رواية هذه ليلتي الفصل التاسع

يامن _ مش هقدر الوم عليك بس انت لازم تصدق ان ليلي متنفعش معاك، خليك في البنت التانيه من مستواك وابوك عاوزها ادم بقهر_ انت كده قاصد تزيد عدا.وتي ليك يا يامن، ومن دلوقتي حالا مفيش بينا غير كل شر وافتكر انك انت اللي غد.رت بيه يا صاحبي، وبيقفل في وشي يامن يبصلهم بخنقه و […]

رواية هذه ليلتي الفصل التاسع Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل الثامن

جيلان _ انا موافقه بس بشرط ادم _ مر.فوض جيلان _ افندم ادم _ شرطك مرفوض انا مفيش وا.حده تتشرط عليه، وع فكره من دلوقتي لبسك يكون محـ.تشم علشان بعد الجواز هتتـ.نقبي جيلان تشهق_ نعم لا يا بابا انا جيلان الشيناوي اسأل عني لو مش عارفني محدش يملي عليه اومره ادم _ هو كده معجبكش

رواية هذه ليلتي الفصل الثامن Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل السابع

منصور ضر.ب يامن بالقلم قدام ليلي و رانيا اللي واقفه فوق وبتبصله بشما.ته يامن يحط ايدو علي وشه بصدمه منصور _ وليك عين تدخل هنا تاني.، يامن بصدمه _ انت بتضر.بني؟! انا عملت ايه طيب منصور بانفعال _ مش عارف عملت ايه، انا ندمان اني خلفت واحد زيك ميعرفش يحمي عا.ر يامن بحيره _ ما

رواية هذه ليلتي الفصل السابع Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل السادس

يامن بيدخل الشقه بحرص ف يتفاجاء بخبـ.طه فوق دماغه، يحط ايدو علي راسه ويوقع ليلي بغيظ_ يا حقيـ.ر يا ذئب، انا مش قولتلك لو جيت هنا همو.تك، وبتضر.به برجلها يامن بوجع _ اااه لو مسكتك هخفيـ.كي من وش الدنيا، يا متخلـ.فه ليلي تضر.به برجلها تاني _ وليك عين يا بجح دا انا هفكـ.ك من بعضك

رواية هذه ليلتي الفصل السادس Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل الخامس

ليلي بشك_ انتو عرفتو منين اني هنا ادم بلخبطه_ يامن كلمني وقالي انك اتخطـ.فتي يامن _ انت اللي قول…. ادم يسكته _ يااامن اللي قالي مش كده يابني يامن بحيرة _ اه صح ليلي _ وانت ايه عرفك اني بتخـ.طف يامن _ لقيتك بتمشي بسرعه ف قولت اروح وراكي يمكن سار.قه حآجه ليلي _ طيب

رواية هذه ليلتي الفصل الخامس Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل الرابع

يامن يشوف ليلي ماشيه زعلانه ويحاول يروح وراها لكن ناردين بتوقف قصاده_ رايح فين يا استاذ يامن، ينفع اقولك يامن من غير القاب يامن بدون الالتفات لها _ اه ينفع ناردين_ مقولتليش انت مصاحب ادم من امتي انا عمري ما شوفتك يامن_ من ايام الثانويه كنا مع بعض في نفس المدرسه ناردين باعجاب_ انت متجوز

رواية هذه ليلتي الفصل الرابع Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل الثالث

بيوصل ادم للمطار ويبحث بعينيه بين الناس علي محبوبته وصغيرته ليلي يامن بفرحه _ اهو ياعمي صلاح _ هو فين يامن_ اللي هناك ده ابو جاكت اسود صلاح بفرحه _ ومالو بقا راجل كده يامن _ امال فين البنت اللي كانت معاك صلاح يبص حوليه ميلقهاش_ مش عارف يمكن راحت للعربيه يامن _ احسن بردو

رواية هذه ليلتي الفصل الثالث Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل الثانى

ناردين تنظر ل ليلي بشما.ته _ قولتلك يا ماما بلاش تقعد معانا صلاح _ نااردين امشي روحي اوضتك فوراً ناردين _ بتزعقلي ليه هو انا اللي قعدت معاه لوحدي ولا هي ناهد _ انتي بنت قلـ.يلة الادب امشى علي اوضتك ناردين تذهب وهي غاضبه بسبب انفعال ناهد عليها امام ليلي. صلاح _ ليلي مش عاوز

رواية هذه ليلتي الفصل الثانى Read More »

رواية هذه ليلتي الفصل الأول

انت الان في شقه صغيرة لراجل بسيط يعيش مع ابنته الصغيره صاحبة ال 11 عام. الان الشقه مظلمه وهناك نور خافت نابع من لمبه في احدي الغرف، واذا اعرتني تركيزك خلف الستاره ستجد ليلي بطلة قصتنا مختباءه مرتجفه، تضع يدها علي فمها خوفآ من ان يخرج منها صوت، وعلى الجهه الاخري ترون رجل ملثم وفي

رواية هذه ليلتي الفصل الأول Read More »

رواية الرهان الجزء الثامن والاخير

محمد: تسلم ياغالي وقفل معاه كدا تنسي العقد التاني وان شاءلله هتمضي مع الشركه التانيه شراكه موفقه إن شاءلله عصام: طيب ممكن افهم عملتوا معايا كدا لي ولازم ادفع تعويض للشركه عشان انا ال فضيت الشراكه محمد: لأ دي لأسباب خاصه متهمكش المهم كدا مش هتمضي مع الشركه التانيه ولو كان علي الفلوس انا هدفعها

رواية الرهان الجزء الثامن والاخير Read More »

رواية الرهان الجزء السابع

محمد: مع اني مش طايق اشوف وشك بس الضوفر مش بيطلع من اللحم وانتي اختي مقدرش اتخلي عنك مع انك عملتيها واتخليتي عننا كلنا بس انا مش زيك يا ليان مش بتخلي عن اهلي واسيبهم ليان: والله غصب عني يا محمد فرشلي الأرض ورد وباينلي ان مافيش زيه بس مش هسيبه غير لما انتقم منه

رواية الرهان الجزء السابع Read More »

رواية الرهان الجزء السادس

طبعًا مستغربين إن ال بيساعدها محمد اخوها *فلاش باك* (محمد دخل مع مامته وطمنها ويغلق عينيهت طلع قعد برا وزعل جدا علي أخته وانها لواحدها ومش لاقيه حد يساعدها وخصوصا ان كنا متاخرين جدًا بالليل فتح التليفون واتصل علي الرقم ال رنت منه ليان وال رد صاحب السنترال محمد: ايوا يا ليان قوليلي مكانك فين

رواية الرهان الجزء السادس Read More »

رواية الرهان الجزء الخامس

ليان: انت بتسالني يلا شيلهم وحطهم في العربيه : نعم اشيل مين هما شوال بطاطس انتي مش شايفاهم قد اي لأ طبعًا مقدرش ليان: شيل وانا هساعدك يلا وركبوهم العربيه وركبوا ومشيوا : بصي في شقه لواحد صاحبي وهو مش قاعد فيها دلوقتي هرن عليه اخد المفاتيح ونروح عليها بالاتنين دول ليان: تمام بلا منتظر

رواية الرهان الجزء الخامس Read More »

رواية الرهان الجزء الرابع

ليان: بتردد اخدت المفتاح منه شكرا يا استاذ بس اول اول حاجه الايجار كام في الشهر صاحب السنترال: ولا حاجه يا ولدتي كل ال بعمله عشان بنتي لما تبقي في ورطه تلاقي ال يقفلها ويساعدها ليان: إن شاءلله يارب وميحرمكش منها أبدًا ويوقفلها ولاد الحلال في طريقها بس برضو قولي الإيجار بكام يا كدا هشوف

رواية الرهان الجزء الرابع Read More »

رواية الرهان الجزء الثالث

هناء: مش عارفه يا ولدي أيغلق عينيه وفي نغزه في قلبي حسه إن في حاجه مش حلوا حسه إن ليان فيها حاجه محمد: مش قولنا مش هنجيب سيرتها تاني في البيت وبعدين سبيها تتإنجاب عواقب افعالها هناء: مش كدا يا ولدي وبعدين دي بنتي قطعه ماء الرجل مهما عملت يا ولدي مقدرش اقسي عليها وبعدين

رواية الرهان الجزء الثالث Read More »

رواية الرهان الجزء الثانى

عماد: هتروحي فين يا ليان فوقي انا لو طلقتك هتترمي قي الشارع محدش من أهلك عاوزك حتي صحابك انتي اتخليتوا عنهم ومتحكم بها من ايديها وزقها برا البيت من غير حتي شنطة هدومها ولا تليفونها انتي طالق وبالتلاته ليان: اتفوا عليك بس وربي لانسائل احمر يخرج من الجسمك وسابته ومشيت وراحت علي أقرب سنترال ورنت

رواية الرهان الجزء الثانى Read More »

رواية الرهان كاملة

مش بتحبني اتمراتني ليه ليه غير محلل عليك دا انا بعمل كل حاجه عاوزها حتي لو مش عاجباني بعملها عشانك دا انا قطعت كلامي مع أصحابي وأهلي ال وقفت ضدهم عشانك واختارتك انت وبكل بساطه كدا تقولي مش بتحبني طيب لي من الاول قولتلي بحبك وعاوز اتجوزك وأحارب الدنيا كلها عشانك رد ساكت لي اتكلم

رواية الرهان كاملة Read More »

بعت دهبي كله

انا مجوزه وتخلصت دهبي كلو عشان جوزي يفتح مشروع ودهبي ده اللي جبتو من بيت أهلي واخدت سوبر ماركت شغال بالبضاعه بتاعته وكان شغل اليوم مش اقل من 2000 وكونت واثقه في جوزي وكونت بروح بيت اهلي كل يوم اجيب اكل من عندهم عشان اوفر فلوس المحل ليا انا وجوزي وفي الاخر لقيت المحل فضي

بعت دهبي كله Read More »

قصة م١ت لرجل خمسٌ من البنات القصة كاملة

يقول الدكتور #عمر_عبدالكافى م١ت لرجل زوجتهُ وكانَ لديهِ خمسٌ من البناتِ، فتقدَّمَ لخطبتهنَّ أربعةُ رجالٍ. أرادَ الأبُ أن يزوِّجَ الكبيرةَ ثمّ اللواتي يَلِينَها في السن لكنَّ البنتَ الكُبرى رفضتِ الزّواج لأنّها أرادت أن تهتمَّ بوالدِها وتخدمَه!لم تريد أن تفارقه وبالفعلِ زوَّج الأبُ أخواتها الأربع بينَما جلستِ أختُهُمُ الكبرى تهتمُّ بوالدها وتعتنِي بهِ وتسهر علي راحته

قصة م١ت لرجل خمسٌ من البنات القصة كاملة Read More »

خيانة زوجة الجزء الاخير

وتدخل الزوجة الى المنزل وتبحث عن زوجها في كل أرجاء البيت وهي تتحلى بالهدوء حتى لا تفاجيء زوجها وتجعله يغير من وضعه ويخفي ما يقوم به، وبحثت بكل الغرف ولم يبقى إلا غرفة النوم، وعنسائل احمر يخرج من الجسما إقتربت الزوجة من غرفة النوم سمعت صوت أدخل الى قلبها الرعب وجعل بدنها يقشعر الى أقصى

خيانة زوجة الجزء الاخير Read More »

خيانة زوجة

قصة جديدة عن الخداع قصة خداع زوجة ، في أغرب قصة قد تسمعونها بحياتكم حصلت مع الأسف على أرض الواقع في قصة خداع لزوج هزت المجتمع بعد كشف حقيقته عن طريق الخاسائل احمر يخرج من الجسمة التي تسببت في فضيحته والصسائل احمر يخرج من الجسمة لكل من عرف بالقصة وأولهم الزوجة التي ترقد بالمستشقى من

خيانة زوجة Read More »

ام تدفن ابنتها حية الجزء الثانى

ثم رأت في ميغلق عينيهها ان طفلتها بحاجة إلي الرضاعة وتصيح بصوت عالي واااااااا وااااااااا من شدة الجوع ثم تفيق من نومها تنادي طفلتي وتبكي وتقول طفلتي وتبكي وتبكي. وتولول علي حالها ثم تظل هكذا طوال الليل وحينما يؤذن لصلاة الفجر يتغلب عليها النعاس من جديد فتري طفلتها تصيح بصوت عالي وتنوح من الجوع وااااااااا

ام تدفن ابنتها حية الجزء الثانى Read More »

ام تدفن ابنتها حية الجزء الثالث والاخير

علي الجانب الآخر يعود زوجها من سفره وهو يفكر أيضا في زوجته ويخشي ان تكون قد وضعت أنثي. وبينما وهو يفكر ويخطط ويدبر أمره إذ خرج عليه بعض اللصوص وهو في الطريق وسرقوا ماله واعتداءوه اعتداءا مبرحا وقاموا بإلقائه في المياه حاول الاقتراب من الشاطئ لينجئ من المoت ولكن لم يتإنجاب ولم يصمد طويلا من

ام تدفن ابنتها حية الجزء الثالث والاخير Read More »

ام تدفن ابنتها حية

ذهبت الي المق1بر ووضعت ابنتها في المقةةبرة وهي طفلة رضيعة عمرها لا يتخطي 10 ساعات وبعد ثلاثة أيام متواصلين ذهبت إليها فأنظر ماذا حدث؟؟؟ في قديم الزمان كان هناك إمرأة متزوجة من رجل يعيشان في بلدة صغيرة عنسائل احمر يخرج من الجسما إنجابت الام أخبرها زوجها إذا كان المولود فتاة اي أنثي سوف يق@تلها ويطلقها

ام تدفن ابنتها حية Read More »

Scroll to Top