رواية المراهقة والثلاثيني كاملة الفصول

أدهم وممكن ادخلك السجن؟

هند عارفه، وطت هند ونزلت على رجلين أدهم، فى وقت آخر، مكان آخر، كان أدهم ليمنعها، بس جواه كان فيه وحش غاضب من أجل الانتقام

تركها ادهم تقبل قدميه، تلعقها
ولم يفهم لماذا شعر بالمتعه تتغذى على ضعفها

هند، متأذنيش من فضلك، انا حاولت المحلك بس انت مفهمتش

أدهم عارف انه مش متذكر اى شيء ومهما هند قالت مش ممكن يصدقها

أدهم ولع سيجاره تانيه، هند لسه موطيه على الأرض، أدهم بصوت غشيم

كفايه، قومى

وقفت هند فى مكانها، هند ______هتسيبنى؟

أدهم بنبره بارده اكيد هسيبك

تهلل وجه هند من الفرحه، اللحظه إلى بينتظرها أدهم

ادهم، قال هند؟ _____ أجابت هند نعم؟

اقلعى ________

هند بخوف، هتعمل ايه؟

أدهم قال، مش شغلك

بدأت هند فى نزع ملابسها، عند نقطه معينه طلب منها أدهم ان تتوقف

ان ترتدى ملابسها مره أخرى

هند مفهمتش ليه عمل كده بس لبست هدومها بسرعه

بصى دى مش آخر زياره، انتى هتشوفينى تاني،المره الجايه انتى الى هتحددى مصير شكل المقابله

كان أكثر فعل مرعب شعرت به هند منذ دخول أدهم للشقه

هند قالت، انا هعمل كل حاجه تقول عليها، لكن بلاش تدخلنى السجن ارجوك

أدهم، ماشي هنشوف

كما توقع أدهم بعد فحص الشقه لم يجد الأوراق التى كان يبحث عنها

مدحت مش غبى عشان يسيب الأوراق هنا مع هند، رغم أنها اخته لكن مدحت خبيث وحويط

أدهم قعد على الكرسي، فيه شقه تانى طبعا؟

هند ايوه، مدحت بينام فى شقه تانى وادت أدهم عنوان شقته التانيه إلى تنازل عنها لنور، الغريب ان ادهم مكنش عارف العنوان

هند فى نفسها، دا اكيد بيستهبل عشان يختبرنى

طلب أدهم من هند انها تكلم مدحت وتطلب منه يجي عندها لأمر ملح هام

هند نفذت ________
عارفه هتقولى ايه طبعا! ؟
هند اكيد عارفه

أدهم، قبل ما يمشي، انا مش هنسي نصيبك، هراضيكى يا هند

قبل وصول مدحت ترك أدهم الشقه، انتظر على مقربه من العماره حتى ظهر مدحت

انطلق أدهم لشقته القديمه، حطم الباب ودخل، فتش الشقه لحد ما لقى الأوراق إلى تنازل فيها عن الشقه

التنازل كان لصالح مدحت، استغرب أدهم ازاى مخدش باله وهو بيوقع الأوراق؟

أدهم كلم شاهنده، كانت عماله تتصل عليه من اول اليوم، وادهم مش بيرد

شاهنده انت فين يا ز……….، قطعت شاهنده الكلمه خوفآ من غضب أدهم

ادهم انتى خايفه على العربيه بتاعتك؟

شاهنده لا مش كده، انت اتأخرت عن شغلك ودا شيء لا يمكن اسمح بيه

أدهم ضحك، الستات بارعات فى اختلاق القصص والحكايات

أدهم ______بصوت رجولى، انا عايزك يا شاهنده

شاهنده وشها ضرب الوان، انت بتقول ايه! +؟

بقول عايزك

عايزنى في ايه بقا؟

شاهنده، حاضر، ماشي، متقلقش

تم عرض الفيديو على خبير تقنيه وأكد صحته، أدهم طلب من محامى
انه يرفع قضيه على مدحت
تزوير قضية قتل، ابتزاز وتنازل عن ملكيه تحت تهديد السلاح

المحامى لازم هند تكون عايشه وموجوده

أدهم بثقه متقلقش، انا لسه كنت معاها ومصورها فيديو حديث ومتأرخ بتاريخ اليوم.

أدهم رجع على شقة هند مره تانيه، كان عايز يحط مدحت تحت المراقبه عشان يتأكد ان هند مقلتش حاجه وكمان يعرف خطواته

خرج مدحت بعد فتره كبيره من شقة اخته هند، ركب عربيته ومشي

أدهم طلع تانى الشقه، هند كانت فى انتظاره، قعد، طلب منها تعمل قهوه

انتى متعرفيش نور فين؟

هند ولا اى شخص يعرف نور فين غير مدحت

أدهم فكر شويه وطلب من هند تغير هدومها، تنزل على المصنع وقال انه هيكون بانتظارها قدام بوابة دخول المصنع

انتظر أدهم هناك إلى أن وصلت هند،استوقفها أمام الحارس ودار بينهم نقاش تحول لمشاجره كبيره حتى قام الحراس بالفريق بينهم

اول ما هند طلعت المصنع حكت لمدحت عن إلى حصل معاها، أدهم ظهر وهددها وطلب منها عنوان نور عشان هيقتلها

مدحت ها وعملتى ايه؟

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top