حلو وغنيه كمان لوسين: ده مش وقت هزار خليك جد عيسي ابتسم وقام هي مسكت ايده: جاوبني عيسي: ممكن تستني ردي   لوسين بنعومة: موافقه هستني عيسي لعب بشعرها : لو نطيت في الميه هتنطي معايا لوسين بدون ادني تفكير: لو نطيت

امل: خلاص اول ما الصبح يطلع نقلب عليها الدنيا ( مدت ايدها بدفاشه قدام وشها بأمر) ودلوقت اتصلي بعمو سراج الاول بس Read More »

لوسين فضلت واقفه وعيونها ع الموبيل لكن بعد ما فقدت الامل ركبت واتحركوا لشاطئ تاني

علاء بتريقه : وانت ماشاء الله ذكي عمار: ايوه انا ذكي مش غبي فكرت فيها بهدوء   علاء: نفسي افهم عيسي بيحاول يعمل ايه عمار: اقولك ع حاجه انا مش مطمن

لوسين فضلت واقفه وعيونها ع الموبيل لكن بعد ما فقدت الامل ركبت واتحركوا لشاطئ تاني Read More »

Scroll to Top