رواية الصقر الجريح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية الصقر الجريح

­ ­ ­ ­ ­

 

close

فتون بتذمر اخص عليك..ياسي صقر انت لسه هتفكر..

صقر يا حبيبتي مينفعش اجي بكرى صدقيني..

فتون بدموع ماشي خلاص ..ياسي صقر خلاص ..سلام..بقى.

 

 

استنى انتى اتقمصتي بسرعه كده ليه..

فتون بدموع سلام ياسي صقر وخلي البنات اللي هناك ينفعوك ..

صقر بضحك …بنات ايه..محدش بقلبي ومالي عيني غيرك ياروحي..

 

 

 

فتون ياسلام..عشان كده عايز تفضل هناك… اصلا انا كلمت عليا وقالتلي انها بقت زي الفل..لتشعر بيدين تحاوط خصرها من الخلف لتشهق بذعر وخوف وهي تحاول الافلات منه حتى شعرت به يدفن وجهه بشعرها هادرا وحشتيني..

فتون بسعاده وهي تلتفت اليه سي صقر..

صقر عيونه. ..

فتون انت ..انت هنا انا مش مصدقه روحي..

 

 

صقر وهو يدفن وجهه بعنقها ليهمس بخفوت مقدرتش على بعدك..

فتون بخجل ضربتة بخفة على صدره اخص عليك ليه مقولتليش انك هتيجي..انا كان قلبي بيحترق في بعدك..

صقر بتوهان انا اللي قلبي اتحرق وشاط ببعدك..

فتون وانا بقول فرح أصرت اني اجي هنا ليه..اتريها متفقه معاك ..

 

 

صقر فرح دي جدعه قوي .. ليردف ايه موحشتكيش ..

فتون وحشتني بس دي حتى قليله عالي كنت حساه في بعدك ..

صقر طب ايه..

 

 

فتون بابتسامة وهو تحتضن عنقه بدلال ايه..

صقر بغمزه بقولك وحشاني….

فتون وانت كمان لتفلت نفسها هروح اعلمك حاجه تشربها.

ليوقفها الاخر بتذمر انتي عماله تقوليلي وحشتني وحشتني ..ودلوقتي بتتهربي..

 

 

فتون ان..

لينقض عليها بقبلة شغوفة ليبث لها شوقه وحبه لها وووو

الخاتمه 💓
في منزل فرح

 

سمعت طرقات على الباب لتفتح وتصدم ببهاء.. ليحتضنها بشوق هامسا ..وحشتيني.
((توقف الزمن في تلك اللحظه ..تجمدت مكانها..هجمت عليها جميع ذكرياتهما معاً..ابتعدت بلحظة عنه دموعها تتساقط ولا تستطيع ابعاد نظرها عنه ودت لو ترتمي بين أحضانه مرت اخرى ..ودت لو تخبره بأنها اشتاقت له ..لقد انهكها غيابه…لكنها لم تستطع التفوه بكلمة واحدة..اما بهاء ليس بأفضل حالا منها متلهفا ليأخذها بين أحضانه ليسرقها من هذا الواقع واقع فراقهما..))

 

بهاء وحشتيني..
فرح…
بهاء ببتسامة باهته..مش هتقولي حاجه..
فرح زاد بكائها….

 

بهاء اقترب منها متعيطيش عشان خاطري…

فرح شهقاتها زادت…
بهاء احتضن وجهها ويمسح دموعها بحنان ليقول انا غبي عارف والله عارف….
فرح ….

 

بهاء هتفضلي ساكته…طيب سمعيني صوتك..متسكتيش ومتوجعيش قلبي.
فرح بشهقات ضربته على صدره سبتني ليه ..انا كنت بموت فى بعدك ..ليه تعمل فيا كده ليه..
بهاء جذبها الى احضانه واغمض عينيه ليستشعر بها بين احضانه ليقول :كفايه لوم وعتاب البعد هدني..

 

فرح بشهقات مش ده اللي انت عايزه..مش انت اللي بعدت عني.وسبتني.
بهاء عمري مافكرت ابعد عنك..بس انتي اللي صدمتيني..فكرة انك مش عايزه عيال مني جننتني ..ولما قولتي نسيب بعض ..حسيت انك ولامره حبيتين بسهوله قولتيها..
فرح مسحت دموعها مش عايزه حد يعيش اللي عشته ..مش عايزه بعد محبيتك واتعلقت بيك اخلف منك وتسيبني وتمشي

 

..انا مش هتحمل ده..
بهاء بحنان بس انا بحبك واللي يحب حد عمره ميتخلى عنه..وانا عمري مهتخلى عنك ..واعمل زي باباكي… اللي يحب يبقى عايز يسعد اللي يحبهم..بصي على صقر وفتون شوفيهم ازاي سعدا وكل يوم حبهم يزيد..
فرح…

 

احتضن وجنتيها..فرح حبيبتي ..مش كل الناس زي باباكي..انا بحبك ..بحبك قوي متفكريش بيوم اني اتخلى عنك..
فرح بدموع بس انت سبتني..ووجعتني قوي..
بهاء سبتك عشان مقدرتش اتحمل اللي عملتيه..بس حبي ليكي..خلانى ارجع.وانا اهوو قدامك ومعاكي ..انا بحبك بس كمان عايز ابقى اب..وعايزك انت تبقى ام عيالي…ادينا فرصه نعيش زينا زي اي حد طبيعي..وانسي اللي عشتيه بسبب باباكي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top