غير مصنف

سكريبت ” منقذي الوسيم ” بقلم إسراء إبراهيم

اتكلمت ثريا بلهفة وهي بتمسك ايد حور وبتقول: والله ما اقصد حاجة يا حبيبتي،،وبعدين تمشي تروحي فين يا حور ده انا ما صدقت انك جيتي يا حبيبتي ابتسمت حور بحزن وبصت لثريا واتنهدت بحيرة لانها كان نفسها لو تقول الحقيقة بس مش هينفع،، هي جت وكان كل املها انها تعيش وسطيهم بس مش هينفع عشان […]

سكريبت ” منقذي الوسيم ” بقلم إسراء إبراهيم Read More »

رواية عقارب بيت العيله كامله بقلم نور رمضان

الجد بصدم#مه: ينهاركم اسود عملتوا فيها ايي كاميليا بخوف من منظر زهره الي ادمر ومش بتتحرك الجد حاول يفوقها بس مش بتتحرك فكلم ليث الجد بخوف:الحق يا ليث مراتك ماتت ليث بخوف ومصدمه:انتتت بتقولل اييي انا جايي بسرعه سلام ركب ليث العربيه وراح البيت لاقي زهره مرميه والجد بيحاول يفوق فيها ولاكن لا حياه لمن

رواية عقارب بيت العيله كامله بقلم نور رمضان Read More »

اسكريبت ” عذاب الحب ” 🖤بقلمي إيمان شلبي 🖤

-ل لا ل ليه بتقولي كده قربت منه وانا ببص في عيونه بأحتقار: -عشان انت مش بتحب زينب واتجوزتها عشان كرهك لصاحبك ربع أيده وابتسم بسخريه: -هو لحق يقولك بصيتله بصدم#مه: -يعني كلامه حقيقي؟ قعد علي الكرسي وحط رجل فوق التانيه وهو بيولع سجاره بكل برود -اه حقيقي دمعت وانا بهز راسي يتساؤل: -ط طب

اسكريبت ” عذاب الحب ” 🖤بقلمي إيمان شلبي 🖤 Read More »

رواية ” الجثــــة الmلعونة ” كاملة جميع الأجزاء بقلم عمرو عزت

في الجانب التاني من السرير حاولت أظهر لسيد أن الموضوع عادي وأن ممكن تكون الججث0ة وقعت عادي عدلت الججث0ة وشيلتها وقولت لسيد روح أنت دلوقتي وتعال بكرا، فعلًا سيد مشي وفضلت لوحدي مع الججث0ة وأنا قاعد أفكر في كلام سيد وأزاي ممكن تكون الججث0ة وقعت من علي السرير ودا مستحيل يحصل وكمان درجة حرارة الججث0ة

رواية ” الجثــــة الmلعونة ” كاملة جميع الأجزاء بقلم عمرو عزت Read More »

رواية تحت ضي القمر (كاملة جميع الفصول) بقلم روان مسلم

ضي بتعجب=انتي بتسألي ليه……غريبه مايا بقلق=صوتك مش عاجبني…….انا حلمت حلم وحش عنك وقلت لازم اكلمك طمنيني انا بقالي يومين مش عارفه انام ترغرت عيني ضي بالدموع وهي تقول =انا تعبت يا مايا ……..انا عايزه امو*ت…..نفسي ارتاح انا بقيت حاسه اني زي كيس الزباله اللي الكل عايز يتخلص منها حتي بابا اكتر حد المفروض يكون جنبي

رواية تحت ضي القمر (كاملة جميع الفصول) بقلم روان مسلم Read More »

رواية بائعة الكشرى كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم أميرة محمد

في المستشفى ليث: يلا يا ساره قومي كفايه كده الممرضه: ممكن تتفضل بره كفايه الدكتور قال ممنوع حد يبقي معاها غير مده محدوده ليث كان هيقول بس لقي ساره مسكت ايدو ساره: ل ليث ليث جري عليها: ساره ساره انتي بتتكلمي اخيرا (وبص للممرضه ) هاتي الدكتور بسرعه الممرضه: حاضر الدكتور: الحمدلله يا ليث بيه

رواية بائعة الكشرى كاملة (جميع فصول الرواية) بقلم أميرة محمد Read More »

غزالة الشهاب

و هي بطلت تتكلم معه سوا نايم أو صاحي بصلها وهي نايمة مال عليها يبوسها بهدوء لكنها فتحت عنيها وبصتله عن قرب لكن بدون وعي زقته بعيد عنها بقوة وضر”بته بالقلم من شدة ارتباكها… شهاب كان واقف بيحاول يستوعب اللي حصل وأنها مدت ايدها عليه. صرخت بوجع اول ما مسكها من شعرها وعيونه حمراء مليانه

غزالة الشهاب Read More »

زوجة مغترب

انا كلت الحمد لله تسلم ايديكى يا مامتى.. جيهان:بألف هنا وشفا يا مريومه قومى بقى الحقى نامى شويه جنب الواد تيمو.. وانا هعملك ورق العنب اللى بتحبيه وهدبحلك فرخه بلدى تقويكى شويه يا نور عينى…. ….بوست ايد امى ودماغها ودخلت نمت جنب ابنى وروحت فى النوم فى ثوانى من كتر تعبى وسهرى طول الليل.. واللى

زوجة مغترب Read More »

قصة النهاردة مستوحاه من أحداث حقيقية، اسمها زوجي قتل زوجي.

قولتلها… -طب وايه ده باللي حصلك يا ماما؟ قالتلي… -ابتسامة البنت اللي اتشكلت ع سريري، أكدتلي ان اللي حصلي ده، بسبب الجن اللي الشيخ حضره عليكي. قولتلها… -والعمل دلوقتي يا ماما. قالتلي… -فيه شيخ بجد، بيعالج بالقرآن، انا هروحله الصبح وهجيبه، وان شاء الله يقدر يمشي اللي عليكي. فضلنا قاعدين للصبح انا وماما ومنمناش، لحد

قصة النهاردة مستوحاه من أحداث حقيقية، اسمها زوجي قتل زوجي. Read More »

القصه بدات لم شيماء كانت عندها 16 سنه

راحت شيماء اتحولت بنظرها عينه وبرقتلو وقلتلو روح ياصادق روح بدل ماءذيك صادق اترعب اكتر ورد بخوف وانتي عرفتي منين اني جاي ليكى قلتلو روح ياصادق بدل معيشك بقيت عمرك ميت ورحت بصه للباب اتقفل فوشو وصادق مرعوب وايمانو وثقتو بنفسوو اتهزوووو ونزل وهووووووووووو الموضوع كبر جدا ومبقاش صغير وبقي صعب جداااا علي ناس كتير

القصه بدات لم شيماء كانت عندها 16 سنه Read More »

انا سهر 30 سنة.. ارملة بقالي ست شهور فقط

سندت راسي علي المخدة وانا افكر في كل ما حدث حتي رحت في نوم عميق..استيقظت منه في الصباح علي صوت ام ابراهيم.. وهي توقظني وتقول..صح يا حلوه الساعة بقت9 صباحا..ولازم نجهز الفطار للة.. قلت..حاضر عشر دقايق وهتلاقيني معاكي في المطبخ.. وبالفعل فقد دخلت واخدت شاور سريعا بعا غسلت اسناني بالفرشاة وارتديت فستانا جميلا يجعل تقسي

انا سهر 30 سنة.. ارملة بقالي ست شهور فقط Read More »

حكايه بسمه

فضلت علي الحال ده اسبوع مش عارفه استوعب الي حصل زياد كلم اهله واهلي وقال لهم انا خلاص مش عايز بسمه وطلقتها.. كلهم اتصدمو وكلهم بيسالو عن السبب.. قال لهم بكل بساطه احنا متفاهمناش … وانا بصراحه مقدرتش اتكلم ولا ادافع عن نفسي..هقول ايه؟ جوزي اغتص/بني؟ طيب مهي غلطتي اني روحت معاه الشقه.. وكده هفضح

حكايه بسمه Read More »

إزاي أقول لزوجي إني

الoـدام مش هتخلف والـ،_<ـم بتاعها اسـoـه ” ـ،_<ـم ذو القرنين ” ودي حـIلة نادرة بتصيب النساء، قعدت أزعقله وأقوله طلقني وسيبني أكمل حياتي لوحدي، لكنه كان بيحـIول ينقنعني إن ده بلاء وإن ربنا بيرفع درجتي في الجنة. وعل حـIجة كان بيخليني أعملها كل يوم. وهي إني كنت بــ،_ قي iـفسي دايمًا وبصلي على النبي بنية

إزاي أقول لزوجي إني Read More »

قصة طلبت الطلاق يوم دخلتي كامله

شوف ايه المشكله بالظبط وكمان انا ايضا محتاج امي ضروري فمعادها قد اتي وهي تأخرت الشمس طلعت وهي لم تأتي الي الان ثم خبط الباب وفجأة بامه تاني ها كيفكم ياعرسان صبحيه مباركه ياعروسة جوزي امي تعالي اولا انا خلاص كنت هموت اذا تأخرتي دقايق وبعدين نشوف ايه موضوع ريم انا جالي زهايمر والا ايه

قصة طلبت الطلاق يوم دخلتي كامله Read More »

صعبان عليا نفـــــسي

مشكلة عضوة انا متزوجة في بيت عيلة زي زي اي حد زوجي شخص محترم جدا بقالي 18سنة عندي 3بنات وولد بناتي مش صغيرين دول ماشاء عرايس كونا زي اي أسرة الزوج يميل اميل معا ويتعدل تتعدل معا والحمدلله والله العظيم كنت براضي الكبير والصغير اقسم بالله مكنتش بستحمل احس أن في حدمنهم زعلان مني وجي

صعبان عليا نفـــــسي Read More »

عريس وجد عروسته تنجب ليله الزفاف

التي ستربيه وتعتني به . وبعدها احضر مأذون ليكتب له على زوجته من جديد وقام بتربية الطفل الذي اصبح بعد ذلك له اخوة و اخوات . اتى امام المسجد للشاب وقال له اريد التحدث اليك في امراً فإني اراك في منامي وانت من اهل الجنة على الرغم انك لا تختلف كثيرا عن الشباب الذي يصلي

عريس وجد عروسته تنجب ليله الزفاف Read More »

مشكلة عضوة

تعالي انتي انا مش هاجي اخدك مش انتي عارفه الطريق وقولتلو المفروض تيجي تاخدني وبالعافيه جيه واخدني فعرفت ان مامته عندها فرح وهتلبس وتمشي واخو موجود فاكيد مش هنقعد عندهم ف البيت ومامته ماشيه فجات صاحبت مامته قالتلي احنا ماشيين وانتي اقعدي هنا فبصتله ضور وشه تمام وقولتلها مش هينفع قالتلي انا مربياه وهوا مؤدب

مشكلة عضوة Read More »

اتعاكست في الشارع قدام جوزي

عندي حاجه مزعلاني اوي متجوزه من سنتين ومعايا ولد عمره سنه وعلى قدر عالي من الجمال عندي ٢٦ سنه وجوزي ٣٠ وكنت ماشيه انا وجوزي و ٢ عاكسوني وهو مخدش باله فأنا زعلت وقولتله انت مشئ ضار عشان تفقد حياتكعتش اللي قالوه قلي مين قولتله الاتنين اللي واقفين هناك وقولته قالولي خساره المزه ديه تبقى

اتعاكست في الشارع قدام جوزي Read More »

حياتنا واقفه على الطلاق

انا عارف ان ليا عيوب زيي زي اي بني ادم وانها كانت مستإنجابه عيوبي زي ما امي عاشت عمرها تستإنجاب عيوب ابويا وزي ما اختي عايشه عمرها تستإنجاب جوزها وانا والله كنت بقدر انها فعلا مستإنجاباني بس قرار هدم البيت بالسهولة دي مش قادر استوعبه. هي شايفه انها مش محتاجاني خالص ولا حتى لشقتي عشان

حياتنا واقفه على الطلاق Read More »

جوزي بيلمح

السلام عليكم انا عمري 28 متجوزه من ثلات سنين وعندي ولدي وجوزي عنده 41 سنه وبيشتغل في دكان هو كويس وبيصلي وبيقرا قرآن وحنين وطيب مع كل الناس وكل حاجه تمام، بس من سنتين اخوه الأكبر منه مات وساب زوجته عندها 42 سنه وعندها ولدين وبنت صغيرين الكبير عنده 5سنين بس, وبيتهم غير طاهر بيتنا

جوزي بيلمح Read More »

قصة عايشه عند اخويا ومراتو بلقمتي كامله

ومينفعش نعيش مع بعض واحنا مخونين بعض قلت..تمام اتفضل اطلع شقتك ولما يجي ابقي قولة الكلام ده وبالفعل طلع غانم شقتة.. ومر وقت كثير وشاهين لم يعود وفضلت منتظره حتي غلبني النوم واستيقظت في الفجر ولم اجد شاهين قد اتي.. وانتظرت للصباح ولكنه لم ياتي ايضا.. وصعدت لشقة غانم لاخبرة بان شاهين لم يعد حتي

قصة عايشه عند اخويا ومراتو بلقمتي كامله Read More »

فستان الفرح

انـL مخطوبة عن حب وخطيبي مقتدر ماديا جدا المهم انـL كنت بختار فستان فرحي وكان سعره عالي شوية بس بالنسباله هو المفروض السعر دة عادي لقيته بيقولي انتي مصرفة وانا بكره الصرف اللي مش مبرر ممكن تجيبي فستان حلو بس سعره معقول وبباقي الفلوس نساعد حد محتاج هو طبيعته فعلا بيحب يعمل خير كتير اوي

فستان الفرح Read More »

مركب السلا يف غا رت

انا هاحافظ عـLـي اسرتي انـL واولادي نجتمع كل يوم جمعه من بعد صلاه الظهر لبعد العصر ومش عـL!!!!!وزo حد تاني يجيلي ونبهت عـLـي الولدين ماحدش يجيب سيره اسرتنا مع زوجته نهائي لابالحلوه ولا بالمره وقد كان اصبح يوم الجمعه يوم هادئ جميل باعمل لاولادي اللي هما عايزينه ولادي بيهدوا اعصابهم يفضفضوا معاي ويراجعوا مع ابوهم

مركب السلا يف غا رت Read More »

موبايل جوزي

بنات كنت عـL!!!!!وزo اسالكو هوا انـL مأفوره ولا عندى حق انا متجوزه من ٦ شهور ودنيتنا تمام وبنختلف وبنرجع نتصالح بعدها بايام وكنت فاكره مثلا ان خناقاتنا بتقعد بالايام مابنتكلمش بسبب   انه شغال ف محافظه تانيه بيجى ف الشهر اسبوع والبعد وكده بعدين بالصدفه كنت بقلب ف تلفونه وهوا مش معرفني ورافض انى اعرف

موبايل جوزي Read More »

Scroll to Top