رواية الصقر الجريح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية الصقر الجريح

­ ­ ­ ­ ­

فرح لا ياحبيبي والله على قلبكم ..انت نسيت اني السبب في رجوعكم…
كريم كتر خيرك و تكملي جميلك لو تسيبينا فحالنا..
فرح على قلبك ومش متزحزحة من هنا..
كريم بغمزه ليغيظها هو فين الاستاذ حبيبي القلب..يلمك عننا.شويه

close

 

فرح اعتدلت بجلستها اتلم يا كريم..لحسن اخربها فوق نفوخك..قولتلك مليون مره مفيش حاجه مابينا..
كريم اه وانا عبيط وهصدق..
منال بفضول هو مين يافرح..هو نفسه اللي كان هيتقدملك.
فرح ايه انتي كمان عبيطه هتصدقي مقولت مفيش حد..

 

كريم ماشى اما نشوف بكرى يدوب التلج..
_____________

فتون بغصه وانا ايه ياسي صقر..
صقر انت ايه مش فاهم..

 

فتون نهضت من مكانها.لتقول وانا وانا ايه مش بتحبني..
صقر نهض مين اللي قال كده.
فتون انت انت قولت كده.
صقر بحده فتون مالك النهارده في ايه..

 

فتون مفيش بس بس..لتجهش بالبكاء..وتجلس على السرير
تنهد صقر بضيق.ليجلس امامها فتون انتي بتغيري من فريده.
فتون ببكاء ايوا بغير ..بغير ياسي صقر..
صقر دي ماتت يافتون فريده ربنا يرحمه انا مش فاهم بتغاري من ايه.

 

فتون عشان بتحبها وانا لا.
صقر مين اللي قالك اني مبحبكيش..
فتون بشهقات انت انت اللي قولت ده بلسانك..
صقر فين ده انا مقولتش حاجه.

 

فتون لا قلت ..قلت ياسي صقر..لما بتقولي انك بتحب مراتك يعني مش بتحبني..
صقر ومين اللي قااك كده .
فتون….
صقر امسك يدها ليقول بحنو فتون فريده الله يرحمها ماتت مينفعش تغيري منها ..وبعدين انتي عايزانى اكدب واقولك اني

 

مبحبهاش ..مينفعش….
فتون….
صقر بص فعنيا يافتون يمكن ولا مرة قولتهالك بس انت عندي بالدنيا دي كلها ..بس فريده حاجه وانت حاجه تانيه خالص ..حتى ابقى قليل الأصل لو قولت ان فريده مكنتش تتحب ومكنتش كويسه معايا..مش كده..

 

نهضت فتون بغضب..
صقر على فين..

فتون بضيق هروح اشوف عليا..
نهض صقر مسرعا وامسك يدها وجذبها اليه محاوطا خصرها ليقول بخفوت..مينفعش تطلعي وانتي زعلانه كده..

 

فتون بدموع ابتعدت عنه ..لتقول ببكاء وشهقات..ده كل اللي انت عايزه..انت عايزني عشان عشان ده وبس ..ولما تاخد حاجتك مني هتزهق مني ..
اشتعلت النيران بصدره وتحولت ملامحه للقسوة بلحظه..ليهدر انت اجننتي ازاي تعلي صوتك عليا و تكلميني كده..
فتون بدموع مسحت دموعها بكمها دي الحقيقه ياسي صقر انت عاوزني عشان عشان مزاجك وبس..

 

تنفس بغضب محاولا ان يهدأ هادرا اسمعي يابنت الناس مش عارف مين لعب في دماغك بس انا لو عايزك عشان مزاجي زي مابتقولي فأي بنت بلحظه تكون تحت رجليا بس انا مش منهم طول عمر محافظ على عهد ربنا ..ملمستش ست الا مراتي ..معزز نفسي عن كل حرام..ولو شايفاني بقرب منك فعشان انا جوزك وده حقي..بس لو ده مضايقك مش هقرب منك تاني ..وبصي يابنت الناس انا شاريكي ..لو مكنتش شاريكي مكنتيش هنا دلوقتي ..فكري بكلامي ..كويس ..واللي انتي عايزاه

 

هيكون…وغادر الغرفة لتجلس الاخرى على الارض تبكي
قابلته علىا على الباب ..
عليا بخوف من مظهره ممالكم يا ابيه..
صقر غادر القصر دون ان يجيبها…واخرج هاتفه واتصل ببهاء..
بهاء.يوووه يا صقر عايز ايه دلوقتي..

 

صقر انت فين..
بهاء يعني هكون فين بالوقت ده منتا عارف..متركز.شويه..
صقر نفخ بضيق انا جايلك اطلع استناني برا عشان مخنوق
بهاء فيك ايه مال صوتك..

 

صقر اما اشوفك نتكلم..
بهاء ماشي سلام لينظر الى روبي..
روبي ده صقر باشا..
بهاء اه منتي عارفه هادم اللذات..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top