رواية الصقر الجريح ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

رواية الصقر الجريح

­ ­ ­ ­ ­

__________________
في الكليه..
كريم باستفزاز اخبار حبيب القلب ايه يا ست هانم.
فرح اتكتم ياكريم لحسن اكتمك اقسم بالله..

close

 

كريم شاطره بس تدينا مواعظ وحكم..وتخربي بيني وبين اختك..
فرح كريم اقسم بالله لأقوم اضربك..
كريم بغيظ وفاكرني هسكت زي المرة اللي فاتت لا اصحي على نفسك لا اقسم بالله اكلم عمي واقوله على حبيب القلب.
فرح بحده حبيب القلب مين وزفت ايه..

 

كريم مش هو اللي خدني غدر ضربني ..وانتي سبتيني عالارض مرمي وروحتي معاه والله مش هنساها ليكي يافرح..
فرح ضحكت وهي تتذكره عندما كان مرميا على الارض.
فرح افتكرت انت بتتكلم عن الاستاذ بهاء..
كريم بسخريه هو اسمه بهاء كمان..

 

فرح عايز ايه ياكريم اخلص..
كريم عاوز ارجع لمنال..
فرح ومنال مش عايزاك..ولا بتحبك.
كريم كدابه انتي اللي بتلعبي بدماغه عشان تبعد عني..

 

فرح وليه هيا عيله..

كريم بغضب فرح متستفزينيش لا اقسم بالله اتجنن عليكي..
فرح يووووه عايز ايه دلوقتي عندي محاظره..
كريم عاوز اشوف منال..

 

فرح نعم ياخويا..
كريم ايه نسيتي انها خطيبتي..
فرح باستفزاز اصحى يا حبيبي دي كانت خطيبتك..
كريم بغيظ مهو كلوو منك..

 

فرح مش هتوافق تشوفك..
كريم مهي مش هتيجي على شاني احنا هنخليها صدفه كده..
فرح انت عايزني اشجعها عالغلط..
كريم غلط ايه انتي هتصلحي مابينا..زي ماخربتيها.

 

فرح وانت متنسبهاش..ليه.
كريم ..انا نفسي اعرف انتي بتكرهيني ليه هااا ليه عملتلك ايه..
فرح عشان خنتها ..وانا مابحبش الراجل الخاين ..الللي يخون مره يخون الف..
كريم بندم قولتلك مية مره دي علاقه قديمه قبل ما ارتبط بمنال والبنت هيا جت لزقت فيا ..اعمل ايه

 

فرح ولو مروحتش الاماكن القذره دي..مكنتش هتشوفها..ليه روحت..
كريم بنفاذ صبر روحت اشوف صحابي …ليردف متخليش منال تظلمني وتظلم نفسها والله انا بحبها يافرح والله..
((شعرت فرح بالندم في صوته وملامحه لذا قررت ان تساعده بعد ان تاكدت بان خطتها ليعرف كريم خطأه نجحت فهي على كل حال لن تفرق بينهما وهي تعلم بان منال وكريم يحبان بعضهما..))

 

فرح بقلة حيله ماشي ياخويا قولي هعمل ايه…
كريم…..
____________
بهاء مالك ياصقر من ساعت ما جيت الشركه وانت مش طايق روحك.

 

صقر بضيق مفيش..
بهاء متخانق مع مدام فتون..
صقر وهو ينظر للاوراق امامه ما قولتلك مفيش ..
بهاء واضح جدا عليك على فكره..ليعلن هاتف بهاء وصول مكالمة..نهض بهاء من مكانه ليهدر راجعلك ياصاحبي..

 

تنهد صقر وهو يتذكر فتون
((صقر يعلم بانه جرحها كثيرا بطريقة كلامه معها وندم فورا..لكنه كان غاضبا جدا ولو حاول مصالحتها في تلك اللحظه سيزيد الامر سوءً لذا قرر تركها حتى يهدأ هو وهي ايضا تهدا ليأتي ويصالحها.))
ليرى مكالمه من الحراسة الخاصة بالمنزل

 

صقر بقلق فيه ايه.

الحارس فتون هانم خرجت من القصر ورفضت نوصلها ياباشا..
صقر انت بتقول ايه من امتى..
الحارس من شويه.

 

صقر وهو يحمل مفاتيح سيارته..الحقها متسبهاش لوحدها تتوه لوحدها..
الحراس بس ياباشا هيا خدت تكسي ومشيت..
صقر بغضب رمى مفاتيح سيارته ليهدر وانت كنت بتعمل ايه يا حيوان مش قولتلك متطلعش من البيت الا وانت معاها..
الحارس ياباشا والله هيا رفضت وكانت مصممه تروح لوحدها فقولت ابلغك عشان اعرف اعمل ايه.. ..

 

صقر وهو يأخذ نفسه بسرعه حسابكم بعدين يابهايم..دور عليها بكل مكان اكيد مالحقتش تبعد ..ليغلق الهاتف بغضب..وهو يفكر إلى أين يمكن أن تذهب.

يتبع…

صقر بقلق تكون راحت فين ..انا هتجنن ..

 

بهاء اهدى ياصقر مش كده اكيد هترجع لوحدها..
صقر بضيق مش هترجع يابهاء مش هترجع..
بهاء ليه انتوا تخانقتواا..
صقر اخبره بما حدث..

 

بهاء والله ليها حق تسيبك .
صقر بهاء اتلم..يابهاء مش ناقصك ..كفايه اني هموت مالقلق عليها ده بدل متفكر معايا تكون راحت فين…
بهاء تلاقيها عند حد من قريبها..
صقر مالهاش حد هنا ..

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top