Author name: asmaa

كاميرا مراقبه

السلام عليكم انا عروسه جديده بقالي اسبوعين ف جوزي لسه نازل شغله من يومين كدا ف قلت انهارده اعمله جو رومانسي و اظبط الدنيا ف بفتح دولابي عشان اطلع حاجات منه اتفاجأت أن في كاميرا مراقبه ف حرف الدولاب و اتص،دمت لانها موجهه علي سرير اوضه النوم و بقيت بلف حولين نفسي و مرعوبه .. […]

كاميرا مراقبه Read More »

هذه قصه مشهورة وقعت بإحدى مدن المملكة العربية السعودية ..

يقول: طلبت من الله في كل صلاه أن أنسى ذلك الموقف.. ولكن دائما يمر بي كل مارايت شخص يضحك فاستعيذ بالله العظيم من الشيطان الرجيم يقول وفي ذات يوم أتت لي أوراق القضايا كالعادة وأدخلت علي.. وكان الدور على قضية قتل للبت فيها وهنا كان دوائي علتي وثمرة قولي لكلمة حسبي الله ونعم الوكيل كان

هذه قصه مشهورة وقعت بإحدى مدن المملكة العربية السعودية .. Read More »

ﺣﺎﻭﻝ ﺍﻏﺘﺼﺎﺑﻬﺎ ﺍﻧﻈﺮ .. ﻓﻤﺎﺫﺍ ﺣﺪﺙ . ? !

قصة تقشعر لها الأبدان ﺣﺎﻭﻝ ﺍﻏﺘﺼﺎﺑﻬﺎ ﺍﻧﻈﺮ .. ﻓﻤﺎﺫﺍ ﺣﺪﺙ . ? ! ﺗﻌﺮﻓﻮ ﻋﻠﻰ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﻘﺼﺔ ﻭﻫﻲ ﻗﺼﺔ ﺣﻘﻴﻘﻴﺔ ﻭﻟﻴﺴﺖ ﻣﻦ ﻭﺣﻲ ﺍﻟﺨﻴﺎﻝ ﻋﺎﺋﻠﺔ ﻗﺪ ﺍﺷﺘﻬﺮﺕ ﺑﺎﻟﺘﺪﻳﻦ ﺑﻜﻞ ﺍﻓﺮﺍﺩﻫﺎ ﺑﻤﺎ ﻓﻴﻬﻢ ﺍﻻﺏ ﻭﺍﻻﻡ ﻭﺍﻻﺑﻨﺎﺀ ﻭﺍﻟﺒﻨﺎﺕ ﻛﺎﻧﺖ ﺍﺑﻨﺘﻬﻤﺎ ﺗﺒﻠﻎ ﻣﻦ ﺍﻟﻌﻤﺮ 21 ﻋﺎﻣﺎ ﻭﻫﻲ ﺍﻻﻛﺒﺮ ﺑﻴﻦ ﺍﺧﻮﺗﻬﺎ ﻭﺍﺧﻮﺍﺗﻬﺎ ﻛﺎﻧﺖ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﻔﺘﺎﺓ ﺗﺪﺭﺱ ﺑﺄﻓﻀﻞ ﺍﻟﺠﺎﻣﻌﺎﺕ ﻓﻲ

ﺣﺎﻭﻝ ﺍﻏﺘﺼﺎﺑﻬﺎ ﺍﻧﻈﺮ .. ﻓﻤﺎﺫﺍ ﺣﺪﺙ . ? ! Read More »

لم أكن جاوزت الثلاثين حين أنجبت زوجتي اوّل أبنائي

لا أدري لماذا انقبض صدري حين دخلت البيت.. استعذت بالله من الشيطان الرجيم.. أقبلت إليّ زوجتي.. كان وجهها متغيرًا.. كأنها تتصنع الفرح.. تأمّلتها جيدًا.. ثم سألتها: ما بكِ؟ قالت: لا شيء.. فجأة تذكّرت سالمًا.. فقلت.. أين سالم ؟ خفضت رأسها.. لم تجب.. سقطت دمعات حارة على خديها.. صرخت بها.. سالم.. أين سالم..؟ لم أسمع حينها

لم أكن جاوزت الثلاثين حين أنجبت زوجتي اوّل أبنائي Read More »

: ” ﻟﻤﺎﺫﺍ ﻟﻢ ﻳﺨﺒﺮﻧﺎ ﺃﻭ ﻳﺨﺬﻫﺎ ﺇﻟﻰ ﺍﻟﻄﺒﻴﺐ ﻓﻰ ﻫﺬﻩ ﺍﻟﻠﻴﻠﺔ؟ ﺃﻡ ﺃﻥ ﺃﺭﻭﺍﺡ ﺍﻟﺒﺸﺮ ﻋﻨﺪﻩ ﺑﻼ ﻣﻘﺎﺑﻞ؟ ﺣﺘﻰ ﻟﻮ ﺍﻓﺘﺮﺿﻨﺎ ﺃﻧﻬﺎ ﺃﺧﻄﺄﺕ ﻓﻠﻤﺎﺫﺍ ﻟﻢ ﻳﻨﺘﻈﺮ ﺍﻟﺘﺄﻛﺪ ﺑﻨﻔﺴﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﻄﺒﻴﺐ؟ ﻭﻭﺳﻂ ﻫﺬﺍ ﺍﻟﺘﻀﺎﺭﺏ ﻓﻰ ﺍﻷﻗﻮﺍﻝ ﻳﺒﻘﻰ ﺍﻟﻔﺼﻞ ﻓﻰ ﺗﻠﻚ ﺍﻟﻘﻀﻴﺔ ﻓﻰ ﻳﺪ ﺍﻟﻄﺐ ﺍﻟﺸﺮﻋﻰ، ﺍﻟﺬﻯ ﺳﻴﻜﺘﺐ ﺁﺧﺮ ﺍﻟﺴﻄﻮﺭ ﻓﻰ ﺗﻠﻚ ﺍﻟﻮﺍﻗﻌﺔ ﺧﻼﻝ ﺍﻷﻳﺎﻡ ﺍﻟﻘﻠﻴﻠﺔ

Read More »

رواية أحببته في غيبوبه (كامله جميع الفصول)

امير /با…… اميييييي فاطمه ببكاء /امير ابني جري امير وحضنها وباس اديها امير ببكاء مثل الطفل /وحشتيني اوي ياامي فاطمه /وانت كمان ياحبيبي امك وحشتني أوي فاطمه بتشاور لنورهان فاطمه /انتي مين نورهان بابتسامة /انا نورهان ياطنط مرات امير فاطمه بفرح /ياحبيبتي قموره ما شاء الله عرفت تختار امير بضحك /اختار اي بس انا كنت

رواية أحببته في غيبوبه (كامله جميع الفصول) Read More »

رواية حواء تنتقم (كاملة جميع الفصول)

في بيت مروة …. كان وشها مليان كدمات .. صحيت الصبح لقيت جوزها قدامها وقبل ما تتكلم اشتغل فيها ضرب لحد ما طفحها الدم حرفيا …عرفت أن الاسكرينات وصلتله …مسكت رجله وقالت وهي بتنزل دم من مناخيرها وقالت: -خلاص …سامحني ابوس ايديك …سامحني واستر عليا … مسكها هو من شعرها وقال: -عارف أنا نفسي في

رواية حواء تنتقم (كاملة جميع الفصول) Read More »

الزوجه الصالحه

يقول_رجل.. تعرفت عـLـي أسرة طيبة وأتاني اﻷب يريد تزويجي ابنته فلما ذهبت للنظرة الشرعية وجدت البنت غير جميلة وكبيرة في العمر.. فقررت أن لا أتزوجها وهي شعرت بعلامات عدم الرضا في وجهي … لكنها قبل أن تغادر غطت وجهها وقالت لي أنت آخر رجل يرى وجهي في حياتي ولن أتزوج أبدا قمت وغادرت وعدت إلى

الزوجه الصالحه Read More »

قصة مربية جميلة بمواصفات خاصة جدا كامله

نور سي وهى تكاد تبكى:بتأكلونى فراخ ناية يا ظلمة… وبعدين ايه ده حطين سكر على الفراخ..ايه منها وجبة رئيسية وتحلية….ارحموا امى العيانة يا جدع فارس بلهفة:نور لسة معاكى موز نورسين ببرائة ونفى:لا خلص   نظروا لها جميعا وافواههمم تكاد تلمس الأرض من الصدمة قصي پصډمة.:اكلتى 3كيلوا موز لواحدك نورسين ببرائة ونفى:لا طبعا lکلټ انا وابنى

قصة مربية جميلة بمواصفات خاصة جدا كامله Read More »

رجل قبل فترة خرجت مع امرأة غير زوجتي

-أوافق أن نخرج سويةً مرة أخرى ولكن على حسابي فقبلت يدها وودعتها وبعد أيام قليلة توفيت أمي بنوبة قلبية وقد حدث ذلك بسرعة كبيرة حيث لم أستطع عمل أي شيء لها وبعد عدة أيام وصلني من المطعم الذي تعشينا به أنا وأمي ورقة مع ملاحظة مكتوبة بخطها.. -بني لقد دفعت الفاتورة مقدماً لأني أعلم أنني

رجل قبل فترة خرجت مع امرأة غير زوجتي Read More »

واحد متجوز اثنين

واحد متجوز اثنين وحده وحشه بس شاطره فشغل البيت والتانيه حلوه بس مش بتعرف تعمل حاجه خاالص هو بقى عاوز يطلق واحده من الاثنين فراح جاب خروفين لكل واحده خروف وقالهم جايين عندي ضيوف مهمين عالعشاء اتصرفوا… لما رجع بالليل لقى الست الشاطره دبحت وسلخت وطبخت وجهزت العشاء راح للتانيه لقاها ماسكه السكينه وبتبص للخروف

واحد متجوز اثنين Read More »

قصة حماتي

….. هي مين قالي بوجع : ….. امي. … رغم قسوته وجبروته عليها… دايما تقولي معلش برضه أبوك. …… دايما تقولي ساعده بالفلوس …. اسأل عليه …. دايما تقولي عايزة أدخل بيك الجنة يا وليد …. استحمل عشاني …. وهو طبعا كان مستغل النقطة دي …. ودايما عايز يخرب لي حياتي …. عشان كدا قلت

قصة حماتي Read More »

انا صدفه ٣٠ سنه ست جميله جدا متجوزه من سنتين

كان يرد عليه ويقولى: اكيد بتكذبى زى موضوع التليفون اللى اتسرق والفيديو المتفبرك كنت اققفل وانا منهاره وتعبانه وكل يوم انام ودمعتى على خدى وافكر فى الطلاق إنما للأسف انا بحبه وقولت مع الايام كل حاجه هتتصلح وعدى اربع سنين على جوازنا بس حاجات كتير اتغيرت اولهم ان انا مخلفتش ولا حتى حصل حمل خالص

انا صدفه ٣٠ سنه ست جميله جدا متجوزه من سنتين Read More »

توفيت زوجتي وهي تضع مولدها الثالث

قالت لجين وهي تبكي عمتي دعى واحدة فقط تدخل رأيتها تكبلها بالحبل وتضع السكر في انفها حتى يدخل به النمل ثم ينتقل إلى المخ فيأكله لم استطيع تحمل ما أراه ذهبت إلى غرفتي في الحال وأخرجت مسدسي وافرغت في رأسها ست طلقات نعم قتلتها سيادة القاضي القاضي : بعد إخراج جثث الطفلين والتأكد من صحة

توفيت زوجتي وهي تضع مولدها الثالث Read More »

كان هناك رجل صالح له جار يهوdي

كان هناك رجل صالح له جار يهودي وكانا يكثران من الجلوس مع بعضهما، وكان الرجل الصالح عندما يريد عمل شي يقول: ماتقضى الحاجة إلا بالصلاة على النبي.. كانت هذه الكلمة لا تفارق كلام الرجل أو عمله.. مما أثا-راستغراب اليه-ودي، فسأله: ماذا تستفيد من كثر الصلاة على نبيك ؟   فقال الرجل الصالح يكفيني أن الهم

كان هناك رجل صالح له جار يهوdي Read More »

اسميته عمار بقلم ولاء عمر

– حاضر. دخلت اتوضيت، وصلى بيا وكان صوته حلو أوي في القرآن، صوته كفيل إنه يخلي قلبي يخشع من جمال القرآن وجمال صوته. صلينا وبعد ما خلصنا لقيته جايب مصحفين. – أنت جايب ليه مصحفين؟ – بصي ياستي، واحد بتاعي والتاني ليكِ علشان تقرأي فيه الورد اليومي بتاعِك. – تمام. – أنتِ حافظه كام جزء

اسميته عمار بقلم ولاء عمر Read More »

رواية کانسر (كاملة حتي الفصل الاخير) بقلم ايمان شلبي

بعد التاني ېموت كنت بفضل قاعده معاه وبحفظ ملامحه اللي خطفتني من اول دقيقه بحكيله عني وعن كل اللي حصل بحكي عن ذكريات طفولتي عن ايام المراهقه وعن اول حب في حياتي بحكي عن ثائر وعن خذلانه ليا بحكي عن ۏجعي اللي مش قادره احكي لحد عنه إلا هو بحكيله وكأني اصبحت كتاب مفتوح قدامه

رواية کانسر (كاملة حتي الفصل الاخير) بقلم ايمان شلبي Read More »

اسحار من الجحيم

قررت اعمل سحر تفريق بينك وبين جوزك، بس مش أي سحر، السحر اللي بيصدق عليه بالدم بيبقا قوي جدا جدا، بس كان صعب اخود من دمك، فقررت امشي معاكي للنهاية.. عملنا سحر محبة في الأول، وخليتك مبسوطة وقت بسيط، بعدها ابطلنا مفعول السحر، وخليتك بنفسك تعملي مع الست سحر التفريق وانتي مش عارفة، وصدقتي عليه

اسحار من الجحيم Read More »

كائن من الجحيم

وقتها الشيخ طلب مني أنا وخاله نخرج, بس صوت الشيخ كان وضح رغم كل ده, بدأ يتكلم ويقول: “لما بندخل الحمام نقضي حاجتنا وبس رسولنا الكريم طلب مننا نقول دعاء الخلاء ونستعيذ بالله من الخُبث والخبائث, لأن المكان ده معقل شِرار الجِن, وانك مُطالب تدخل الحمام تقضي حاجتك وتخرج, انما تفتح فيلم إباحي, وتتفرج, وعقلك

كائن من الجحيم Read More »

روايه ناr عشقي

عامله كل ده علشان تشتغلي عندي حور انت الكسبان ع فکره سليم اما نرجع هنشوف الموضوع ده حور سليم انا كنت عايزه اكلمك في موضوع سليم قولي ياحور سامعك حور انا ماما كانت وارثه ورث كتير اوي سليم طيب فيها ايه دي حور امي باعت كل حاجه قبل متموت وحطتها بأسمي في البنك سليم طيب

روايه ناr عشقي Read More »

تقدرو تشوفوها قبل مانغسلها ونوديها المشر’حه حازم دخل وعيونه دموع وهو مش قادر يصدق قرب منها وشال الملايه من علي وشها بدموع :متمشيش ريناد مش هقدر مش هقدر اكمل من غيرك صدقيني والله ماهقدر بيعيط بانهيار ويقع علي الارض حور بطبطب عليه :حازم قوي نفسك ريناد مش عايزة تبقي زعلان خلي روحها ترتاح ياحازم يلا..

Read More »

حب قاسى بقلم لوكى مصطفى

الذى دخل وجدته كريم فاكرين كريم ولا نسيتوه اقترب منها كريم و شډها الى احضاڼه صډمت ياسمين فى البداية لكنها لم تبعده بل بكت اكثر فى أحضاڼه كريم بحنانبس اهدى فى ايه لكل ده لم ترد عليه ياسمين اکتفت بتحريك رأسها بلا لم يضغط عليها كريم فى التساؤل عن سبب بكائها بل قربها إليه اكثر

حب قاسى بقلم لوكى مصطفى Read More »

رواية جديدة بقلم سارة حسن.

نفخ حسن بضيق لماذا عادت !عادت عندما بدء يعيد تفكيره بحياته القادمه عندما بده قلبه ينبض من جديد تأوه بضيق لنظراتها لم يراها من يومين من وقت عوده هيام و اصرارها للعوده من جديد وكأنها فقد خبطت به من دون قصد وليس لانها خائڼه وكاذبه واقترابها منه ليس لسوي المال اكان اعمي لهذه الدرجة داخله

رواية جديدة بقلم سارة حسن. Read More »

Scroll to Top