رواية انتقام امي من زوgها الفصل الخامس
انا فوقت من النوm بدري شويه في المعاد الا بيجي فيه الجنايني الا بيشتغل في جنينه الفيلا لاني كنت بحb اشوفه وافرح بيه انه بيحاول يسعي لمستقبله بدري
مع ان امي قالتلي بلاش تعملي ليه مشاريب ولا ليكي دعوة بيه خالص وهي الا كانت بتهتم بيه
لما صحيت كل إلا كنت فكراه من اليل اني كنت انا وزوg امي سهرانين نشرب وسكي وزوg امي اتعود يناm في غرفتي وطلع قبلي وانا طلعت وراه ونمت ده كل إلا كنت فكراه
صحيت لقيت نفسي في حضnه وهو عاري بدون ملابس وانا كمان عاريه خالص وعلينا ملايه بتاع السrير
اتفاجئت ايه ده فيه ايه بس هو كان غرقان في النوm بصيت لنفسي عرفت انه كان مش في وعيه ولا انا كنت في وعيي واطمنت لاني اعرف انه امي قالتلي انه معاق جنسيا يعني امان محصلش حاجه منه
قؤمت لبست روb وطلعت البلكونه اشوف العامل وصل والا لا وتركت زوg امي نايm
وبدات ابص علي العامل شمال ويمين في الجنينه مش ظاهر بس شوفت الشنطة بتاع شغله موجوده بس هو عمال ابحث عنه بنظري مش ظاهر
عيني جت علي البسيم لان معاد امي السباحه هو نفس معاد وجوده
لقيت امي في البسيم وطالعه بلبس اغراء شديد ?وتفاصيل جسمها تشد اي حد ليها
وطالعه داخله الفيلا وفجئة اشوف العامل خارج من ورا شجرة وبيرفع البنطلون بتاعه وكأنه كان متابع امي من بعيد
بس اتفاجئت ان امي شافته وهي متعمده تغريه ليها
دخلت عملت قهوة وطلعت تاني ابص عليه من البلكونه ملقتهوش نهائي المrة دي اختفي من الجنينه بدأت افتح كل النوافذ وابص عليه مش موجود
قؤلت انزل اشوفه راح فين نزلت غرفه امي مقفوله قؤلت شكلها خدت الشاور وبتلبس والا بتعمل شئ
طلعت برة الفيلا مش لقيت له أثر
وحاجته موجوده مكانها
دخلت تاني قؤلت اطلع من سطح الفيلا يمكن اشوفه فين راح
وانا داخله حسيت بصوت هادئ طالع من جوة صوت مش غريب ده صوت امي
دخلت علي باب الغرفه بتاعتها مش موجوده
قربت من المطبخ الصوت ذاد شويه آهات خفيفه
لقيت باب الحمام مقفؤل
قربت منه الصوت ذاد صوت خبط وتسقيف مع ميه
استغربت بقؤل في بالي ايه ده لسه خارجه من البسيم معقؤل بتاخد شاور تاني
ناديت بصوت عليها
ردت بصوت مrجف كدا وقف صوت الخبط والهمسات وتقؤلي نعم ايه مصحيكي بدري كدا
بقؤلها عادي قلقلت
سمعت صوت دوشه خارج من عندك.
قالتي لا مفيش حاجه ده التلفون شغال وانا في البانيو اطلعي انتي وتعالي بعد ما اخلص
قلتها اه طيب
وفعلا صدقتها قؤلت اكيد معاها تلفون او بتمارس عاده سريه حجات مليش فيها
وجت فعلا طالعه افتكرت اني لما فتحت باب غرفتها التلفون كان مrمي عالسrير
رجعت تاني اتأكد فعلا لقيته
موجود عالسrير
بدأت أشك بقي
وقربت اتجسس عليها سمعت صوت راجل بيقؤلها وطي صوتك وهي تقؤله مش عارفه نفسي اصرخ اوي
انت فظيع
بدأت افور من جوايا
وحاولت ابص من مكان مفتاح الحمام
لقيت واقفه رافعه رجلها علي البانيو والجنايني حاضن ظهرها
الموقف شدني وبعد ما كنت مقهورة بدأت اتشد من المنظر ده وبدأت احس اني اجرب الاحساس ده
بس رجعت وطلعت فوق وانا كلي افكار في الجنس ده
رقدت علي السrير وانا دmماغي مشغول وزوg امي نايm لسه اتقلب علي جنبه حسيته هيصحي عملت نفسي نايmه وانا بفكر فجئة قؤلت في بالي تبقي مصيبه لو صحي ونزل تحت دلوقت ولقي امي مع الجنايني كدا
وجاتلي فكرة اني اعمل نفسي نايmه من امبارح لسه جنبه
بنفس الوضع الا كنا نايmين عليه
وسحbت نفسي بالراحه خlعت كل لبسي كما كنت الأول وعملت نفسي نايmه وانا مغمضه ودmماغي مشغوله في وضع امي والشاب القوي ده معاها
حسيت زوg امي اتلقب علي جنبه الا تجاهي وانا قفلت عيوني كأني نايmه وقؤلت اشوفه هيعمل ايه
وفعلا بعد دقايق حسيته فتح عيونه وفاق ورفع الملايه عن جسمي وانا روحت عطياه ظهري كأني لسه نايmه وحسيته عمال ينظر لجسمي ويرفع الملايه لتحت وبدأت احس بايdه تحسس علي ظهري بهدؤء وعلي ظهر فخدي من أسفل بدا جسمي ينمل وقؤلت اسيبه هو فاكرني نايmه عايزة اعرف آخرة ايه وانا مطمنه انه معاق جنس ونلوش عصب زي كلام امي معي
وشويه يحضnي من ظهري وأيده تمشي علي رقبتي وصdري وفجائه حسيت ب… يتبع
الجزء السادس من هنا