رواية جحيm الكتمان الحلقه الخامسه عشر

#البارت15🔥🖤 – برعب “أستني اا أنت هتموتها أزاي ! – ‏بسخرية” هزغزغها لحد ما تموت من الضحك – ‏ أعصابك دي ايه تلج مبتحسش معندكش ضمير !! – ‏هه لأ عندي شباب ي حبيبي وفلوس عاوز أتمتع بيها ” دخل الأوضة فجأة صرخ ” وااااائل – جري وهو بيتعرش” أيه البوليس كبس – ‏بوليس ايه […]

رواية جحيm الكتمان الحلقه الخامسه عشر Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الرابعه عشر

#البارت14🔥🖤 – ‏خلع نظارة الشمس بصدمة ” أنتي !! – ‏ملامح وشها قلبت لرعب ” لااااا – ‏حط إيده ع بوقها وهو بيشدها بعيد عن البوابة والحراس ” يخربيتك أنتي لسه عايشة ! ” حاولت تهرب من قبضته وهي بتضرب فيه بقوة” – بيراقب الطريق بحذر ” أوعي تكوني قريبة حد منهم دي تبقي مصيبة

رواية جحيm الكتمان الحلقه الرابعه عشر Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثالثه عشر

#البارت13🔥❤️ – ‏نزلوا ع السلم ماسكين إيد بعض وبيضحكوا ولسه هيطلعوا فجأة وقفوا بتفاجئ ” جدي !! ‏- ‏تلاشت فرحة وعد أول ما شافته وسابت إيد حمزة ” بصلها بستغراب وبعدها بص لجده ” – ايه مفيش الحمد لله على السلامه ولا أيه ؟ – ‏اهلا ي بيه نورت بيتك اتفضل أتفضل – ‏مالكوا مصدومين

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثالثه عشر Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثانيه عشر

#البارت12🔥❤️ – بتكلمي نفسك كمان أهي كملت ‏” اتنفضت بخضة لما سمعت صوته ” – ‏ ‏لفت وشها بصدمة صرخت رمت الفوطة عليه أول ما شافت منظره وهو واقف قدامها بشورت فوق الركبة بشويه ومش لابس حاجة فوق ” ضحك من منظرها وقرب منها ” – هو فيه ايه ايه مالك ؟! – وهي حاطة

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثانيه عشر Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الحاديه عشر

#البارت11🔥🖤 – رفعت رأسها بزهول” ح حمزة !! – ‏ألتفت للصوت ” أنتي ! – ‏قامت بفرحة ” كنت عارفه أنك هتيجي – ‏وأنا مكنتش أعرف أنك كدابة – ‏تلاشت فرحتها وبصت في الأرض” حمزة أنا اا – ‏بصوت عالي خضها ” كفاااية كفاية كدب بقي جاية هنا ليه ناوية تألفي كدبة أيه المرة دي

رواية جحيm الكتمان الحلقه الحاديه عشر Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه العاشرة

#البارت10🔥❤️ – ‏قام من ع المكتب بصدمة ” نعم طلعت منين !!! – ‏أتخض من ردت فعله ورجع لورا ” أنا أسف ي بيه – ‏ملجأ أيه إلا طلعت منه ! – ‏أنا معرفش حاجة ي بيه أبوس إيدك سبني أكل عيش – ‏بغضب” أنت لو متكلمتش أعتبر نفسك مرفود من دلوقتي – ‏والله أنا

رواية جحيm الكتمان الحلقه العاشرة Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه التاسعه

#البارت9🔥❤️ – أتفضلي أتفضلي – ‏ماما تعالي عندنا ضيوف – ‏وطي صوتك هتكشفنا – ‏في ايه أنا خاطفك ! – أنت وصلت ي حبي… ” برقت بصدمة ” وعد !!!! – بإرتباك” طنط منال ! هي دي مامتك – ‏انتم تعرفوا بعض ؟! – ‏قربت منال من وعد وحضنتها” وحشتيني اوي ي وعد فينك أنتي

رواية جحيm الكتمان الحلقه التاسعه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثامنه

#البارت8🔥❤️ – مسكت شنطتها ورمتها في الميه وبدأت تطلع ع الكوبري وهي بتترعش غمضت عنيها وفجأة لقت إيد بتشدها لورا وقعت في حضنه ع الأرض – فتحت عينيها وبصدمة ” أنت ! – ‏أنتي مجنونة كنتي هتنتحري ؟! – ‏قامت وهي بتتوجع من رجليها وبعصبية ” أنت أزاي تستجرأ وتعمل كدا أنا بعرف أعوم ع

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثامنه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه السابعه

#بارت7🔥❤️ طلعت شنطتها برا وقفلت الباب بهدوء ولسه بلتفت شهقت بصدمة ” ااا أنت مين – أنا سمير – ‏سمير مين وواقف كدا ليه – ‏الحارس الخاص بتاع حمزة بيه وهو إلا طلب مني أقف هنا متحركش وأخلي بالي كويس – ‏بتوتر” تخلي بالك من ايه ؟ – ‏مش عارف هو قالي خلي بالك وبس

رواية جحيm الكتمان الحلقه السابعه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه السادسه

#بارت6🔥🖤 – ‏بدموع ” مش هقدر أظلمه معايا أيه ذنبه يحب واحدة كانت حامل من إغتصاب قبل ما تعرفه – وعد !!! – ‏” ألتفتت بصدمة أول ما سمعت صوت حمزة ‏وقع الفون من إيدها ع الأرض أتكسر – وعد أنتي فين لسه نايمة ولا ايه – ‏زقت التلفون برجليها تحت السرير وفضلت واقفة مكانها

رواية جحيm الكتمان الحلقه السادسه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الخامسه

#البارت5🔥🖤 ‏حسيتك كارهه الفيلا بسبب وجود سحر وعم عبده معانا و أحنا لسه عرسان جداد فجبتك هنا شقتي علشان ناخد راحتنا – ‏أحيييه شقتك ! ” ‏ضحك من تعبيرات وشها وهي مصدومة” – أنت عاوز تفهمني أنك أخو لين ! – ‏ضحك أكتر ” ي الله حقيقي ما شفتش في حياتى حد بذكائك أنتي عاوزة

رواية جحيm الكتمان الحلقه الخامسه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الرابعه

#بارت_4🔥🖤 – وصلنا ي هانم – ‏بصت لشكل العمارة بستغراب ” أنت متأكد أن دا العنوان! – ‏أيوا ي هانم دي العمارة والشقة في الدور السابع – ‏معقولة أخوها عنده شقة في العمارة الفخمة دي – ‏فيه حاجة ي هانم تحبي أساعدك ؟ – ‏لأ لأ مفيش أنا هنزل لوحدي شكرا ” طلعت في الأسانسير

رواية جحيm الكتمان الحلقه الرابعه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثالثه

#بارت 3🔥🖤 – ‏أبعد بقولك هرمي نفسي – ‏بقولك أيه حمزة الخوري مش بيتهدد أرمي نفسك وخلصيني ‏- بدموع وهي بتبص لتحت وبتبص للسما وفجأة تميل جسمها وهي بتهمهم ببعض الكلمات ولسه بتقع لقت حمزة ماسك إيدها ” أنتي باين عليكي بجد مجنونة – بدموع ” ‏سيبني أنا عاوزة أموت – ‏وأنتي جاية تموتي في

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثالثه Read More »

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثانيه

بارت 2 🔥🖤 – برقت برعب” نعم!! – ‏بقولك أقلعي – ‏ي قليل الأدب ي سافل – ‏أييه !! – ‏وقفت ع السرير وهي بتزعق” لو مفتحتش الباب حالا هصوت ولم عليك الناس – ‏مسح وشه بغضب” أنتي عارفة عقوبة إلا بتعمليه معايا دا أيه ؟! – ‏أفتح وخليني أمشي أحسنلك – ‏يعني مش هتجبيها

رواية جحيm الكتمان الحلقه الثانيه Read More »

رواية جحيm الكتمان كامله جميع الفصول

– نهاركِ أسود أنتي مين ودخلتي أوضتي ازاي! – ‏في ايه ي حمزة صوتك عالي كدا ليه – ‏دي كانت نايمة جمبي !! – ‏أهدي يابني مش كدا أحنا هنفهمك – ‏أهدي ايه حد يجاوبني مين دي ودخلت أزاي ؟ – ‏ ردت بخوف من عصبيته ” دخلت من الباب دا – ‏بعصبية اكتر ”

رواية جحيm الكتمان كامله جميع الفصول Read More »

اتطلقت من جوزها واتجوزتها بس الكار ثة

بتخوني مع طلقها وبتكلمه طول ما انا بره او نايم ودايما كانت بتقولي هروح عند امي علشان هيجبلي ابني هناك اشوفه وانا مكنتش مخونها اطلاقا يا جماعه انا اكتشفت انهم كانوا طابخين الموضوع مع بعض علشان يقلبوا مني فلوس وده حصل فعلا بس الحق ان اهلها ما كتوش يعرفوا حاجه خالص وكل حاجه كانت رسمي

اتطلقت من جوزها واتجوزتها بس الكار ثة Read More »

ريحانة الجزء الرابع والاخير

_ استني هنا انتي رايحه فين… _ نازله عالسلم _ تعالي انزلي فالاسانسير… _ لا شكرا يا استاذ مش عايزة ادايق حضرتك …. اتنرفز عليا ….. _ تدايقيني في ايه الاسانسير كبير وواسع وبيشيل خمس افراد واحنا اتنين تعالي بدل متنزلي عالسلم….. ركبت معاه الاسانسير بس منطقش ولا كلمة ولا حتي بصلي… مشي وكان معاه

ريحانة الجزء الرابع والاخير Read More »

ريحانة الجزء الثالث

علي ما وصلوا كانت ريحانة فاقت والناس ودوها بيتها…. اول ما وصلت مامتها جريت عليها… _ يا حبيبة امك يا بنتي ليه كدة بس يا ريحانة توجعي قلب أمك…. ردت حماتها… _ قلة أدب وعدم تربية الي بنتك عملته دا الناس تقول علينا ايه… _ اخرسي انتي يا وليه يا بومه بدل ماجي امسح بيكي

ريحانة الجزء الثالث Read More »

ريحانة الجزء الثاني

من تاني يوم جواز وانا شغالة زي الساقية طبيخ وغسيل وكنس ومسح كأنهم جابوا خدامة…. الله يسامحك يابا كان زماني معاكم دلوقتي…. اقفلي ياما دلوقتي عشان بيندهولي…. قفلت ام احمد وهي قلبها واكلها ع بنتها الي ملحقتش تفرح حتي اول شهر في جوازها…. ودخلت تكلم ابو احمد جوه…. _ مش قلتلك انا قلبي واكلني عالبت…

ريحانة الجزء الثاني Read More »

ريحانة الجزء الاول

في قرية صغيرة من قري مصر كانت تعيش اسرة فقيرة مكونة من أب وأم وثلاث بنات وولدين…. كانوا يتناولون وجبة العشاء فالليل…. الأب: أسكتي يا ام احمد مش ابن عمي الي شغال بواب عمارة في مصر جايبلي شغل…. الأم: يا حلاوة هنسافر مصر يا ابو احمد انا من زمان نفسي اشوف مصر…. الأولاد كانوا مبسوطين

ريحانة الجزء الاول Read More »

كيف اخبر زوجي الجزء الاول

زوجي دخل عليا ال لقاني قاعدة بعيط بطريقة غريبة وصوت عياطي تقريبًا كان سامعه من على السلم. قعد يقولي مالك؟ طيب مين زعلك؟ أمي قالتلك حاجة! مكنتش عارفة أتكلم من العياط، قعد يطبطب عليا لحد ما هديت واستكنت ونمت على كتفه معرفش إزاي، وبعد ساعة صحيت لاقيت جنبي كوباية عصير وخبط في المطبخ، قومت أشوفه

كيف اخبر زوجي الجزء الاول Read More »

كيف اخبر زوجي الجزء الاخير

وجع رهيب في بطني وقولت خلاص كدا نهايتي جات، بقيت أبص لملامح زوجي وشكل شقتنا واتفقد كل شئ عشان أشبع من كل حاجة بحبها، فخدني وروحنا للدكتور والغريبة إني طلعت في ٣ ♥ مكنتش عارفة أتكلم من الفرحة حتى لساني اتعلثم ومبقتش عارفة أقول للدكتور ” هو أنت متأكد؟ ” وبعد ما ولدت لاقيت الست

كيف اخبر زوجي الجزء الاخير Read More »

سيبت خطيبي

السلام عليكم . .. انا مخطوبه ل واحد خطوبه صالونات مش عن حب المهم كانت الأمور ماشيه كويس فالاول عادي .. انا مليانه شويه و هو المفروض عارف و شايف ده لانه جه و خطبني علي كدا مش مغصوب عليا مثلا .. و كذلك هو مليان مش رفيع اوي يعني ، في مره و هو

سيبت خطيبي Read More »

مرات اخويا مرضتش تفتحلي الباب

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته انا مخنوقه جدا ونفسى اتكلم فقلت تفضفض معاكم انا واخوى كويسين جدا بس للاسف بعد ما اتجوز ومراته بنحاول تغيره من ناحيتنا وبتعمل مواقف كتير تضايق ومبنرداش نتكلم عشان منزعلش اخونا وقيسوا على الكلام ده مواقف كتير وبتقول اهم حاجه أنه مبسوط فى حياته ودارت الايام وحسين اخوى متغير معاى

مرات اخويا مرضتش تفتحلي الباب Read More »

Scroll to Top