Author name: moha,ed

جواز صالونات طبيب الأسنان الجزء الثالث

قصة جواز صالونات طبيب الأسنان الجزء الثالث Ad قالتلو قول .. قالها دي غلا قمح يعني .. برشه جنب الجامع الي بصلي فيه عشان العصافير تفطر هي كمان وقام ضاحك .. انا اقسم بالله مش مصدقه ازاي جوzي كدا .. انت في ايه بينك وبين ربنا يا اخي .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ […]

جواز صالونات طبيب الأسنان الجزء الثالث Read More »

جواز صالونات طبيب الأسنان الجزء الثاني

قصة جواز صالونات طبيب الأسنان الجزء الثاني مش عارفه حbيته ولا ايه وازاي راجل يقول على نفسه كدا .. وكل دا عشان مين .. بعدها بيومين امي كانت قاعده عند حد من اخواتي وحصلت مشاكل جوzها مش عايز امي تعقد واتخانق معاها .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

جواز صالونات طبيب الأسنان الجزء الثاني Read More »

جواز صالونات طبيب الأسنان كامله

قصة جواز صالونات طبيب الأسنان كامله للكبااار فقط : انا متجوzه من كام شهر .. جواز صالونات .. زوgي طبيب اسنان .. عدت فتره الخطوبه عادي كان بيحاول يتعرف عليا .. لكن انا كنت رفضاه وبصد معاه في الكلام مكنتش بديلو فرصه لاي حاجه .. ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

جواز صالونات طبيب الأسنان كامله Read More »

قصة حواء تنت. قم. الجزء الرابع والاخير

-لا لا ا ايdيك متق*تلنيش …ا ايdيك …لا والله هي اللي اغر*تني…ا ايdيك لااااااا …قام انس علي صر*خة واحدة وق أنا معاه وقولت : -مالك يا 7بيبي اسم الله عليك ايه اللي حصلك؟! فضل ينهت قدامي فابتسمت بخ*بث متداري …حالته دي كانت مكيفاني اووي …كنت بجد مبسوطة وانا شايفة ر*عبه ده …..وشه كان شاحb فقولت:

قصة حواء تنت. قم. الجزء الرابع والاخير Read More »

قصة حواء تنت. قم. الجزء الثالث

-طيب الك الفلوس ازاي؟!. الرسالة جاتلي علي التليفون …ابتسمت وقولت: -هلك رسالة كمان شوية واقولك هتهم ازاي…وبعدين قفلت معاه…قعدت في شوية وانا برتب افكاري كويس كنت عايزة اض*رب ضر*بة قوية تخليهم ينوا علي اللي عملوه …كنت عايزة انت*قم لقلبي اللي اتك*سر ….كرامتي اللي انس جه عليها …أنا ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

قصة حواء تنت. قم. الجزء الثالث Read More »

قصة حواء تنت. قم. الجزء الثاني

-يادي المص*يبة يادي المص*يبة كان بيقولها انس وهو بيلف حوالين نفسه …حاسس برج من اغه هيطير وهو ب علي الاسكرينات…حقيقي لو الاسكرينات دي وقعت في ايd مrاته او جوz الست ممكن يتق*تل…جوz مrوة لو عرف ممكن يق*تله …قعد علي الانتريةوجسمه كان كله عرقان من الخو*ف والر*عب …قلبه كان بينبض بسرعة والافكار البش*عة بتدور في ­

قصة حواء تنت. قم. الجزء الثاني Read More »

قصة حواء تنت. قم. الجزء الأول

-كانت احلي ساعتين في حياتي يا 7بيبي …خلينا نعيدها تاني …أنا مستعدة أطلق من جوzي واتطلق أنت من مrاتك وخلينا نتجوz … الرسايل دي كانت علي تليفون انس جوzي من مrوة جارتنا المتجوzة !! …كنت مصد*ومة وانا بقراها مش مصدقة ايه اللي بيحصل…فتشت في الماسنجر واتفاجئت برسايل اقل حاجة توصفها أنها ­ ­ ­ ­

قصة حواء تنت. قم. الجزء الأول Read More »

بس انا كل حاجة حصلت فى حياتى مختارتهاش” الجزء الثاني والاخير

اتسرعت وقالت : _ لا والله العظيم ، انا رضيت بالأمr الواقع ، وقولت إن اهلى فعلا عندهم حق فسمعت كلامهم لأنهم صح ، بس انا مكنتش فرحانة ، زى اى حاجه حصلت فى حياتى بالظبط ، حتى انا اما كنت بشتغل ، كنت برضو شايفة أنهم صح وانا برضو مكنتش فرحانة ولا كنت عاوزة

بس انا كل حاجة حصلت فى حياتى مختارتهاش” الجزء الثاني والاخير Read More »

بس انا كل حاجة حصلت فى حياتى مختارتهاش” الجزء الأول

النهاردة بكلمكم من ليلة فرحى الكبيرة ، دخلت انا ومrاتى ال ، اللى كان باين عليها انها أصلا مش طايقانى ولا حتى فرحانة بأى حاجة حصلت فى الفرح ، ولا حتى فرحانة أنها ات ، اول ما دخلت قولتلها _ بصى انا مش هضغط عليكى فأنتى براحتك يعنى ، انا بس حابب نصلى مع ب

بس انا كل حاجة حصلت فى حياتى مختارتهاش” الجزء الأول Read More »

رواية لحظة ضعف الجزء الرابع الاخير

ذهبت اليه لا ضع حدا واترجيته ان يتركني بحالي اعيش بسلام مع زوgي ولكنه رغم اني ركعت تحت رجله اتوسل اليه لم يتأثر في لحظة ركوعي اتي زوgي وحb يفضحني قدام زوgي ولكن قاله انه عارف كل حاجه واتشد الحديث بينهم وانا وسط شجارهم اجلس مثل الغائبه عن الوعي قدmماي لا تستطيع حملي اريد ان

رواية لحظة ضعف الجزء الرابع الاخير Read More »

رواية لحظة ضعف الجزء الثالث

عليك يااخي قولت له وانا متعصبه علي اخري نارفي قلبي من رجوعه واللي زاد من ناري اني شوفت الدmموع في عيون زوgي بسبب كلامه الجارح قولتله هو انت ماتعرفش ربنا اتقي الله فيا ياأخي وكفايه اللي عملته فيا قال لي بكل برود لا ما اعرفش بصي النهاردا بعد ساعه تقابليني خلف البيت الكبير والا هقلب

رواية لحظة ضعف الجزء الثالث Read More »

رواية لحظة ضعف الجزء الثاني

عاد ابن عمي بعد عشر سنوات سمعت زوgة عمي تزغرد كنت في بيتي اعد الطعام لزوgي خرجت علي صوت الزاغريد فسالت فقالوا لي انه عاد قلبي اتقبض من رجوعه وعملت انه سوف يتسبب لي مشاكل دخلت بيتي وقفلت بابي واكملت اعداد الطعام لزوgي ولكني يدور براسي عدة احمتالات واسال بين نفسي ماذا سيفعل اتي زوgي

رواية لحظة ضعف الجزء الثاني Read More »

رواية لحظة ضعف كاملة

انا فتاة نشأت في بيت عائله تتكون من اربع اسر كبرت وسط اولا د عمي حيث كان اربعة من في نفس سني كنت جميله جدا كل واحد من اولا د عمي كان يتمني رضاي الا كبر مني سنا واللي من سني كنت عندmما احتاج شئ لا احد يتأخر عني ولكني قلبي لم يدق سوي لابن

رواية لحظة ضعف كاملة Read More »

رواية قصه لغز جوازة الجزء السادس والأخير

اول ما شفت زياد رجعت انا لورا وكانى شفت عفريت وبدأت افتكر من اول مااتخطبت فى الاول كنت موافقه ومقتنعه وفرحانه وبعد شويه لقيتنى مش قادره احbه ولا اقبله فرحت لابويا وقلتله انى عايزه افسخ الخطوبه قلى بسهوله كده عايزه تفسخى انتى اكيد مجنونه انتى عارفه ده كام واحد تتخطبيله فسخى ده التالت غير الا

رواية قصه لغز جوازة الجزء السادس والأخير Read More »

رواية قصه لغز جوازة الجزء الخامس

كنت عايشه مع خالد وولاده وكل حاجه كانت ماشيه اهى ايام وبعديها بأى طريقه وفى يوم خالد اجه وطلب منى انى اجهز نفسى انا والعيال عشان هنروح نزور اخته وأمه ساكنين هما فى محافظه تانى فمترددتش ثانيه واحده ووافقت ورحت معاه وياريتنى مارحت ولا سمعت الى سمعته ولا شفت الى شفته واحنا فى الطريق حذرنى

رواية قصه لغز جوازة الجزء الخامس Read More »

رواية قصه لغز جوازة الجزء الرابع

ولقيته بيقلى ده الكلام الى عندى ولو مش عاجبك خلاص حلال عليكى السجن بقى وبدل مااخوكى وحده يبقى رد سجون تبقو انتو الاتنين تونسو ب قلتله هطعن بالتزوير فى قسيمة الجواز دى وساعتها انا الى هدخلك السن واخويا هيطلع براءه لقيته بيضحك بسخريه قوى ويقلى اشتكى ومش هتوصلى لحاجه لأن القسيمه سليمه والامضى سليمه والبصمه

رواية قصه لغز جوازة الجزء الرابع Read More »

رواية قصه لغز جوازة الجزء الثالث

خالد اول ماشافنى بصلى وضحك وقال مش معقوله مدام سميه قدامى فى بيتى المتواضع حطيت انا ايdى على بقى وقلبى دق بسرعه رهيبه وقلتله وانا سيطر عليه معلش هو انت تعرفنى فقلى هو فى حد مايعرفش مrاته إلى مجوzها على سنة الله ورسوله ياشيخه عيب عليكى قلتله وانا خلاص كنت قربت اعيط مrات مين حضرتك

رواية قصه لغز جوازة الجزء الثالث Read More »

رواية قصه لغز جوازة الجزء الثاني

ابويا كان بنى ويشتمنى وانا اعيط واقول والله ماا ولا عملت اى حاجه ايوه انا كنت عايزه افسخ الخطوبه عشان مبحbوش مش عشان أن متجوzه من وراكم والله ماا ايوه انا متهوره سرعه لكن مش ممكن يوصل تهورى وجنانى انى اعمل كده وابويا برضو فيه ويقلى مش مصدقك من ساعة العمله السوده الى انتى عملتيها

رواية قصه لغز جوازة الجزء الثاني Read More »

رواية قصه لغز جوازة الجزء الاول

اكان اسعد يوم فى حياتى وفجاءه قلب اسوء يوم فى عمrى كله والضحك الى كنت بضحكه قلب عياط والفرحه إلى كنت فيها قلبت هم وغم و مش عليه انا بس ده على البيت كله لما الباب خبط ورحت فتحت واتفاجاءت بواحد بيقولى انتى مدام سميه قلتله معلش مدام مين انا انسه سميه انا لسه مااش

رواية قصه لغز جوازة الجزء الاول Read More »

السر الكبير بارت 5 والاخير

لقيت واحد واقف مستنيني وبيقول لي انتي آيه قلت له انت مين وعرفت اسمي ن قالي …انا من طرف هاله وهي باعته معايا الورقه دي بس الاول ادينيالفلوس وخدي الورقه مترددتش لحظه واديته باقي الفلوس واخدت منه الورقه لقيت مكتوب فيها عنوان واسم ورقم تليفون ما اتصلتش بالرقم وجريت على طول على العنوان مكان اول

السر الكبير بارت 5 والاخير Read More »

رواية السر الكبير الفصل الثالث

معلو لازم ادور عليهم والاقيهم عشان هم دول اللي هيوصلوني لاختي…. سبته دخلت اوضتي عشان افكر انا هاعمل ايه قعدت شويه ولقيته بيلم هدومه وبيقول لي زواج ليلى علوي _ انا هبات في الشغل كم يوم يكون دبرت نفسي ولقيت شقه ايجار انا عارف يا ايه انك ما لكيش في كل اللي بيحصل ده بس

رواية السر الكبير الفصل الثالث Read More »

رواية السر الكبير 2

هكملك تي اسمعيني كويس غواني وخلاني اتفقت مع الممrضه الي بتشتغل عند الدكتور الي ولدت عنده دكتور محمد عباس انتي عرفاه اديتها اسورة دهب غالية جدا كانت عندي وقولت لابوكي انها وقعت في مقابل انها تظبطلي معاد ولادتي مع ميعاد ولاده واحدة في ولد ونبدل الطفلين ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

رواية السر الكبير 2 Read More »

رواية السر الكبير 1

انا حياتي اتقلبت النهارده لما ماما وهي بت صارحتني ب سر خطير محدش يعرف عنه حاجه غيرها …. انا اسمي آية وعندي ٣٠ سنة مطلقة بعد جوازي ب ٩ سنين بس ربنا مأردش اني اخلف …. والدي متوفي وعايشة مع والدتي المrيضة واخويا يوسف اصغر ب ٣ سنين بيشتغل وبيصرف علينا وانا بخ امي وبعمل

رواية السر الكبير 1 Read More »

Scroll to Top