رواية قمر الجبل ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير)

­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­ ­

غالب… يخرج من المشفي بغضب ويركب العربيه بتاعته يعني ايه اتجوزت يعني كده حتي مش هشفها خلاص كده ويسوق بسرعه شديده

close

لا قمر ليه انا وبس حتي لو هموتها مش هتكون لحد غيري
___________شروق خالد_________

 

جاسر.. خلاص يا سما برحتك انا مش هضغط عليكي
سما.. انا بحبك بس خايفه
جاسر.. بتمثل….. يلا علي شان اوصلك ويفتح بابا الشفه

 

سما… تضع يدها علي يده وتغلق الباب وتترمي في حضنه جاسر انا بحبك ومستعده اعمل اي حاجه انتي عايزها
جاسر..اي حاجه اي حاجه
سما..تبتسم وتنظرالي الارض

 

جاسر. بخبت … وانا يا عمري اضحي بنفسي لو حصل اي حاجه ده انتي قلبي وعمري ودنيتي انتي ما تعرفيش بتعملي ايه قيها لمه بشوفك
ويميل عليها ويبوسها ويهمس في اذنها انتي عمري انا وحياتي ودنيتي كلها
ويحميلها علي يده ويدخل بيها غرفت النوم
_________شروق خالد___________

 

جبل.. ينظر الي قمر وهي تنزف من جميع جسمها ويتف عليها ده علي شان اللي شفته في المشفي وحساب اخويا لسه
قمر.. تضم نفسها في وضع الجنين وتبكي في صمط
جبل..انتي قومي تعالي هنا تحت رجلي ويجلس علي السرير علي شان تعرفي مكانك كويس
قمر…تقوم بخوف وتقع علي الارض مغم عليها
جيل..يقوم

يتبع…

 

جبل.. انتي قومي مش هتعمليهم عليه الشويه دول انا عارف اشكالك كويس انتي ويهزها برجله انتي
ده ماتت لا مش هسمحلك تموتي انا لسه ما ختش حق اخويا منك انتي ويحميها ويدخل بيها الحمام ويضعها في البانيه ويشغل عليها الميه الساقعه
قمر تقوم مخضوضه

 

جبل.. بغضب اياكي تتحركي
قمر… ببكاء بس انا بخاف من الميه الساقعه وتضم نفسها
جبل.. يضحك بس انا مستمتع بي كده ويجلس علي خافت البانيه ويضحك عليها وهي نضم نفسها ويمسكها من فكها انا لسه ما ختش حقي،منك
قمر… تضم نفسها وسنانها تضرب في بغض من شدد المياه وتتكلم ببكاء ح..حق ايه هو انا اعرفك

 

جبل. ينظر اليها هتعرفي كل حاجه حلوه في وقتها اياكي تتحركي انتي سامعه ويخرج من الحمام
قمر… تبكي ليه كده بيحصل معايا انا ليه
جبل يفتح التلاجه ويخرج لوح ثلاج ويذهب بيه الي قمر
________شروق خالد__________

 

جاسر.. ينظر الي سما وهي نايمه علي السرير ويضحك في نفسه ههههه بس كده ويملس علي شعرها حبيبتي
سما..تنظراليه وهي تبتسم وترفع نفسها وتنام في حضنه انا بحبك اوي
جاسر….وانا يا عمري يلا علي شانا وصلك لا احسن باباكي يقلق عليكي

 

سما..هي الساعه كام دلوقتي
جاسر…12يا قلبي
سما. تقوم مخضوضه وتلف نفسها بي الملايه وتمسك هدومها من علي الارض وتجري علي الحمام
جاسر..ينظر اليها ويذهب الي
البرواز ويخرج من خلفه جهاز تسجيل كده حلو اوي ويمسكه ويضعه في جيب البنطلون
___________شروق خالد___________

 

جاسر…يمسك التلفون ويتطل علي
غالب… انا عايز اعرف كل حاجه عن اللي اسمه جبل القناوي ده في اسرع وقت وانا بعت ليك صوره ليه وبعت ليك الفلوس علي حسابك والباقي بعد العمليه
ويغلق السكه
نهي.. والله يا غالب لا اخليك تبكي بدل الدموع دع انا نهي الاسيوطي تعمل كده فيه اشوف انا ولا ست الحسن دي وتمشي من جمب المكتب وتطلع علي غرفتها

 

 

نهي.تترمي علي السرير وتبكي وتتطل
الحقني اهي اهي
غالب… هموتك يا جبل هموتك وقمر ليه انا وبس

 

_________شروق خالد_______
جبل.. يدخل عليها الحمام وهو يضحك ويضع التلج في البانيه انا حاسس ان الميه دي سخنه اوي صح يا عمري
قمر… تبكي في صمط
عارفه لو بس اتحركي حركه واحده انا هعمل ايه

 

يخرج جبل يتصل علي السكرتير عايز تحيب ليه لبس لبنوته يكون اخير موضه
السكرتيره..حاضر بس يكون محجبه ولا عادي
جبل.بتفكير.. عادي

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top