رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثامن

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثامن شدت نفسها من ه و زعقت بعلو صوتها : انت ازاي تلمسني كده انت اتجننت ..ان كنت فاكر اني لسا الطفلة الصغيرة أم ١٣ سنه اللي اغتصبتها تبقى غلطان انا دكتورة و ليا مrكزي ضحك ح برضا عن ا ليه و قرب منها تاني وهو بيعرج : لولا […]

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثامن Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء السابع

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء السابع لفت مهرة وهي مبتسمة شافت شاب وسيم جدا : شكرا انا ممكن اساعد نفسي – اراهنك قام راح ناحيتها و قلع نضارته : اراهنك انك هتقدري تفهمي راجل ضحكت مهرة ببراءة كبيرة : بس ده والدي و انا فاهماه اكتر من اي حد ابتسم الشاب و مد أيده

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء السابع Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء السادس

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء السادس كان ح قاعد بيكلم نفسه وهو بيجهز شنطته : بس انا متاكد اني ملمستهاش دي طفلة لسا عندها ١٣ سنه ازاي هغت”صبها و انا اصلا معرفهاش ولا شوفتها قبل كده …. كانت مهرة واقفة و جنبها مrيم و شافو عم مصطفى جاي من بعيد و بيجري : مrيم

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء السادس Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الخامس

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الخامس كان صوت صريخها عالي وفيه و صه وهي بتقع : باااابا الحقني انا بقع كانت اخر كل قالتها قبل ما البحر ياخدها و يختفي آثارها وقف عزيز من غير ما يرفله جفن و اتاكد انها اختفت في البحر و كمان مبتعرفش تعوم لأنها أول مrة تنزل بحر في

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الخامس Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الرابع

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الرابع اغتص”بتك ؟؟؟ انتي سامعة كلامك ؟ مستوعبة بتقولي ايه ، فيكي ايه مغري وانتي عندك ١٣ سنه ضحك ح : انتي قله الاكل خلتك عندك انيميا ولا ايه مهرة : انت اللي عملت فيا كده انا شوفت ايdك و الوشم اللي عليها هو نفسه – انا بقول تدخلي

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الرابع Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثالث

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثالث جري ح عليها و من دراعها بسرعة و شدها على جوا ووقع جنبها قام وهو متعصب : عايزة ي انتحري بعيد عني خافت مهرة و غمضت عينيها و فضلت : رجعني لماما – انتي اسمك ايه ؟ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثالث Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثاني

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثاني فضلت مهرة تبص ل ح و عينيها كلها خوف قامت بسرعة استخبت ورا الحاج محمود وهي : انا عايزة ارجع لماما ونبي .. حاول يهديها بس دخلت في هستيريا و انهارت في العياط و فقدت وعيها جري ح عليها و شالها قبل ما تقع و خدها لاوضته بسرعة

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الثاني Read More »

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الأول

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الاول استني عندك انتي بتعملي ايه حطت الماسك على وشها و سابت ابنها قدام الملجأ و جريت وهي جري وراها الحارس بس فجأة ايd شدتها جوا بيت و قفل الباب : انتي تي الطفل ده من مين قولي قبل ما اسلمك يا بت ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية خارج إرادتي كاملة .. الجزء الأول Read More »

«أشد ارًا من الـ..ـزلـ،،ـز ا ل ».. ليلى عبد اللطيف ت الجميع بتوقعات صاة ستحدث خلال أيام

لا يشغل بال العالم حاليًا سوى الـ..ـزلـا،،ـز ل المـ.ـرة، خاصة بعد تكرارها بشكل يومي، الأمr الذي يثير القلق وال بين المواطنين في جميع أنحاء العالم. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

«أشد ارًا من الـ..ـزلـ،،ـز ا ل ».. ليلى عبد اللطيف ت الجميع بتوقعات صاة ستحدث خلال أيام Read More »

قصة لطف وبناتها الجزء السادس

قصة لطف وبناتها الجزء السادس محمد كان واقف برا خايف جدا ولما سمع صوت اطفال ابتسم وضحك و أمه وبدأوا يباركوا ل محمد الممrضة خرجت شايلة بيبي في ايdيها بس ملفوف في بطانية بينك ؟!! محمد : لي اللون دا دا راجل ملوي هدومه الممrضة : دي بنت يا استاذ واللي جوا ولد لسا بينضفوه

قصة لطف وبناتها الجزء السادس Read More »

قصة لطف وبناتها الجزء الخامس

قصة لطف وبناتها الجزء الخامس محمد : اللي جاي احسن يا لطف هورريكي قالها وهو بينفخ الدخان في الهوا لطف صحت تاني يوم والبنات ب في الاوضة قامت جري وراحت ليهم لقت في ست واقفة بترضع واحدة وبتخاول تسكت التانية لطف لطف : انتي ميين اوعي ايdك عن بناتي ههالك ­ ­ ­ ­ ­

قصة لطف وبناتها الجزء الخامس Read More »

قصة لطف وبناتها الجزء الرابع

قصة لطف وبناتها الجزء الرابع لبليل مامت لطف وباباها قاعدين بيتفرجوا على فيلم اول ما لطف راحت الصالة مامتها لسا لتقوم لطف مسكت ايdيها وقالت لطف : اقعدي يا ماما انا هروح مع محمد النهاردة مامت لطف اتبسطت جدا وقامت وقفت في الشباك وتزغرط وتقول أن بنتها هترجع ل جوzها وأنها ف توأم ولاد ­

قصة لطف وبناتها الجزء الرابع Read More »

قصة لطف وبناتها الجزء الثالث

قصة لطف وبناتها الجزء الثالث مامت لطف : بلم عشان شوية وجوzك جاي ياخدك لطف : مش هرجع لههه مامت لطف : دا ع جثتي يا لطف عايزة تعيشي مطلقة وكلام الناس يكتر عليكي يخربيتك لطف : ياما ونبي ارحميني ا ايdك بقى… ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة لطف وبناتها الجزء الثالث Read More »

قصة لطف وبناتها الجزء الثاني

قصة لطف وبناتها الجزء الثاني لطف ف ولدين..! لطف : ولدين يا رب حمدالله يا رب هيقوني يا رب وهيبقوا سندي حمدالله يا رب حمدالله يا رب وبدأت وعها تنزل من فرحتها ربنا رزقها ب بنتين وولدين ( ربنا يرزق كل مشتاق يا رب ) ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة لطف وبناتها الجزء الثاني Read More »

قصة لطف وبناتها الجزء الاول

قصة لطف وبناتها الجزء الأول دكتور : الف الف مبروك يا مدام لطف توأم بنات تاني محمد قام وقف وبس ل لطف وقال محمد : انتي طالق.. لطف وقفت مصدومة اول مrة تحس بالإحساس دا محمد فتح باب أوضة الكشف وخرج ولطف لسا الدكتور ليكشف عليها لطف : هما كويسين يعني صحتهم حلوة؟ ­ ­

قصة لطف وبناتها الجزء الاول Read More »

قصة هدى الجزء الرابع

قولتله ايه خايف طب اوعى انا زعلانة منك وخرجت برة المطبخ وجريت ع اوضتي وهو واقف عمال يخبط ويقولي افتحي انا غلطان افتحي انتي تيني تني هدى بتاعت زمان افتحي وانا بم م ة جوة وببكي كل ده عاملة جامدة وانا بم من جوايا من جوzي 7بيبي ال اتجوz عليا فجأة سمعت صها بتقوله احم

قصة هدى الجزء الرابع Read More »

قصة هدى الجزء الخامس والأخير

كان هاين عليا اجيبها من شعرها بس قولت بلاش هي خرجت وانا وخرجت وراها من غير حس وقفت تا وانا وراها لحد ما نزلت وانا وراها عرفت المكان واتصلت بجوzي بسسسسرعة قولتله تعالالي بسرعة ع العنوان ده انا ف مشكلة وفعلا 5 دقايق لقيته قدامي قولتله تعالى معايا دخلت ااعمارة ال هي دخلت فيها وسألت

قصة هدى الجزء الخامس والأخير Read More »

قصة هدى الجزء الثالث

محمود . انا راجل واعمل ال انا عايزه وهتجوzها وبدل ماكان من وراكي هيبقى قدامك وهنا ف شقتك ولو فتحتي بوقك ع بيت ابوكي وورقتك هتوصلك انا. بسهولة كدة بتبيعني عشان واحدة متستاهلش محمود. ال متستاهلش دي هتبقى مrاتي حاسبي ع كلامك ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة هدى الجزء الثالث Read More »

قصة هدى الجزء الثاني

اه انت مالك يا7بيبي بس انت نسيت كل ده والهانم ف الدولاب طبعا قولتله هو كبير وعنده 60 سنة يلا اهو نسترها وخلاص قالي وانتي مالك انتي متدخليش في الحاجات دي قولتله طيب اقوم اغير بقى عشان ا ارتبك وقالي لا لالالا انتي متقوميش عايزة ايه وانا اجيبهولك قولت لا انا هجيب وق فجأة بفتح

قصة هدى الجزء الثاني Read More »

قصة هدى الجزء الاول كامله

انا هدى 29 سنه متزوgه وعندي ولدين،جوzي اكبر بسنتين يعني اغنا قريبة من ب واخدين ب عن حb مrة كعادتي بعمل الشاى ومطلعاه لجوzي 7بيبي البلكونة واذ فجأة سمعت جوzي حbييييبي بيكلم واحدة بيقولها خلاص ياروحي انا هحطلها الحbاية وانيمها واول هرن عليكي تيجي. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة هدى الجزء الاول كامله Read More »

خدعتني فعشقتها الثالث عشر

معتز : لاء لازم تشربى مينفعش عشق اخدت بعد إصرار معتز و بدأت تشرب مفيش دقيقة و كان مغمى عليها معتز شغل العربية و اتحرك و هو بمبتسم بخبث و فهد اتصل بمعتز و لكن معتز مrدش فيروز : فين عشق فهد : مش عارف معتز مش بيرد عليا فيروز : و هى كمان مش

خدعتني فعشقتها الثالث عشر Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء الثاني عشر

فيروز بصوت واطي : بحbك يا زين اوووى وحشتنى اوووى فهد أنصدmم أن فيروز بتحb حد و هو اللى كان ناوى يصارحها بمشاعره دخل الاوضة و هنا فيروز ارتبكت و رمت الفون من ايdيها فهد بغضب كامن : بتكلمى مين فيروز بارتباك : ده ..ده فهد مسك الفون من الأرض و بص لقى مكتوب زين

خدعتني فعشقتها الجزء الثاني عشر Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء الحادى عشر

عند فيروز فهد دخل الاوضة على فيروز و الصدmمة لقها سا*يحة فى د*مها فهد جرى شال فيروز و ركب عربيته و ساق بسرعة جنونية لحد ما وصل المستشفى فهد : دكتورة بسرعة الدكتور جيه يقرب من فيروز فهد : قولت دكتورة الدكتور : مفيش غيرى فى النبطشية فهد بغضب : اتصرفوا عايز دكتورة حالا و

خدعتني فعشقتها الجزء الحادى عشر Read More »

خدعتني فعشقتها الجزء العاشر

فهد بغضب ش*د شعرها فهد : أنا مفيش واحدة تقول لفهد الخطاب لاء فاهمة يا بت انتى فيروز عايزة تتكلم راح شال البلاستر من على بوقها فيروز : ارجوك متعملش كده فيا فهد : عندى ليكى عرض تانى فيروز : عرض ايه فهد : مش انتى كنتى بتصورينى انا كمان اصورك زى ما صورتينى فيروز

خدعتني فعشقتها الجزء العاشر Read More »

Scroll to Top