رواية أحببتها رغم Aجزها (كامله جميع الفصول)

احببتها رغم عجزها

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

 

close

مازن… سلام
كيان… هات يامعتز بقا
مازن… في اي
كيان… بوسي خدت الفشار كله وادتو لمعتز ومش راضي يديني
مازن… اديها يلا وخلص
معتز… تدفعو كام

 

مازن… اديها واتلم طيب
كيان… مالك وخالد ماله
مازن… خالد ابوه وامه عايزين يجوز غصب عنه بنت عمه
فاطمه بحزن بصت لبوسي… طيب هطلع انا انام عشان عايزه انام
مازن… مالك خليكي قاعدها معانا
بوسي.. خليها تطلع تنام
فاطمه بحزن… لا مش قادرها تصبحو على خير
مازن والكل… وانتي من اهل الخير ومازن بص لكيان والاتنين بصه لبوسي

 

كيان… مالك وخالد ماله
مازن… خالد ابوه وامه عايزين يجوز غصب عنه بنت عمه
فاطمه بحزن بصت لبوسي… طيب هطلع انا انام عشان عايزه انام
مازن… مالك خليكي قاعدها معانا

 

بوسي.. خليها تطلع تنام
فاطمه بحزن… لا مش قادرها تصبحو على خير
مازن والكل… وانتي من اهل الخير ومازن بص لكيان والاتنين بصه لبوسي
مازن… مالها فاطمه يابوسي
بوسي… وانا اي عرفني

 

مازن… احكي يلا
بوسي… بصراحه فاطمه حاسه بحاجه من نحيت خالد
مازن بفرح… اممم بجد تمام
كيان بصت لمازن ببصت شك من كلامه… في اي
مازن غمزلها… مافيش ليا نطلع ننام
كيان… يلا تصبحو علي خير

 

بوسي ومعتز… وانتو من اهل الخير طيب اروح اروح انا بقا
مازن… ليه خليك
معتز… عندي محاضرات بكرا بدري يلا سلام
مازن… تمام سلام
مازن خد كيان وطلعو ي نامه
كيان… مازن في اي احكي

 

مازن.. بكرا هعرفك يلا دلوقتي ننام وشدها في حضنه
كيان… اممم ماشي
مازن… تصبحي علي جنه ياروحي
كيان… تكون انت معايا فيها يارب
تاني يوم
مازن… الو اشطااا تعال ونعمل الخطه النهارده

 

_تمام سلام
كيان… حلصت لبس
مازن… اه وكنت نازل اهو
كيان… يلا طيب عشان تفطر قبل ما تمشي
مازن… ماشي يلا ونزلو
علي الفطار
مازن… صباح الخير

 

 

الكل… صباح النور
محمد… تعال افطر عشان نمشي
مازن… حاضر يلا
مازن… بوسي عندك محاضرات النهارده
بوسي… اه
مازن… امال الاستاذه كيان قاعدها ليه

 

كيان… ماليش مزاج اروح النهارده
مازن برفع حاجه…. تخلصي فطار وتطلعي تلبسي وتنزلي تروحي معاها ومن غير كلمه
كيان.. بس
مازن… ما بسش كلامي يسمع وقاعد بيتكلم وبيبص علي فاطمه لاقيها بتاكل وسرحانه
مازن… فاطمه مالك سرحانه في اي
فاطمه… ها لا مافيش حاجه
مازن… امال سرحانه ليه
فاطمه… لا عادي
مازن… امممم طيب يلا الحمدلله انا ماشي انا بقا

 

محمد… استنا خدني معاك
مازن…. ماشي يلا وميل مسك راس كيان وباسها وبصوت واطي
مازن… هتوحشيني خلي بالك من نفسك
كيان… وانت كمان
بوسي… بتتكلمو في اي سمعونا
مازن… وانتي مالك خليكي في نفسك
بوسي… ماشي خليك عارفها
كيان بعد ما مازن مشي… يلا هطلع اغير عشان نروح الجامعه تيجي معانا يافاطمه
فاطمه… ها لا مش قادرها هطلع انام

 

كيان… فاطمه مالك
فاطمه… مافيش ياروحي بس منمتش حلو عشان مكنش ليه مزاج انام بليل
كيان… ماشي ياروحي اللي يريحك اعمليه
فاطمه…. حبيبتي تسلملي
بليل

 

مازن… ها يلا تعال
كيان دخلت عليه وهو بيتكلم… بتكلم مين
مازن… بكلم خالد جي يقعد شوي معانا
كيان… تمام يلا انزل عملين يسالو عليك تحت
مازن… تمام يلا ومسك ايدها ونزل
مازن… استنوني طيب

 

فاطمه… مش انت اللي طلعت واتاخرت
مازن… اديتي نزلت يلا نكمل وقعدو يلعبه ويهزرو
خالد…. سلام عليكم
الكل… وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته
مازن… انزل العب معانا
خالد بزهق… لا مش ليه مزاج

”رواية أحببتها رغم Aجزها ” لتكلمة الجزء التالى من الرواية اضغط هنا?⏬???

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top