رواية متي ينتهي العزآآآب الجزء الثاني …

قرب اوي منها ليضر”بها بالقلم ومن قوه القلم فمها جاب د”م ووشها احمr اوى
الصمت عم أرجاء المكان ومفيش الا صوت عياط حور المكتوم من شده الو”جع

حمزه بجبروb:اخرسي ٠٠٠٠ويا رب اسمع صوت واحده فيكم فاهمين ?
هزوا رأسهم وكانوا خايفين اوى من تلك الجبروت
حمزه وهو ماشي: عشر دقائق وتكونوا برا ٠٠٠٠٠٠

أول ما مشي بنات جرت على حور وميرا حضnتها عالطول وحور قعدت تعياط وايd تلك الجبروت كانت معلمه علي خدها الصغير
سمr بحزن:معلش يا روحي حقك عليا أنا

حور بعياط: أنا مش قادره حاسه انه ضر”بني بكر”باج مستحيل تكون ايdه ايd بنى آدmم٠٠٠٠٠
كلهم قعدوا يطبطبوا عليها بس للأسف القلم كان جامد أوى ومفيش اي مواساه تداوي و*جعها

بعد مrور عشر دقائق حمزه دخل وقال:يلا
وكلهم مشوا وراه من غير ما يقولوا كلمه واحده ووقفوا الخمس بنات جنب بعض وهما باصين في الأرض ومفيش الا حور اللي بتعياط بصمت
قام شخص ما وراح عند حور وحط ايdه علي خدها وقال بحنيه :هو اللي عمل كده ؟

حور بصتله بدmموع وهزت رأسها ومrه واحده طلقه اخترقت رجل حمزه
البنات وضعت أيدها على ودنها وصرخوا بأعلى صوت ٠٠٠٠
حمزه بوجع:اعاااااا

سليم بزعيق: مش قولتلك ميه مrه متمدش ايdك علي حرمه ياض٠٠٠٠
حمزه:بس
سليم قاطعه وقال بغضب:مبسش المrه الجايه هتكون في قلبك وبعدين بص لحور وقال:أنا اسف بالنيابه عنه

حور رجعت لوراء وهزت رأسها بمعني خلاص
سليم ضحك وراح قعد على الكرسي وحط رجل علي رجل وقال: هاااا مين فيكوا بنت بنوت ؟؟

كلهم انصدmموا من جرأته
سليم بسخريه: ايه قولت حاجه غلط يعنى
ميرا باندفاع: انت واحد قليل الادب
محسن بزعيق:انتي اتجننتى يا بت وكان رايح يضر”بها ولكن صوت سليم الحاد أوقفه

سليم: محسن احنا لسه بنقول ايه منمدش أيدينا علي حرمه وراح عند ميرا ورجع شعرها لورا وقال:تؤ تؤ كده نزعل من بعض يا قطه انا هسامحك المrه ده بس قسما عظما لو تكررت لأكون قت”لك٠٠٠٠

ميرا كانت مضايقه من لمساته لترجع برأسه لوراء
سحر بجراه: احنا هنا ليه وعايز مننا اي
سليم وهو ماشي قدامهم: سؤال حلو٠٠٠٠٠ بصي يا ستي ببساطه أنا عايز واحده فيكم بس عشان تجيبلي ولي العهد والباقين هيمو*توا
كلهم بصدmمه: اي

سليم بضحكه:اومال انتوا فاكرين ايه هسيبكم تمشوا بالسهولة ده
ثم كمل: ولو مش عايزين تمو”توا هتكونوا فتيات ليل في الكبا”ريه بتاعي
سحر بغضب: انت لا يمكن تكون بني آدmم المو”ت اهون عليا من أني اعمل اللي انت بتقول عليا٠٠٠٠٠

سليم بضحكه خبيثه:حلو اوي محسن
محسن ابتسم بخبث مماثل وقال:اومrك يا بوص وراح ناحيه سحر اللي كانت مrعوبه ومrه واحده شالها ودخل بيها الأوضه وهي عماله تصوت وتقول:سيبني يا حيو”ان سيبني عااااااااا٠٠٠٠٠

البنات كانوا عاملين يعيطوا ومrعوبين وهما سامعين صويت سحر
وسليم قعد بكل برود يتفرج عليهم وهو مبتسم وبعد حوالي نص ساعه من الصويت صوت سحر اختفي تماماً والبنات اترعبت اكتر
طلع محسن وهو بيعدل هدومه وبيقفل زراير قميsه وقال:خلصت يا باشا

سمr بصدmمه:انتوا عملتوا فيها أي
سليم بضحكه:تحbي تعرفي عملي ولا نظري
سمr رجعت خطوه لورا ومقدرتش تتكلم٠٠٠٠
سليم:يبقا تسكتي وبص لمحسن وقال:خد حمزه وعالج رجله وابعت الشباب ياخدوا الج*ثه

محسن:اوامrك يا باشا وسند حمزه عليه وطلع والبنات كانوا شويه وهيمو”توا من الرعب
سليم: ادخلوا ودعوها ٠٠٠٠ولا واحده منهم قدرت تتحرك والخوف كان عنوانهم ليقول سليم بزعيق: يلاااا ٠٠٠٠٠٠

كلهم جروا ودخلوا الأوضه وانصدmموا لما شافوا سحر وهي٠٠٠
#يتبع
الجزء الثالث من هنااااااا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top