رواية تمارا ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

لؤى : الله على دماغك …تعجبنى دماغك حبيبتى..
شمس : طب يلا يا حلوة ارجعى مكانك ومن بكرة هبقي اكلمك …
لؤى : لا مش هينفع تمشي ..مش عايزين حد يشوفها …ثم أكمل
لؤى : ادخلى المطبخ نضيفيه يلا يا نجلاء

close

 

نجلاء : حاضر يا سيدى
شمس : انت جيبتها منين يا لؤى
لؤى بمراوغه : بلاش نضيع وقت فى الكلام دا ويلا تعالى انتى وحشانى اووووى..وأخذها من يدها إلى حجرة نومه واغلق الباب
وقفت نجلاء تنظر باشمئزاز

 

نجلاء : اما اشوف اخرتها معاك يا لؤى …ثم ابتسمت …المهم اللى يضحك الآخر …والثروة دى
هتكون ليا ..وانت اشبع ب شمس انتم الاتنين لايقين على بعض…ودخلت المطبخ…بقلم منال عباس
فى الشقة عند قاسم
تمارا : قاسم ايه رايك في اكلى

 

قاسم : بجد تحفه ..انا اول مرة اكل واشبع كدا
يلا بينا نروح السينما
تمارا : انا عمرى ما دخلت سينما ..
قاسم : أن شاء الله كل حاجه هتشوفيها وتعمليها واحنا سوا ..وأخذها فى سيارته إلى السينما …

 

عند شاكر
شاكر وهو يمسك السلسله : يا ترى انتى فين يا تمارا
وأمسك السلسلة وقبلها ووضعها تحت الوسادة …

 

وأمسك هاتفه واتصل على أحد أصدقائه المقربين
عبد الحميد : الو ازيك يا شاكر عامل ايه دلوقت
شاكر : الحمد لله ..كنت عايز من عماد ابنك خدمه
عبدالحميد : انت تؤمر يا شاكر دا احنا عشرة عمر

 

شاكر : عايزه يسألى عن واحده اسمها حميدة عايشه فى اسكندرية…
عبدالحميد : حميدة ايه بقيه اسمها ؟؟
شاكر : حميدة السيد محمد واختها كان اسمها حسنات ..

 

عبدالحميد : طب مفيش اى معلومات عنها تانيه
شاكر : الحقيقه انا معرفش حاجه تانيه عنها ..دى كانت اخت الخدامه عندنا تقريبا عمرها هيكون فوق الخمسين ..واختها اسمها حسنات كانت 55 سنه
حاول تخليه يلاقيها بأى شكل ..المسأله حياة أو مو*و*وت

 

عبدالحميد : عموما انا كتبت كل حاجه قولتها وربنا يقدم اللى فيه الخير…
شكره شاكر واغلق الهاتف…
يجلس حسين فى حجرته منتظر شمس وهو ينظر إلى ساعته ..
حسين : كل دا تأخير يا شمس …وقام بالاتصال عليها ..

 

شمس بزهق : الو
حسين : حبيبتى ..انتى كويسه ..اتأخرتى اوووى
شمس : فى ايه يا حسين يعنى يوم ما أخرج شويه

 

مع صاحبتى تستعجلنى
حسين : لا يا حبيبتي ..انا بس قلقت عليكى
شمس : خلاص ..انا راجعه سلام وأغلقت الهاتف دون انتظار رد منه
لؤى : أهدى شويه مش عايزينه يشك في حاجه

 

شمس : هى البنت دى هتبات عندك هنا ولا ايه
لؤى : اطمنى دى بنت البواب وزمانها خلصت المطبخ ونزلت …وزى ما انتى شايفه كدا بنت عبيطه …بقلم منال عباس
شمس : اوعى تلعب بديلك يا لؤى

 

لؤى : انا يا حبيبتي …دا انا اموت ولا ازعلك لحظه
شمس : بعد الشر يا بيبي …يلا باى ..وأخذت حقيبتها وغادرت …
لؤى : يا ساتر …وجودك بقي يخنقنى يا شمس …
فى السينما

 

تجلس تمارا بالقرب من قاسم
كان قاسم يتأمل ملامحها الرقيه …
قاسم : ايه رأيك في الفيلم ؟

 

 

تمارا : الحقيقه انا بحب الافلام القديمه …والاغانى القديمه ..لكن الافلام دى كلها عنف وضرب بتخوفنى ..من الناس
قاسم : طب قومى يلا نمشي …ولما حاجه ما تعجبكيش لازم تقولى يا تمارا …انا هدفى اسعادك ..
تمارا : ربنا يخليك ليا ..اخذها من يدها وخرجوا
قاسم : ايه رايك ناكل آيس كريم…

 

تمارا : ههههه انا بسمع عنه بس فى الاعلانات …عمرى ما جربته
قاسم : طب تعالى وذهب وأحضر لها الآيس كريم
تمارا : الله يا قاسم دا طعمه حلو أوووى
قاسم : مش احلى منك ….تحبي نلف بالعربيه ولا نروح …

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top