رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

ولسه هتجري لقت منديل من مكان مجهول اتحط عليها و نامت بسرعة
الست…. العربية اللي هتاخدها جاهزة
… ايوة انا جبت عربية صغيرة نقدر ندخلها الشوارع المقرفة دي يلا
وفعلا مشيوا شوية لغاية ما وقفوا عند عربية صغيرة جدا وركبوا حورية وقال لست… اركبي جنبها علشان لو قبلنا كمين ولا

close

 

حاجه تبقي دي بنتك و انا جوزها وهي تعبانه ولازم تروح المستشفى سامعة
الست… حاضر يا خويا
وركبوا وطلعوا بيها و مع الاسف مفيش كمين يوقفهم وقفوا في منطقة مقطوعة فيها عماير بعضها مش متشطبة وشالها الراجل و طلع بيها علي عمار و فتح بابها و كانت الست واقفة تحت
الراجل دخلها حطها علي السرير و سابها واتصل.. كله تمام يا باشا

 

… تمام
و نزل لست وطلع باكو فلوس و ادهلها و قال.. لو بؤك اتفتح هنسفك
الست… ياخويا انا مصلحتي خلصت لا شوفتك و لا عرفتك خلاص مش هتوصلني من المكان المقطوع ده
… لا يا ختي معنديش اوامر اتحرك يلا خدي بعضك و امشي
… طيب يا خويا

 

و مشيت الست اما هو طلع تاني و وقف قصاد الشقة و مدخلش جوه
،..،.،.،.،..،.،.،.،..،.،.،
في الشركة سهر كانت تجلس مع يوسف
يوسف بخبث… خلاص بقي يا سهر انا مبقتش قادر علي بعضك و نفسي بعد العدة بتاعتك نتجوز

 

سهر بدلع…. بس انا مقبلش اي حد
يوسف بخبث… يا قمر اطلبي اللي انتي عايزة وانا رقبتي سدادة
سهر بدلع… يعني هتقبل تجبلي شبكة متقلش عن مليون جنية و كمان مهر قد الشبكة و المأخر علشان لو فكرت تغدر بيا و الفيلا تبقي باسمي

 

يوسف كتم غيظه و قال بخبث… انتي لو طلبتي عينيا هديهالك يا سهر قلبي بس انتي وافقي معدش غير شهر علي العدة بتاعتك اكون جهزتلك كل اللي انتي عايزة
سهر بتكبر.. خلاص موافقة بس لو مجهزتش الحاجه اعتبر اني مقولتش ليك موافقتي
يوسف بمشاكسة.. طيب يا قلبي طيب ما فيش اي حاجه تصبرني علي بعدك عني الشهر ده

 

سهر ضحكت بغنج و دلع… لا يا بيبي مفيش غير بعد الجواز
يوسف بمشاكسة… ربنا يصبرني يلا باي يا قلبي
سهر… باي
ومشي يوسف و سهر جلست بتكبر و هي بتقول… وللهي لا اوريك يا وجية وهتجوز غيرك كمان
،..،…..،..،..،.،..،.،.،..،.،.

 

عند شاهندا كانت تجلس في الجنينة و تفكر في حال ابنها
و بعد مرور بعض الوقت دخل ايهم وثيابه مبهدله
شاهندا شافته جريت عليه بسرعة وقالت… مالك يا ايهم يا حبيبي فيك اي

 

ابهم بدموع… انا بعدت عن حورية للابد يا ماما انا اصلا مستحقهاش
شاهندا بفرح… بجد يا حبيبي بعدت عنها ده احسن خبر سمعته تعالي خد شور و بابا هيفرح اوي بالخبر ده تعال
واخدته لغرفته و ينتظروا اكمل لتحدث معه
……………..

 

عند مهاب كان عايش بهدوء هو و لينا زوجته مجرد زواج متعة زواج لا اقدر اقول عنه انه زواج ممكن يتكون منه اسرة و بدايته كانت غلط كبير جداً
.،..،..،،..،.،.،.،.،.،.،.،،..،.

يتبع…..

في غرفة كانت تنام حورية علي السرير مغيبة عن الواعي
و يجلس بجانبها بيجاد وهو ينظر لها بهيام و عشق
بيجاد قال بحب…. انا بحبك يا حورية و نفسي اتجوزك متزعليش بطريقة اللي جبتك بيها بس كنت عارف انك مش هترضي تقابليني انا بحبك

 

ثم تحدث بنبرة هسترية و جنون… وفقتي او لا انا هتجوزك سامعة غصب عنك
سمع خبط علي باب الغرفة خرج… عايز اية يا زفت
…. جبت الحفنة يا باشا
بيجاد… هات و امشي انت
… امرك يا بيه

 

الراجل مشي و بيجاد دخل و قرب من حورية و رفع كم التشيرت بتاعها و ادلها الحقنة اللي هتفوقها
وبعد مرور عشر دقايق
بدات حورية تفتح عينيها بصعوبة شديدة
واول ما بدات تشوف الاوضة شافت بيجاد يقف امامها رجعت بضهرها علي السرير بعنف

 

بيجاد بحب وهيام…. حورية متخفيش انا مش هعملك حاجه
حورية نظرت لملابسها و اطمنئت
حورية بدموع… انت عايز اية مني
بيجاد بحب… انا بحبك و عايز اتجوزك

 

حورية بصراخ و الروية عندها ضعيفة… انا مش عايزك مش بتفهم
بيجاد بهسترية… اسمعي بقي هتجوزك ورجلك فوق رقبتك سامعة
حورية قامت من علي السرير ولكن وقعت بسبب دوخة هجمتها وقعت علي الارض

 

حورية بدموع…. ابوس ايدك سبني امشي انا مش هقدر
بيجاد قرب و وقفها علي رجليها وقال وهو يحضنها بهسترية… لا يا حورية انا بحبك مستحيل اسيبك مستحيل انا هتجوزك وهخليكي ملكة
حورية حاولت تبعده عنها و لكن مقدرتش ابدا

 

بيجاد نظر لوجهها وهي تبكي اثاره ضعفها كان يثيره جدا
قرب و التهم شفتيها بمنتهي العنف
حورية دموعها زادت جدا و حاولت تضربه بايديها ولكن كتفها
حورية بقت في حالة من الرعب الشديد رعب فقط
لا تقدر ان تدافع عن نفسها ابدا

 

اما بيجاد كان مستمتع وهو يرا ضعفها الشديد
قبلته اصبحت اعنف بطريقة اصعب من قبل حتي نزفت شفتيها دماً
بعد عنها وهي و قعت علي الارض ورجعت بضهرها برعب وهي تصرخ و تستغيث باحد…. الحقوني حد يلحقني
بيجاد بإبتسامة خبيثة… اصرخي من هنا لسنه الجاية يا حورية محدش هيسمعك لانك اصلا في مكان مفيش في عمار يا

 

بيبي
علي فكرة الماذون هيجي بكرة يكتب الكتاب بتاعي و بتاعك.
حورية بصراخ وبكاء… حرام عليك سيبني في حالي انا بكرهك بكرهك
بيجاد قرب بعنف منها ومسكها من رقبتها وهو يخنقها و يقول بجنون.. انتي بتحبيني قولي انك بتحبيني انطقي

 

حورية كانت تفقد نفسها وكانت حاسة انها بتموت بالبطئ
بيجاد صرخ… انطقي
حورية بسبب ضيق تنفسها اغمي عليها بين ايديه

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top