رواية ملكة الاسد

 

اسد وهو بيقرب اكتر .أنا اي يملاكي
ملك بخجل.اسد خلاص
اسد .طب تحبي ننزل المياه شوي
ملك .لاا . أنا بخاف
اسد بحب وهي بيمسك وشها .أنا معكي ومش هسيبك يلاا .
ملك بخو.ف .بلاش علشان خاطري
اسد بحب .طب خلاص .تحبي تتفرجي عليا
ملك . ماشي
اسد قلـ،ـع ونزل البسين
ملك فضلت تبص ع أسد وهي فرحانه
ملك ف نفسه.دا بق طيب خالص يارب يفضل كده علطول
اسد نزل تحت المياه وفضل تحت فتره
ملك قامت وقفت بخو.ف .أسد بطل تعمل كده
اسد …..
ملك بدموع.اسد أنا خايفه خلاص
اسد طلع من تحت المياه
اسد خرج من المياه.اهدي يقلبي
ملك فضلت تعيط.انت كل .كل شوي تعمل كده

اسد حضنها.مكنش قصديي خلاص .أنا آسف
ملك .انت أسد وحش
اسد شالها.طالما أنا أسد وحش يلاا بينا
اسد نزل بيها البسين
ملك فضلت مسكه ف أسد جامد بخو.ف .أسد
اسد بحب .عيون أسد
ملك بخو.ف.اوع تسبني أنا خايفه

 

 

 

 

 

اسد حضنها بتملك .عمري
اسد فضل يعلم ملك وملك بعد شوي بطلت تخاف وفضلت تتضحك
اسد حط ملك ع طهرو وفضل يعوم بيها وهي بتضحك
ملك .تاني ي أسد تاني
اسد ابتسم بحب عليها.
….
عند هشام كأن قلقان ع ملك
ولحد دلوقتي أسد مجش او اتصل عليه
هشام .ربنا يستر يارب
هشام طلع فوق يشوف ندي
عند ندي

كنت لسه خايفه ع ملك ومش عارفه تعمل
هشام طلع لاقها قاعده خايفه
هشام.تعالي يقلبي
ندي دخلت ف حضن هشام.
هشام بحب.هي هتكون كويسه يقلبي اهدي
ندي بعيط.انا خايفه عليها اوي
هشام.متخافيش هتكون كويسه.ارتحي أنتي دلوقتي
هشام سبها وخرج وحاول يتصل ع أسد كتير مش بيرد
عند حازم .
حازم.عرفت هي فين
..لا ي باشا لسه
حازم بغض.ب .اخلص بروح امك عايز اعرف مين اللي خطفها

عند مراد وروح
مراد قام من جانبها ودخل الحمام
مراد اخد دش وخرج وهو بيلف فوطه حولينا وسطه
وبعدين دخل يلبس
وخرج بص عليها بهدوء وبعدين مشي
عند روح نايمه

 

 

 

 

 

مراد خرج ركب العربيه لانه كان مخنوق من اللي حصل بس لاقه هشام بيتصل عليه
مراد بهدوء.ايوه يعمي
هشام بغض.ب .فين أسد ي مراد وازاي متصرفش لحد دلوقتي
مراد.يتصرف ف اي
هشام.ف خطف ملك .ازاي يسيب مراته كده
مراد بستغراب. مش فاهم حاجه.مش ملك مع أسد
هشام بصدم#مه.اي
مراد قالو كل حاجه.
هشام بغض.ب.هو فين دلوقتي
مراد.معرفش صدقني يعمي
هشام .ماشي .أنا هعرف اتصرف
مراد قفل معه وطلع ب العربيه

عند أسد وملك طلعوا من البسين ع فوق

 

 

اسد .يلا غيري بسرعه وأنا هدخل الحمام التاني
ملك .حاضر
اسد اخدت الهدوم ومشي وملك رحت تاخد هدوم ملقتش حاجه
ملك بردت من الوقفه كده رحت اخدت تشيرت من بتاعو اسد
ملك دخلت تاخد دش سخن وبعد شوي خرجت وهي لبسه التشيرت
كان اسد قاعد ع السرير
اسد بص عليها برغبه لأنه كان قصير
ملك بكسوف .ملقتش حاجه تاني
اسد .أنا اسف نسيت اجبلك هدوم. بس بكره هتكون عندك
ملك قربت من السرير بتوتر ونامت .
اسد سحبها وخلها ف حضنه.قربي مني
ملك دفنت رأسها في رقبته.عايزه انام اوي ي أسدي
اسد فرح اوي أنها رجعت تقول الاسم دا تاني.نامي يروحي
اسد وملك ناموا ..

 

 

 

 


يعني اي لحد دلوقتي مش عارف هي فين
…مش عارفين نوصلها خالص ي باشا
اتصرف دي مش مشكلتي أنا عايزها عندي تكون ملكي انت فأهم
تحت امرك
….

رواية ملكت الأسد الفصل الثامن والأربعون

البارت 47
تاني يوم الصبح
روح قامت بتعب
روح بصت جانبها ملقتش مراد
فضلت تعيط وتصرخ
روح بعيط.بكرهك .ب
بكرهك
روح قامت بصعوبة ودخلت الحمام روح فضلت جوا تعيط
وبعدين اخدت دش وخرجت
روح لبست هدومها بتعب ورحت ع السرير ورجعت تكمل نوم

عند أسد وملك
ملك صحيت الأول لاقت أسد لسه نايم
ملك قربت منه بتوتر وبسته وقام بسرعه تجهز الفطار
بعد شوي
اسد قام بص عليها مقلهاش
اسد قام بسرعه ودخل يشوفها ف الحمام وبعدين نزل تحت سمع صوت من المطبخ
اسد مسح على وشه بتعب وبعدين دخل لاقها بتجهز الفطار

 

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top