رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

ايهم في نفسه… اروح فين كل صحابي شمال درجة اولي و معرفش حد عدل و مستحيل اروح عند عمار عمو وجية هيموتني
و حورية و رفضتني هي و امها. اروح فين انا دلوقتي حتي الفلوس اللي معايا متكفيش اجيب اوضة دول 500 جنية

close

 

بس
قربت منه و احدة من شكلها اتفهم انها فتاة ليل في هذا الساعة المتاخرة في الوقت كانت الواحدة مسآء
البنت بدلع… ازيك يا عسل

 

ايهم حاول يبعد نظره عنها و عن شكلها … لو سمحتي امشي
البنت حطت ايديها علي كتفه و قالت بدلع… ليه بس يا قمور انا جاية اسليك
ايهم بعد ايديها وقام ولسه هيمشي البنت قربت عليه بسرعة و قبلته من شفتيه بمنتهي الوقاحة
وهو اتصدم و لكن للاسف وقع في فخ الشيطان مرة اخرى ورجع مثل ما كان زاني

 

بدلها قبلتها بقوة
وهي قالت بدلع… تعالي وركبته العربية بتاعتها و طلعت بيها علي شقتها…
..،..،.،..،،.

 

في الشقة اللي زياد بيذاكر فيها كان يجلس متوتر
سيد والده… يابني اهدي مش كدة
زياد بقلق.. الامتحان بكرة يا بابا

 

سيد… يابني مش ذاكرت و عملت اللي عليك قالق نفسك ليه
زياد ابتسم بقلق…. لازم اقلق دي تحديد مصير مش عارف اذا كنت هنجح و لالاء يا بابا
سيد ابتسم… اتكل علي الله وهو معاك متخفش سيبك من الموضوع ده يا زياد امك عاملة تزن عليا و تتكلم علي

 

بنت اللي سكنت قدامنا مع اهلها اللي اسمها تقريبا فرحة عايزك تتقدم ليها
زياد بهدوء… بس انا مش عايز و بعدين انا لما اتعلم هاخد واحدة متعلمة زي مش زي فرحة
سيد ابتسم… خلاص يا بني زي ما انت عايز انا مش هجبرك علي حاجه

 

 

 

زياد ابتسم ان والده في ضهره
،،..،،..، ـ،..،.،.،.،

 

..،.،.،.،.،..،.،.،
هنا ينتهي البارت اتمني ينال اعجابكم

 

 

 

ياتري في لغز عارفة عمار عن حكاية والد حورية
وهل مهاب و لينا هيتفقوا مع بعض
هل ايهم يستحق حورية بعد موقفه الاخير

 

 

في صباح يوم جديد انجي جهزت نفسها و لبست طقم شيك و عملت شعرها ديل حصان و مكنش باين عليها في سن الاربعين
خرجت بره غرفتها ملاحظة… انجي قالت امبارح لبنتها ان هي مستنية الموافقة بتاعتهم. مش المدير اهانها

 

حورية بحزن… ماما ما بلاش الشغل ده مش مرتاحه
انجي ابتسمت… حبيبتي الشغل ده المىتب بتاعه كبير يعني هيساعدنا اوي مع معاش بابا
حورية بحزن… بس انتي هتتعبي
انجي ابتسمت… لا مش هتعب خالص يلا انا لازم امشي علشان متأخرش

 

و قربت علي بنتها و قالت… حورية مش هنبه عليكي تاني ايهم ده متتكلميش معه تاني انتي سامعة و لا حتي تشوفيه
حورية بحزن…. متقلقيش يا ماما انا مش هتكلم معه نهائي
انجي بحزن…. انا بعمل كدة علشانك صدقيني احنا مش قد الناس دي
حورية ابتسمت ابتسامة بسيطة… انا عارفه يا ماما متقلقيش
ا

 

انجي… خدي بالك من نفسك انا همشي دلوقتي مع السلامه
حورية… مع السلامه
انجي خرجت بره البيت و طلعت علي اول الشارع و ركبت تاكسي لا مفيش ميكروباص بيروح المنطقة بتاعة الشركة
انجي ركبت و قالت بتزمر لنفسها…. اية الحكاية دي كل يوم هركب تاكسي 80 جنية رايح و 80 جاي يعني انا كدة هصرف نص المرتب علي المواصلات

 

بعد مرور ربع ساعة…
اتفضلي يا ابلة وصلنا
انجي دفعت حق التاكسي ونزلت واتصلت علي هدي
انجي بهدوء…. ايوة يا هدي انا واقفة بره تعالي خديني
هدي… حاضر استني عشر دقايق وجاية

 

انجي.. تمام
و قفلت وفضلت مستنيها
في الناحية الثانية وجية نزل من عربيته و ذهب ناحية الباب الراسي للشركة و شاف انجي تقف بره الشركة ابتسم بهدوء

 

وراح عندها و قال… صباح الخير يا مدام انجي
انجي لفت بسرعة للصوت و شافت و جيه اتكلمت بهدوء… صباح النور
وجية ابتسم… واقفة بره ليه
انجي بهدوء…. مستنية هدي تجي تاخدني لاني معرفش المكان

 

 

وجية بإبتسامة… طيب اتفضلي معايا وانا هعرفك المكان اللي هتشتغلي فيه
انجي اتكسفت تدخل معاه…. لا معلش انا هستنها هنا
وجية استغرب… في مشكله يعني لو عرفتك المكان
انجي بخجل….. لا بس مش مستحب اني ادخل مع حضرتك انا مش بحب حد يتكلم عليا

 

وجية فهم هي قصدها اية و ابتسم وقال… زي مل تحبي بعد اذنك
ودخل و سابها وهي كانت محروجة من الموقف و بعد خمس دقايق جت هدي
انجي بضيق.. اية التأخير ده كله يا هدي
هدي باسف…. معلش يا انجي غصب عني كان عندي لف علي الموظفين و مينفعش اخرج غير لما اخلص تعالي يلا

 

انجي دخلت معها و ركبوا الاسانسير وطلعوا الدور العاشر
انجي بضيق… هو اية الحكاية وانا بقي كل شوية هطلع في الاسانسير و الايام دي النور كل شوية يقطع وفي اية لحظة اتحبس جواه
هدي بهدوء…. يابنتي حكاية النور دي مش في ايدينا وفي نفس الوقت مش هتقدري تتطلعي العاشر يا انجي علي رجليكي

 

و بعدين في هنا ماتور علشانلما النور يتقطع يشتغل
انجي… طيب
تعالي ده مكتبك هتقعدي فيه و كمان في بريك كل ساعتين ساعة اوعي تتاخري لان يومك هيبقي وحش و المشرفة اللي عندك زفت حاولي تستحمليها
انجي بقلق… انتي بتخوفيني ليه دلوقتي يا هدي

 

هدي… يابت انا بنورك طول ما انتي شغلك مظبوط و مواعيد مظبوطة هي مش هتتكلم معاكي يلا ادخلي
دخلت انجي وهدي مع بعض
هدي بهدوء… صباح الخير يا مدام راندا
راندا سيدة في منتطف الخامس و الاربعين من عمرها و جسدها نحيف و ترتدي ملابس غير محتشمة ابدا بالعكس ترتدي

 

 

انجي اتعصبت من الكائن اللي قدامها وطريقتها مع صديقتها.
انجي بغضب… انتي بتتكلمي كدة ليه يا ست انتي ما تتكلمي بادب
راندا نظرت لها بغل… انتي بتكلميني انا كدة يا بتاعة
انجي بغضب…. بتاعة تصدقي ان انتي ست مش محترمة ولا تعرفي معني الادب و الذوق

 

راندا صوتها علي جدا وقالت… اخرسي ما بقاش لا اشكالك هما اللي يتكلموا بصي للبسك و منظرك و بعدين اتكلمي يا قموره
انجي و صلت لاعالي درجات الغضب وقالت. …. طبعا اللي زيك مستحيل تبقي زي لبسي اللي مش عجبك ده يامدام احسن مية مرة من لبسك اللي عارض جسمك الرخيص يا مدام البس مش بالماركات ولا بسعره البس باحتشامه وانا اتكلم زي ما انا عايزه يا عروسة المولد

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top