رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

عمو هي حورية مالها ها
وجية بغضب.. حورية مختفية لو طلعت انت سبب اختفأها ده يا ايهم صدقني هندمك علي اليوم اللي جيت في الدنيا
ايهم بدموع… اقسم بالله ماعرف عنها حاجه طيب انا جاي علشان نشوف حل و نشوف هي فين
وجية. بحده… متشكرين لخدماتك
وقفل الخط و ايهم جلس يبكي علي حورية اللي مش عارف هي كمان راحت فين
.
،
.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،
وجية قال.. تعالي يا عمار
ونزلوا تحت لغاية عمر الحارس
وجية بهدوء… عمر عايزك في العنوان اللي هدهولك تروح تسال عن بنت اسمها حورية و تشوف المحلات و كاميرتهم وعمار معك وتيجي تديني الاخبار تمام
عمر بهدوء… حاضر يا فندم

close

 

وجية… يلا يا عمار روح مع عمر وقوله المكان
عمار بدموع.. طيب يلا
وركبوا الاتنين العربية و طلعوا علي المكان بيت حورية
عمار بهدوء… بص اطلع علي المواقف الاول بما انها كانت رايحة الكلية يبقي عدت علي الموقف

 

عمر بهدوء.. حاضر
وفعلا وقفوا عند الموقف وابتدوا يسالوا الناس عنها
عمر بهدوء.. محتاجين صورة علي الاقل ليها
عمار اتصل علي انجي و قال… ممكن تبعتي صورة انا بدور عليها دلوقتي
انجي.. حاضر

 

وبسرعة جدا بعتتله صورة ليها
عمار ابتداء يلف علي السواقين اللي كانوا موجودين واحد واحد
… لا وللهي يا باشا ماشوفتهاش
لا يا باشا مشوفتهاش والاغلبية كان ده ردهم

 

راحوا عند واحد كان بيحمل عربيته..
لو سمحت شوفت البنت دي الصبح هنا
السواق دقق في الصورة وخد وقت والوقت كان قالق عمار بطريقة رهيبة…
السواق… ايوة يا باشا البت دي كانت واقفة الصبح و جات عليها ست كبيرة كدة وكانت بتعيط و بتقولها ساعديني انا مكنتش

 

عارف الموضوع اية لاني كنت طالع بس البت دي اكيد راحت مع الست دي بس تقدر تتاكد من المحل اللي هناك ده هو قدام المكان اللي كانت واقفة فيه هي كانت واقفة قريب من هنا
عمار بدموع… شكرا
ومشي هو عمر اللي قال بضيق… اتخطفت
عمار بصدمة ودموع… متقولش كده

 

عمر بضيق…. دي الحقيقه و دلوقتي هنتاكد من المحل علي الله بس يكون في كاميرات علي المكان اللي مشيوا منه تعالي
عمار كان قلبه بيدق بعنف شديد و ماسك دموعه بعنف.
عمر دخل المحل اللي الراجل قال عليه
السلام عليكم

 

… عليكم السلام ياباشا
لو سمحت كنت عايز اشوف الكاميرات الصبح في توقيت
وسال عمار.. توقيت الكلية اية
عمار بدموع.. 8
عمر.. 8 الصبح

 

….. مع الاسف مينفعش غير للحكومة
عمر بضيق طلع سلاحه… بقولك اية يا راجل انت هتعمل اللي بقولك عليه ولا ازعلك
الراجل برعب… خلاص يا بيه تعالي هجبلك الكاميرات حالا
و فعلا شغل الكاميرات و فضلوا شوية يدوروا لغاية ما عمار قال… وقف هنا

 

و شافوا حورية تمشي و قفتها واحده وفضلت تعيط و لكن الصوت مكنش باين
وشافوا تعاطف حورية مع الست و بعدها راحت معاها و لكن مش باين هي راحت فين بظبط
عمار خبط ايده علي المكتب وقال… هنعرف خدتها فين ازاي دلوقتي
عمر… في محلات هنا فيها كاميرات

 

… مع الاسف يا بيه محلي بس اللي في علشان كبير لكن حضرتك شايف دي حارة ومهلوكة مش بيتحط فيها كاميرات غير عندي علشان المحل كبير و كدة
عمر… تعالي يا عمار
وخرجوا وعمر. اتصل علي وجية وقالوا
وجية بهدوء… طيب اسال انت كمان لو في محلات كدة ولا كدة فيها كاميرا حاول علي قد ما تقدر ياعمر

 

عمر… امرك يا فندم
وقفل
وفضل يسال في المحلات ولكن كلام الراجل صح محدش مركب كاميرات
رجعوا وهما فاقدين الامل
وجية بحزن… اهدي يا عمار
عمار برعب… اتخطفت يابابا مش هنقدر نلقيها.

 

وجية بحزن… طيب اهدي بعد اذنك. لازم نكلم امها نعرفها علي الاقل المعلومات اللي عرفنها
عمار هز راسه بموافقة و طلع التلفون و اتصل علي انجي اللي رت وهي تبكي ها يا عمار عرفت حاجه
وجية بهدوء… انا عايزك تهدي شوية الاول علشان تسمعيني مظبوط
انجي بقلق وبكاء.. في اية بنتي حصلها حاجه

وجية بحزن… حورية اتخطفت
انجي بصدمة……..

يتبع…..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top