رواية أحببتها رغم Aجزها (كامله جميع الفصول)

احببتها رغم عجزها

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

مازن… لا مافيش بس هي فين فاطمه
محمد بستغراب… فاطمه ليه في اي
مازن… فين بس
محمد… في المخزن في الفله
مازن… اممم تمام
محمد… في اي فهمني
مازن… مش وقته يلا سلام دلوقتي ولم تيجي نبقا نقعد نتكلم
محمد بقلق… ماشي هخلص وهاجي سلام

close

 

مازن.. سلام
مازن وصل الفله واول مدخل بصوت عالي… كيان كيان
فتحيه… في حاجه يامازن يابني
مازن… فين كيان
فتحيه… نادمت عليا ساعدتها لحد مطلعته الجنينه وقاعدها تذاكر
مازن… تمام روحي انتي علي شغلك وابقا اعمليلي فنجان قهوة
فتحيه… حاضر يابني بعد اذنك
مازن… اتفضلي وسابها وطلع عند كيان

 

مازن… الحلوه بتاعتي بتعمل اي بر
كيان…هكون بعمل اي تنيل اذاكر
مازن… هههه وانا مش بسالك انتي اصلا هو انتي الحلوه بتاعتي
كيان بزجر طفولي… مهو مافيش حد هنا غيري
مازن… عادي اصلا بتكلم علي الهاند اهو في ودني
كيان… اممم طيب ابعد وتكلم بعيد عشان اخلص
مازن… براحتي وقعد علي الكرسي قبالها عارفه يالحلوتي شكلك قمر اووي يالهوووي علي جمال عيونك عايز اخبيهم زي وشك بس كيف مش عارف

 

كيان… ماززززن عايزه اذاكر
مازن.. طيب اتنيلي ذاكري قال هتفلحي بلا نيله
كيان… مالكش فيه خليك في نفسك وتلفون مازن رن
كيان… مين بيرن
مازن برفع حاجب… وانتي مالك خليكي في مذاكرتك وبعد شوي عنها وتكلم
مازن.. الو مين
_صوتي هيعرفك مين المهم شكلكم حلو اووي وانتو مبسوطين صح
مازن… فاطمه

 

فاطمه… لا بجد برافه لسه فاكر صوتي جميل المهم
مازن… عارفه انا لو اطولك المره دي مش هسيبك غير وروحك في ايدي
فاطمه… اهد بس وبراحه علي اعصابك خلي اعصابك وكل ده لوقت موت السنيوره
مازن بصوت عالي وعصبيه… ده هيكون موتك انتي ياروح امك تعالي وقربي منها بس وربناي يافاتحه وحياتها مهسيبك
كيان سمعت صوته قامت حاولت تتحرك لحد موصلت عندو ووقفت جمه وهزت راسه ليه بمعني في اي
مازن.. ثانيه بصي يافاطمه عايزه يابنت الناس تعيشي حياتك وانا موافق وهسيبك براحتك تعيشيها ولا كانك عملتي حاجه معايا ام بقا لو عايزه تقفي قبالي يبقا

 

استني اللي هيحصلك وانتي عارفه مازن يافاطمه كويس مازن ممكن يعمل اي
فاطمه بخوف.. هتعمل اي يعني عادي
مازن… لا مش عادي يافاطمه مش عادي لم اخسر حياتي فكري قبل متعملي حاجه عشان حياتك هتكون قبلها وهي مش هيحصلها حاجه ماشي ياوزه سلام وقفل في وشها السكه
كيان.. في اي
مازن راح حضنها… هس هس بحبككك اووي
كيان بستغراب… كنت بتتكلم علي مين ومين فاطمه اللي بتكلمها دي
مازن… وانتي بتسالي ليه مش انتي مبقاتيش تحبيني
كيان بطفوله.. بطل هزار في اي احكي

 

مازن… مافيش حاجه بس مشاكل في الشغل
كيان… مشاكل تجيب سيرت الموت اوع تكون فاطمه دي هي
مازن… اه وفكك يلا نكمل مذاكره وراح شايلها وحطها علي الكرسي
كيان… مين هيموت يامازن
مازن… مافيش حد هيموت ياروح مازن انا وانتي مستحيل حد يقدر يبعدنا عن بعض ابدا متخافيش
كيان بعياط… بجد يعني مستحيل نبعد عن بعض وعد

 

مازن… وعد ياروحي وانا قولت اي
كيان.. اسفه وراحت مسحت دموعها
مازن… شطورها قلبي يلا بقا نذاكر يافشلتي
كيان… يعني كنت حلوتك من شوي دلوقتي فاشلتك
مازن… ههههههه انتي اصلا كل حاجه بالنسبالي يلا يابت علي المذاكره
كيان بطفوله… يالا يادكتور يافاشل
مازن… لا والله
كيان… والنحمه فاشل
مازن بضحكه.. يلا طيب

 

بليل
مازن وكيان ومعتز وبوسي قاعدين عملين يتكلمه ويهزرو
محمد… مازن عايزك تعال
مازن عشان عارف هو هيتكلم في اي معا… حاضر جي اهو
كيان.. في اي
مازن.. معرفش لسه وبصوت واطي.. ان هزرتي وانا جو مع معتز هعرف وهنفخك تقعدي ساكته زي الكرسي ده لحد ماجي
كيان… مالكش فيه وروح ادخل يلا وره بابا محمد
مازن… متعصبنيش عشان عصبيتي وحشه

 

كيان… مش مع كيان وانت عارف ياروحي
مازن برفع حاجب… اشمعنا بقا
كيان… كدا 😉
مازن… لا والله طيب نبقا نشوف الموضوع ده فوق
معتز.. مازن في حاجه
مازن… تعال معايا ونعرف
معتز… اشطااا يلا
في المكتب

 

محمد… احكي في اي بقا
مازن… بنت الك.. اللي هربت بعتالي بتهددني بانها ناوي تخلص علي كيان وقال اي سيبانا اليومين دول عايشين براحتنا عشان نودع بعض
معتز… يابنت ال… طيب هنعمل اي دلوقتي
مازن… المره دلو طولتلها مش هسيبها غير لم اموتها عشان لو حد منكم حاشني عنها المره دي هتزعلو الا كيان اللي هيجي جمبها يبقا يتشاهد علي نفسه بس كدا
محمد… اهدا طيب المهم دلوقتي ناخد بالنا كويس
مازن… متاخدش بالك انت بالحاجه دي انا عارف هعمل اي المهم انتو خلو بالكم من نفسكم وانت يامعتز بوسي امانه معاك انت سامع
معتز.. متخافش عليها دي في عيني قبل قلبي

 

مازن… تمام ياصحبي يلا بقا نطلع نقعد معاهم عشان ميقلقوش
محمد ومعتز… يلا
كيان… في اي
مازن… مافيش ما يلا نطلع ننام
كيان.. اشي يلا
مازن… يلا تصبحو علي خير
بوسي ومحمد ومعتز… وانتو من اهل الخير
فوق مازن غير ولبس البجامعه وكيان

 

كيان… كان في اي تحت مع بابا احمد
مازن… مافيش حاجه المهم جايبلك هديه غمضي عينك
كيان بفرحه… الله حاضر
مازن مسك ايدها ولبسها خاتم… فتحي عيونك
كيان بفرحه.. الله يجنن
مازن… مش اجن منك يافرولتي
كيان… هههه بس ده بمناسبه اي
مازن… هو لازم يبقا فيه مناسبه المهم الخاتم ده ميتخلعش من ايدك مهم كان وعد

 

كيان بستغراب … وعد
مازن… قلبي انتي يلا ننام بقا
كيان… يلا
الصبح مازن صحي لبس وماشي
مازن… خلي بالك من نفسك
كيان… حاضر بس بقولك هنروح عند الدكتور النهارده
مازن… اممم والله نسيت
كيان بزعل طفولي… مهو لو انا مهما مكنتش نسيت
مازن مسكها وشدها نحيته… لم ميكنش انتي مهم امال هيكون لمين بس والله الشغل كتير الفتره دي

 

كيان… تمام ربنا معاك هاخد بوسي ونبقا نروح
مازن… اممم ماشي وانا هحاول اجيلكم هناك
كيان… تمام
مازن باس راسها… يلا في حفظ الله ياروحي
كيان… في حفظ الله ياقلبي
مازن راح شغله وبعد الضهر

 

مازن… الو ايو ياقلبي عامله اي
كيان… الحمدلله بخير
مازن.. ها روحتي لدكتور
كيان… لسه بلبس اهو وهنزل اروح انا وبوسي
مازن… تمام خلي بالك من نفسك ومن لبسك ها ونزلي النقاب
كيان بضحك… هههه حاضر المهم هتيجي
مازن… وآلله عمال احاول اخلص اهو عشان اجي
كيان.. ماشي ربنا يوفقك يارب وان معرفتش عادي بوسي معايا
مازن… لا ان شاء الله هاجي

 

كيان.. ان شاء الله يلا روح خلص شغل
مازن… حاضر اول متخلصي ابقا ابعتيلي رساله انك طالعه
كيان… حاضر سلام
مازن… سلام
كيان خلصت ومشت هي وبوسي
في المستشفي

 

بوسي.. ها يادكتور عامله اي
الدكتور… لا الحمدلله اتحسنت عن الاول بس طبعا بما انك منتقبه عايزين شوي فحوصات فثانيه… ابعتولي ممرضه من عندك
بوسي… ها
الدكتور… في ممرضه هتيجي دلوقتي هتاخدك تعمل ليكي فحوصات ونشوف الباقي يلا اهي الممرضه خديها اعمليلها فحوصات روحو معاها
الممرضه… حاضر يلا

 

كيان… تمام يلا
الممرضه اتفضلي معايا في الاوضه هنا اعملك
بوسي… تمام يلا
الممرضه.. هي بس انتي خليكي بر
بوسي بتسغراب… ليه
ممرضه.. هو الشغل كدا
كيان… خلاص عادي خليكي يابوسي وادخل اعمل واطلع

 

بوسي… طيب روحي
وكيان دخلت مع الممرضه ومازن جه
مازن… ها فين كيان
بوسي.. دخلت تعمل فحوصات اديلها يجي ربع ساعه ومطلعتش
مازن بستغراب… ومدخلتيش معاها ليه
بوسي… الممرضه موافقتش
مازن… كيف دع اوعي انا هدخل وفتح الباب
مازن بعصبيه… فين كيان

 

الممرضه.. هي بس انتي خليكي بر
بوسي بتسغراب… ليه
ممرضه.. هو الشغل كدا
كيان… خلاص عادي خليكي يابوسي وادخل اعمل واطلع
بوسي… طيب روحي
وكيان دخلت مع الممرضه ومازن جه

 

 

مازن… ها فين كيان
بوسي.. دخلت تعمل فحوصات اديلها يجي ربع ساعه ومطلعتش
مازن بستغراب… ومدخلتيش معاها ليه
بوسي… الممرضه موافقتش
مازن… كيف دع اوعي انا هدخل وفتح الباب

 

مازن بعصبيه… فين كيان
بوسي بصدمه… معرفش دخلت هي والممرضه من شوي هنا
مازن بعصبيه وصوت هز المستشفي… كيااااااااان
الدكتور والكل جوه حري علي مازن ومازن اول مشاف الدكتور مس فيه
مازن… كيان فين

 

الدكتور… هموتتت معرفش معرفش
مازن… شوفلي الكامرات بتاعت المراقبه اخلص
الدكتور بخوف… حاضر حاضر
بوسي قربت عند مازن وحطت ايدها علي كتفه… اهد يامازن وهنلاقيها مازن بص لبوسي بصه عصبيه معتز جه جري عليهم
معتز… مازن في اي فين كيان
مازن… معرفش اسال اللي كانت معاها وواقفه دي وبيبص لاقي

 

التلفون بيرن
فاطمهج_هههههه حذرتك ومخدش بالك منها بس يلا المهم اتمتعتو فتره مع بعض يلا اوديها للي خلقها بقا واه بقولك قدامك اختيارين الاول اقتلها ونخلص ولا تتجوزني ورجعهالك
مازن… ان جيتي جمب شعرها منها حياتك هتكون قصادها وانا حظرتك اهو يافاطمه واتجوز مين يازباله انتي انا محدش هيكون مراتي ويشيل اسمي غير كيان وولادي منها بس
فاطمه… تمام ابقا شيل ولادك منها في الجنه بقا سلام
مازن… يابنت ال… ورمه الفون في الارض
معتز… ها

 

مازن… وديني لموتها
معتز… فكر هنعمل اي دلوقتي
مازن بتفكير… افتكرت
معتز… اي
مازن.. انا جبت خاتم لكيان تلبسه وفيه جهاز تتبع يعرفك الشخص فين بس الجهاز اللي بيعرفك عليه في البيت يلا بسرعه وطلع يجري عليه العربيه ومعتز وبوسي وره
في البيت مازن عمال يدور علي الجهاز
مازن… اهو لقيته

 

معتز… افتحو ويلا بقا
مازن فتحو وبستغراب… اي ده
معتز… اي في اي
مازن… الخاتم هنا في الفله شكلها خلعتو هنا وبعصبيه راح رامي الجاهز في الارض
معتز… اهدا بس طيب وهنوصلها
مازن… قولتلها متخلهوش وخلعته هوصلها كيف دلوقتي
معتز… اهدا بس وتعال نبلغ الشرطه ودور معانا
مازن… مش هيعرفو يوصله لحاجه انا هنزل ادور في اي مكان وسابه ومشي
معتز… وانا هروح ابلغ
بليل

 

كيان بدات يرجع ليها وعيها
كيان… اه يادماغي وفتحت عينها انا فين مين جابني هنا
بوسي وهي قاعدها علي الكرسي… انا االلي جبتك هنا ياقطه اي رايك في المفاجأة دي
كيان… مفاجأة اي انتي اتجننتي يافاطمه سيبيني اروح
فاطمه… من عيوني بس هتروحي جسها
كيان بصدمه… انتي بتقولي اي
فاطمه… بقول انك هاروحك علي اامدافن
كيان… مش هتقدري تعملي حاجه عشان مازن مستحيل يخليكي تيجي جمبي يلا سيبيني
فاطمه… ههههههه مازن هيكون جوزي قريب بس استني ياثكر

 

كيان… جوزك مستحيل مازن جوزي انا بس ومستحيل حد يقرب منه
فاطمه… ههههه هنشوف سلام ياوزه وطلعت وقفلت الباب
كيان بعياط… فينك يامازن تعال أنقذ حبيبتك وخدها في حضنك انا بخاف من الضلمه وانت اللي بطمني فيها تعالالي بسرعه
تاني يوم
مازن زي المجنون عمال يدور علي كيان مش لاقيها روح البيت
بوسي بعياط.. ها لقيتها
مازن. ببصه حزن ويئس… لا معرفش هتجن خدتها فين
بوسي… اهدا طيب وان شالله هنلاقيها ومحمد ومعتز دخلين من باب الفله

 

مازن… ها وصلتو لحاجه
معتز… لا وبيبصه تلفون مازن رن
مازن… الو
فاطمه.. بص علي الصوره اللي بعتهالك
مازن بيبص لاقي صورت فاطمه وهي مربطه ومرميه علي الارض
مازن… وحياتها يافاطمه لو حصلها حاجه لهموتك
فاطمه… هههههههه تجيب ماذون النهارده وترن عليا هنتجوز وبعد منتجوز هجبهالك ولو حصل غلط هتجيلك جسها
مازن… يابنت ال..
فاطمه… هههه يلا هنتظر منك مكالمه شوي كدا باي يابيبي
معتز… ها في اي
مازن.. بانت ال… عايزاني اجيب ماذون واتجوزها والنهارده ولو مجبتش هتجبهالي جسها

 

معتز… طيب هنعمل اي دلوقتي
مازن بتفكير… لاقيتها رن علي الماذون وخليه يجي
معتز… انت بتقول اي
بوسي بصدمه.. مازن هتتجوزها
مازن.. مقدميش حل غير كدا رن يامعتز وجيب ماذون
معتز بتعجب… مازن فهمني هتعمل اي
مازن.. هتفهمو بس مش دلوقتي يلا هروح اجهز نفسي عشان شوي كدا هرن عليها وتكون انت جبت الماذون سلام
معتز وبوسي بيبصه لبعض بتعجب
بوسي… مازن هيتجوزها

 

معتز… مستحيل مازن في حاجه في دماغه هيعملها تعالي بس نسمع كلامه ونشوفه هيعمل اي
بوسي بعياط… يلا
مازن دخل الاوضه وقفل الباب وقعد علي السرير ومسك وفتح الصوره اللي فاطمه بعتت ليه بتاعت كيان
مازن بعياط… وحياتك لندمها علي كل دمعه نزلت منك ومستحيل حد ياخدك مكانك ابد وهرجعك لحضني بس استني عليا
مازن بستغراب… اي ده الاوضه دي مش غريبه عليا شوفتها فين الاوضه دي وقعد يفكر ومسك الفون ورن علي فاطمه
فاطمه… الو يابيبي

 

مازن… الماذون شوي كدا وهيجي جهزي نفسك
فاطمه… ايو كدا شاطر بتسمع الكلام
مازن… تعليمك ياقلبي يلا سلام
فاطمه… باي يابيبي
مازن فتح جهاز التتبع بيبص لاقي كيان في البيت برضو

 

مازن بتسغراب… كيف ده انا مش فاهم حاجه اوع تكون فعلا هي تحت في المخزن يابنت ال… كدا لعبتك هتخلص وهتندمي خلاص هجيلك اهو ياقلبي خلاص ورن علي معتز
معتز… اي تاني
مازن… عايزك تعمل اكبر فرح في مصر كلها وتعزم الناس كلها
معتز… انت اتجننت يامازن
مازن… اعمل زي ما بقولك بس جهز لاكبر فرح وعزم كل الناس
معتز بستغراب… مازن
مازن… هتعمل زي ما بقولك ولا هشوف حد غيرك يساعدني

 

معتز بصدمه… حاضر هعمل
مازن… كويس يلا سلام
بوسي لمعتز… في اي
معتز… اخوكي اتجنن عايزني اعزم كل الناس واعمل فرح كبير
بوسي بصدمه… انت بتقول اي هو اتجنن ده ولا
معتز… وانا اي عرفني
بوسي… وهنعمل اي

 

معتز… هنعمل زي ما قال
بوسي… انت بتهزر
معتز… مش قدامنا غير كدا تعالي بس عشان انا متاكدا ان اخوكي وره حاجه يلا نعمل زي ما قال
بوسي… يلا
ملك في الاوضه… بت يافاطمه اي اللي انتي عملتيه يخربيتك الواد سمعت انه بيجهز لفرح كبيره اووي وهيتجوزك
فاطمه بفرح… معملتش حاجه بس هنتجوز خلاص الف مبروك لبنك

 

ملك… الف مبروك ليكي انتي ياقلبي بجد طلعتي ناصحه يابت
فاطمه… تعليمك يابرنسيسه
ملك… تعليم مين دانا اللي هتعلم منك
فاطمه… ههههه مش لدرجه
ملك سمعت صوت حاجه وقعت بر
ملك بتوتر… استني اشوف في اي وراحت فتحت الباب 🙂🙂

 

ملك في الاوضه… بت يافاطمه اي اللي انتي عملتيه يخربيتك الواد سمعت انه بيجهز لفرح كبيره اووي وهيتجوزك
فاطمه بفرح… معملتش حاجه بس هنتجوز خلاص الف مبروك لبنك
ملك… الف مبروك ليكي انتي ياقلبي بجد طلعتي ناصحه يابت
فاطمه… تعليمك يابرنسيسه
ملك… تعليم مين دانا اللي هتعلم منك

 

 

فاطمه… ههههه مش لدرجه
ملك سمعت صوت حاجه وقعت بر
ملك بتوتر… استني اشوف في اي وراحت فتحت الباب 🙂🙂
فاطمه علي الفون… في اي مين
ملك… ها لا مافيش حاجه المهم يلا اسيبك دلوقتي عشان طالعه مشوار
فاطمه.. اشطااا بس اوع تتاخري علي فرحي
ملك.. مقدرش اتاخر ياروحي يلا باي
فاطمه… باي

 

فاطمه قفلت مع ملك وبضحك… ههههه وخلاص خطتتي نجحت وهتكون جوزي وهكون مرات مازن المصري وكل الاملاك دي هتكون ليا وقامت دخلت عن كيان
فاطمه وهي بتزق كيان برجلها… قومي ياخدامه عشان تباركي لستك فاطمه وسيدك مازن
كيان بستغراب… مين اللي خدامه دي وهبارك ليكم علي اي
فاطمه… النهارده فرحي انا ومازن
كيان بصدمه… مستحيل مازن جوزي انا بس
فاطمه…. هههههه كان زمان والنهارده انا اللي هكون مراته
كيان بعياط… لا مستحيل انتي كدابه مازن مستحيل يتجوزك عشان جوزي انا وبيحبني انا

 

 

فاطمه… ههههه مخلاص يلا جهزي نفسك عشان اخليكي تحضري الفرح باي عشان مش فاضيه وهروح عند الكوفير وسابتها وطلعت وقفلت عليها الاوضه
فاطمه… خلو بالكم منها عشان رايحه مشوار.
_تمام ياهانم
كيان بعياط… مستحيل هي اكيد بتكدب عليا مازن بيحبني انا بس ومستحيل يبص لحد غيري وهو ليا انا بس
عند مازن… الو اي فينك
فاطمه.. قدام الفله اهو
مازن… تمام هبعتلك السواق يوديكي الكوافيره
فاطمه… تمام بس انت مش جي معانا

 

مازن… عندي شغل اخلصو وهاجي اخدك
فاطمه… تمام
مازن… كيان هخدها منك ايمتا
فاطمه… بعد الفرح
مازن.. تمام سلام
فاطمه… باي يابيبي
مازن.. اشطااا واخير وبتسم
عند معتز ومحمد وبوسي
معتز… مازن بيقولكم تفرحو وتلبسه اشيك لبس

 

محمد… هو الواد ده اتجنن ولا اي احنا مش هنحضر الفرح اصلا بلا قرف
بوسي… بابا عندو حق انا مش هحضر برضو
معتز… لازم نحضر لان انا متاكد ان مازن بيخطط لحاجه وهيعملها وكمان فاطمه هي اللي خطفت كيان فاكيد في حاجه
بوسي… حاجه اي
معتز… معرفش بس لازم نسمع كلام مازن لحد منعرف بيعمل كل ده ليه
بوسي… يعني عايزنا نسمع الكلام ونلبس ونطلع نحضر الفرح
معتز… اه والاكبر انه بعتلك الفستان الجديد ده وعمي بدلتلك في اوضتك
محمد… لا انتو اتجننته انا مش هحضر وهسافر دلوقتي اشوف حد يعرف يساعدني في موضوع كيان
معتز… عمي اسمع الكلام وحيات كيان

 

محمد.. ماشي لم اشوف اخرتها اوع وسابها ومشي
بوسي قعدت علي السرير وزعلانه ومعتز قعد قدامها علي رجله
معتز… حبيبتي زعلانه ليه
بوسي.. يعني كل اللي بيحصل وبتسالني زعلانه ليه
معتز… اه انتي اخت مازن واكيد بتفهمي اخوكي من غير ميحكي حاجه فلازم تكوني فهمته انه بيحب كيان وممكن يضحي بحياته عشانها فاكيد مش هيتجوز واحدها غيرها واكيد هو بيعمل ده كله عشان في خطه بيعملها
بوسي… طيب هنعمل اي احنا دلوقتي نقف نتفرج وهو لوحدو
معتز… مازن ناصح وانا واثق فيه المطلوب مننا نسمع كلامه ونعملو

 

بوسي… حاضر هسمع الكلام
معتز… تمام ايو دي حبيبتي العسل يلا قومي جهزي نفسك عشان شوي كدا الضيوف هتيجي
بوسي… حاضر اطلع بر طيب
معتز… انتي هتغيري في الحمام فروحي وانا هستنا هنا عادي
بوسي… بر يلا عيب اطلع
معتز.. دانا حبيبك واول منلاقي كيان بالسلامه هكون جوزك
بوسي… كيان قالتلي مهم كان اللي قدامك ياك حته كتبنا الكتاب ميقعدش معايا في اوضه واحدها مدام متجوزتوش قدام الناس
معتز… طيب ياحضرت الشيخه انتي وهي طالع
بوسي… شاطر

 

معتز… عارف احسن منك
بوسي… مجنون وربنا
عند فاطمه خلصت ولبست الفستان ومستني مازن يجيلها
ملك… حبيبتي قلبي الف مبروك
فاطمه… الله يبارك فيكي يامامتي ياقمر انتي مازن جي معاكي
ملك… لا انا جي لوحدي
فاطمه.. امال هو اخر ليه كدا استني ارن عليه
مازن… الو ايو
فاطمه… فينك

 

مازن… في الطريق اهو دقيقه وهكون عندك
فاطمه.. تمام يابيبي بسرعه باي
ملك… ها جي
فاطمه… اه
ملك… طيب همشي انا قبل ميجي عشان ما ممكن يشك في حاجه
فاطمه… تمام ماشي
ملك… يلا باي ياحبيبتي

 

فاطمه… باي ياماما
مازن وصل اخد فاطمه وراح علي الفله
فاطمه… مازن انا فرحانه اووي اخير هبقا مراتك
مازن… وانا كمان ياحبيبتي
فاطمه… طيب مستني اي فين الماذون بسرعه عشان يكتب كتب الكتاب

 

ماذن… هيجي دلوقتي مستعجله علي اي
معتز من بعيد… فكي التكشيره عشان مش لايقه علي القمر
بوسي… اتلم الناس حولينا
معتز… محدش ليه عندي حاجه انا بتغزل في حبيبتي ومراتي المستقبليه
بوسي… قولت اتلم ها اتلم
معتز.. رخمه حاضر
فاطمه… ها يلا فين الماذون

 

مازن… اهو
فاطمه شدت الماذون وقعدو… يلا ياحضرت الماذون اكتب بسرعه وخلص والكل عمال يضحك عليها
الماذون… حاضر يابنتي اهدي يلا
فاطمه… حاضر
الماذون… بارك الله عليكم وبارك لكم
فاطمه… لولولولولولوي الف الف مبروك ياحبيبي
بوسي واقفه عماله تبصلهم بقرف

 

معتز… اضحكي شوي
بوسي… اضحك علي اي مش شايف اللي بيحصل
معتز… اضحكي عشان المفاجاء اللي هتحصل وجهزي نفسك عشان هنرقص ونهيص
بوسي بستعراب… انت شكلك اتجننت زيو
فاطمه… ماذن انا مش مصدقه نفسي اني خلاص بقيت مراتك
وصوت من علي السلم من فوق… ولا انا ياغاليه

 

 

الماذون… بارك الله عليكم وبارك لكم
فاطمه… لولولولولولوي الف الف مبروك ياحبيبي
بوسي واقفه عماله تبصلهم بقرف
معتز… اضحكي شوي

 

 

بوسي… اضحك علي اي مش شايف اللي بيحصل
معتز… اضحكي عشان المفاجاء اللي هتحصل وجهزي نفسك عشان هنرقص ونهيص
بوسي بستعراب… انت شكلك اتجننت زيو
فاطمه… مازن انا مش مصدقه نفسي اني خلاص بقيت مراتك
وصوت من علي السلم من فوق… ولا انا ياغاليه
الكل بص علي مكان الصوت
فاطمه بصدمه… مازن

 

مازن… ههههههه آه مازن
فاطمه… امال مين اللي جمبي ده وبصت علي اللي واقف جمبها
_هههههه انا عملك الاسود يافاطمه وراح شال القناع بتاع مازن
فاطمه بصدمه… مين خالد
خالد…. هههههه اه فاكره خالد اللي اهانتيه وضربايه بالكف قدام الناس
فاطمه… مستحيل بقا انا تعملو عليا لعبه زي دي
مازن… ههههههه ولسه الماذون ده كمان مزيف هههههه
فاطمه… ههههههه طلعت شاطر وعرفت تلعب وتمثل عليا بس شوف بقا هتوصلها كيف
مازن…. هههههه مين قصدك كيان ونادم بصوت عالي ممكن تتفضلي ياحرم مازن المصري
الكل بص علي الباب وكيان دخلت عليهم وهي لابسه فستان طويل اووي من وره وبنات مسكه وجميل اوووي ولابسه نقاب ابيض عليه

 

فاطمه بصدمه… مستحيل
مازن وهو معدي من جمبها عشان يروح عند كيان… هو اي اللي مستحيل ومسك ايد كيان وباسها ومسك ايدها ووقف جمبها
مازن…. نفسي افهم انتي كيف صدقتي اني ممكن اتجوزك وانا مش هكون لحد غير ليها وبس ومحدش هيقدر ياخد مكانتها ابدا
فاطمه بستغراب… طيب كيف وصلتلها
مازن… ههههههه احكيلك كيف اول حاجه كنت ملبس كيان خاتم وفيه جهز تتبع وطبعا انتي طلعتي ناصحه منكرش دي وجبتيها هنا عشان مستحيل ان يخطر علي بالي ان ادور عليها هنا المهم الجهاز جبلي انها هنا في البيت فانا قولت يبقا هي خلعت الخاتم وشتمتها وبص لكيان اسف ياروحي
كيان… حسابنا بعدين بتشتمني
مازن… مخلاص اسفين وانتي اصلا مسمعتنيش فعادي 😂😂

 

كيان… لا والله
مازن… والله ياروحي استني نكمل القصه بقا عيب تقطعي جوزك وهو بيتكلم
كيان… هههه كمل طيب ياجوزي
مازن… قلب جوزك المهم فانا عملت جهاز تتبع يعرف ليآ مكانك فين وانتي بتكلميني فعرفت ان انتي هنا برضو ففهمت وقولتلك يلا جهزي نفسك وسمعت كلامك واول مانتي روحتي عند الكوافير نزلت انا بقا

 

فلاش بااااك
مازن نازل عمال يتسحب ويدور في حد ولا لا وبيبص لاقي اتنين واقفين علي الباب
مازن… يالهوووي دول بياكله اي دول اي العضلات دي بس انا اقوه ربنا يسترها خليك معايا يارب وراح اتهجم عليهم
ومازن ضربهم وراح كسر الباب ودخل لاقي كيان مرمي في الارض جري عليها
مازن بخوف… كيان كيان حبيبتي

 

 

كيان فتحت عينها واول مشافت مازن حضنته
كيان.بعياط.. مازن انت جيت
مازن… اه ياحبيبتي جيت اهدي متخافيش انا معاكي
كيان… يعني مش هتتجوز فاطمه
مازن… هههه وفيها اي لم اتجوزها مش الشرع محللي اربعه ولا اي ياشيخه كيان
كيان بعدت عنه وضربته في كتفه… مهو انا بالاربعه ياستاذ مازن ووريني هتتجوز كيف وربنا اقت*لك فيها

 

مازن بهزار… يالهوووي يعني انا جي انقذك تموتيني طيب ليه بس دانا جيلك عشان اخليكي تحضري الفرح
كيان… قصدك جنازتكم
مازن… هههههه مجنونه وربنا بس بعشقك
كيان… وانا مش بحبك
مازن… هتحبيني غصب عنك مش بمزاجك
كيان… لا والله امال عايز تتجوزها ليه

 

مازن ضربها علي دماغه… انتي هبله يابت انا مقدرش ثم انا فعلا متجوز الاربعه
كيان فتحت عينها وضربت بايدها علي صدرها وبصدمه…. وقعتك مطينه اتجوزتهم ايمتا
مازن… هههههههه هموتتتت ياخربيتك
كيان… دانا اللي هموتك مين ياض انت الاربعه دول
مازن…. هههههه بصي ياستي اول واحدها كياني وتاني واحدها حبيبتي وتالت واحدها عشقي ورابع واحدها مراتي وطبعا انتي الاربعه دول كياني وحبيبتي

 

ومراتي وعشقي الابدي
كيان احمر وشها وبكثوف… طيب مش تقول كدا من الاول
مازن بضحك… مانا قولت اهو وملقتش كلمه حلوه حته غير ان انتي بقيتي شبها الفروله 😂😂
كيان…. ربنا يخليك ليا يارب
مازن…. متقوليلي ربنا يسترك احسن هو ده الكلام بدل متقولي كلام حلو يلا ياجعفر نطلع من هنا يلا
كيان…. هههههه يلا
مازن قام… يلا

 

”رواية أحببتها رغم Aجزها ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top