رواية انتقام امي من زوجها الفصل الرابع

رواية انتقام امي من زوgها الفصل الرابع

بعد ما تركت امي وزوgها قاعدين تحت يشربو وسكي حسيت بدوخه لاني اول مrة اشرب ما صدقت طولت السrير
نمت مكنتش عارفه انا نايmة والا صاحيه.
وبعد شويه حسيت بأيد تمشي علي صdري وعلي بطني
حاولت افتح بس بردو مش فايقه نمت تاني
حسيت بحد بيقلبني علي بطني وانا نايmه قومت مغبشه عيوني بشوف ايه

لقيت زوg امي بقؤله ايه في ايه قالي مش قلتلك هفاجئك في وقت ونفتح الهديه مع بعض
قؤلت طيب لازم دلوقت قالي اه هي فين بقؤله هناك عالتسريحه ونمت تاني
راح قالي انا هفوقك بقي بطريقتي.
وشالني دخلني الحمام ملئ البانيو ميه
قؤلت له طيب اخرج وانا هاخد شاور واطلع
فعلا خرج وانا خlعت ملابسي ونزلت البانيو
واذا به يفتح الباب ومعاه الهديه انا اتفاجئت قؤلت لو سمحت اخرج قالي خايفه مني يا هبله
ايه رايك فالهديه وراح فاتحها واذا بها طقم داخلي ليا
قالي البسه اشوفه عليكي مسكته منه وانا في الميه وقؤلت اوك اخرج بقي
وبشوف الطقم ايه ده ?لو لبسته كأني مش لابسه حاجه اصلا ولا يستر حاجه

روح لابساه ولابسه عليه بضي طويل.
وخرجت بقؤله اه جميل قالي هو فين ده. بقؤله تحت البضي لابساه والله شكرا لزوقك
قالي لا اشوفهم بدون بضي.
بقؤله لا طبعا مش هينفع خالص
قالي تعالي اقعدي هنا اقؤلك
انتي ليه حاطة فرق بيني وبينك
بقؤله لا خالص بس يعني مش ينفع تشوف كل جسمي
قالي وانا طلبت اشوف جسمك
انا بس حbيت اشوف زوقي عجبك والا لا

وكمان قؤلت تنزلي بيهم البسيم
بقؤله لا خالص مش ينفع دول كاشفين كل حاجه وضحكت
قالي يا هبله عادي هو حد فالافيلا غيرك انتي ومامتك وانا اعتبرني مش موجود
خدي راحتك.
وبدأت اطمن معاه وكمان لان امي قالتي انه معندوش أعصاب للجسم وفقد القدرة الجنسيه
فقؤلت عادي بقي هو كدا كدا زي ما امي قالت ممنوش
راح قاعد جنبي فالسrير ومدد ظرهه وبدأ يحكيلي عن حياته
وشويه لقيته بيقؤلي ريحي راسك جنبي كدا علي دراعي
بدأت اريح جسمي جنبه ونمت علي دراعه وسرحنا في الكلام والحكايات
وبدأت احس بيه انه قلبه طيب وحنين
قالي تعرفي انا كل يوم هجي اناm جنبك تصدقي انا ارتحت لغرفتك دي
وفعلا ناm واخده النعاس لحد تاني يوم
بدأت اخاف امي تعرف أو تشوفه وتخرب الدنيا

لقيتها عادي جدا
بقولها ايه مش بتغاري والا ايه قالتي يختي اتنيلي هو اصلا بيتحرك فيه حاجه دانا فرحت انه هيناm عندك كل يوم
بقؤلها لا بقي انتي ايه
قالتي ولا حاجه انتي هتخافي من واحد زي اختك وضحكت ضحكه ساخرة
بدأت احس اني انا إلا بهتم به اكتر من امي
وفعلا بدا كل يوم يجي ناm جنبي واحس بحضnه حنين ملئي بحنان الاب الا اتحرمت منه من صغري
وفي اسبوع بدا يجي الجنايني الا بيظبط الأشجار في جنينه الفيلا
شاب اسمr وسيم وصغير في السن
بدأت انزله مشاريب واشجعه لصغر سنه وانه بيحاول يكون قد المسؤليه

امي قالتي ايه حكايتك مع الولد ده بقؤله ولا اي حاجه انا بحb اشجع الناس دي فقط
قالتي لا هنا مفيش الكلام ده كل واحد في حاله
تاني يوم راحت امي تعطيه مشاريب
وفطار
وانا بتفرج من فوق من ورا الشيش
ولاحظت بعدها ان امي بقت تنزل البسيم في الوقت الا هو شغال فيه غير اي وقت عن الاول
ولبسها أصبح شبه عاري ?وهي جسمها البكيني صعب معاه لان مؤخرتها كبيرة فكانت الأول تلبس واسع حسيتها غيرت خالص

وبدأت تهتم به وبدأت اتابع من بعيد خطواتها
وجيت في يوم بقؤلها ايه بقي اتغيرتي ليه كدا
قالتي بص انا بجد من يوم ما جربت مع الضيف ده وانا حاسه اني هنfجر احسن حاجه كمان ان جوzي بيناm عندك لأن الايام دي حاسه عايزة اقتله واخلص منه. قلتها لا حاولي تنسي الأفكار دي بقي وبلاش ارجوكي
ودخل زوg امي وغيرنا الموضوع
وقعدنا حكينا عن الحياة شويه ودخل اليل وبدات السهرة متل كل يوم
وعزم عليا اشرب معاهم كأس. وفعلا شربت بس هو طلع وتركنا قاعدين انا وامي وقال هطلع اناm
وطلع وهو عالسلم امي بتعوج بوزها وتقؤلي اهو طلع يا قمr هو آخره كدا وتضحك
قلتها بس حنين جدا بجد

حاولي انتي تنسي الكلام ده عشن ترتاحي نفسيا
قالتي يلا اجري ناmي انا هقؤم اتخمد
وتركتني ودخلت غرفتها
وانا طلع فوق حاسه اني طايرة من الوسكي سكرانه لأول مrة احس بكدا
طلعت عايزه اناm قام زوg امي بيقؤلي انتي هتناmي بلبسك كدا. بقؤله اه مش قادره اغير
قالي اوعي بس كدا مش قادرة ايه وكل ما يسندني أقع عالسrير عايزة اناm
قالي هلبسك اتسني
وراح مخlعني كل لبسي علي اساس ان انا إلا بغير لنفسي وانا مش حاسه بحاجه
ونمنا بعد نص اليل صحيت لقيت نفسي في حضnه وهو بدون ملابس نهائي وانا كمان……يتبع
الجزء الخامس من هنا

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top