غيرتي وانكسار قلبي الجزء الثاني

[sc name=”ad3″ ][/sc]
[sc name=”ad2″ ][/sc]
[sc name=”ad1″ ][/sc]

اتغاظوا جدا منها واستاذنوا ومشيوا
[sc name=”ad5″ ][/sc]
مافيش خمس دقايق بعد ما مشيوا لانا وقفت على اساش تدخل الاوضة
وقعت مغمى عليها
حر، ا عليها وشالها وحطها في سريرها
آ :نايم جمب لانا وقاعد يلعب ف شعرها :كنتي فين من زمان يا لانا. أول مره اعرف انك قمر اوى كده.
لانا . و حرارتها بدأت تنزل. آ فرح اوى أنها خفت شويه.أول مره لانا تبقى ساكته كده. كان دايما بيسمع صوت عياطها وشه
[sc name=”ad4″ ][/sc]
[sc name=”ad3″ ][/sc]
و تنهيدتها بوجع وهو ف الاوضه التانيه. وساعات كان بيجي يقف ورا باباوضتها يطمن اذا كانت ت ولا لا.وكان بيسمع صوت خطوتها الصغيره ع الأرض. وكان بيبقى بيكلم جودي
[sc name=”ad2″ ][/sc]
[sc name=”ad1″ ][/sc]
.
وكان بيقفل مع جودي ويروح يشوف لانا بتعمل ايه ف الاوضه.
هذه الشقيه بخطواتها الصغيره التي تهز عرش قلبه. من كثرة قلقه عليها.
[sc name=”ad5″ ][/sc]
كان يراها من زجاج الباب من فوق وهي تروح ع المرايه كل شويه تبص ع نفسها.
[sc name=”ad4″ ][/sc]
[sc name=”ad3″ ][/sc]
آ بتنهيده وجع :لو كان الحب بالجمال والشكل يا لانا كنت
اختارتك انتي ف انتي أجمل نساء الكون….
آ مش قادر ع الهدوء دا. هو متعود يسمع صوت عياطها طول الليل
من ورا باب اوضتها .حتى وهو ف اوضته بيكلم جودي بيبقىسامعها
كأنه حاسس بكل حركه بتعملها. فقعد يقرصها ف خدودها علشان تصحيومفيش فايده.
آ قاعد يفكر يعمل ايه علشان يصحيها. قعد لانااا ل.. ا… ن…. ا
[sc name=”ad2″ ][/sc]
[sc name=”ad1″ ][/sc]
­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

لانا فتحت عينها بتعب وبراحه و بتبص كده لقت آ قاعد ع وقريب اوى منها. جريت بعدت عنه
وعن . وقالتله بطفوليه يا قليل الأدب ?
آ بضحك :انا!
لانا :ايوه.
لانا:ايه دا مين نضف الاوضه كده
آ :انتي ف اوضتي دلوقتي هههههههه
[sc name=”ad5″ ][/sc]
[sc name=”ad4″ ][/sc]

لانا :هو ايه اللي حصل.
آ :مممممم انتي مش فاكرهلانا بتفكير :مممممم وفجأة حطت أيدها ع وشها و
آ بزعل :لانا مالك بس
لانا :زاد عياطها و صوت شهقاتها زادآ قرب عليها علشان يخفف عليها.
بس لانا جريت منه و طلعت برا الاوضه.
آ جرى وراها . لانا استني.
لانا بوع :لا انا افتكرت خلاص. انت قلتلي أن جوازنا لعبهوأنك هترجع ل جودي و.
آ كل ما يقرب منها خطوه. هي تبعد عنه خطوتين.
[sc name=”ad3″ ][/sc]
[sc name=”ad2″ ][/sc]
.
آ :اقفي عايزه اتكلم معاكي شويه
لانا بطفوليه :لالانا جريت بسرعه ع اوضتها وقفلتها وقامت مرميه ع لأنه مش بيحبها ومعنى كلامه انه هيطلقها وهيرجع ل حبيبته القديمه و طنش حبها ليه.
لانا مرميه ع وفجأة لقت ايد كبيره ع ضهرها.
ف اتخضت و شهقت. بصت لقت آلانا و كسوف :آ انت دخلت ازايآ :الباب القفل بتاعه مكسور.
انا ته لما انتي اغمي عليكي.
لانا قامت علشان تقوم وتمشي من قدامه قام آ محاوطها
[sc name=”ad1″ ][/sc]
[sc name=”ad5″ ][/sc]
ب ايديه وهي معرفتش تتحرك وراسها كانت عند صدره.
وقاعدة تهز فيه علشان تمشي قام حاطط أيده ع رأسها وقام قربها وها ف هادايقت بس صوت شهقاتها و عياطها خف شويه. وهدأت لما كانت ف ه.
آ بحنيه :لانا انتي خلاص بقيتي مراتي. و زعلك هو زعلي ووجعك هو وجعي.
انا نسيت بيكي وبرقتك اي حاجة قديمة وعمري ما تخيلت يكون كلام اهلي صح وان الحلال والبنت الجميلة المؤدبة ينسوني اي تجربة سابقة
انا اسف اني تك ولو حتى بتفكيري
انتي اجمل من اني اعمل فيكي كده
اديني فرصة تانية واوعدك همحي جودي واي بنت غيرك من حياتي
انا حبيتك بجد
[sc name=”ad4″ ][/sc]
اتصت لانا ولكن فرحت ووافقت انها تديه فرصة
وبالفعل طلع قدها وعاشوا في تابت ونبات
[sc name=”ad3″ ][/sc]
[sc name=”ad2″ ][/sc]

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top