رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

سامع
ايهم بغضب.. هو انتي بتتكلمي بالالغاز ليه يا حورية ما تتكلمي و تفهميني في اية
حورية بغضب… روح اسال امك اللي كانت السبب في موت ابويا مش كانت سبب دي هي اللي قتلته المجرمة
ايهم بغضب… مسمحلكيش تتكلمي معايا بالاسلوب ده يا حورية و امي مش مجرمة اكيد انتي فاهمة غلط

close

 

حورية بدموع… لا امك من ست سنين خبطت ابويا بالعربية و اترجيتها تودية المستشفى ولكن هي قرفت ازاي تودي و احد فقير و تركبه عربيتها الغالية ازاي ما يصحش ابدا وسابته لغاية الاسعاف ما جات وكان مات امك مجرمة و لما جينا ناخد حقنا بالقانون خرجت هي بالوسطة يا ايهم بيه انا كرهت كل الاغنياء و بقيت بحقد عليهم و دلوقتي انت كمان بقيت بكرهك و مش طايقة اسمع اسمك و تنسي انك شوفتني ولا عرفتني في يوم يا ايهم بيه

 

من النهارده
ايهم بصدمة… لا اكيد انتي فاهمة غلط
حورية بدموع… لا صح و فاهمة صح يا ايهم
ايهم بدموع… طيب انا ذنبي اية

 

حورية بغل… ذنبك انها امك ذنبك انها دمرتني ذنبك انها خلت اللي يسوي واللي ما يسواش يقل بينا بسبب قله الفلوس ان الراجل اللي بيصرف قتلته و بدم بارد هو ده ذنبك انا خلاص كرهت صوتك و اسمك وكل شي مش عايزة اشوف و شك تاني سامع وقفلت وعملت بلوك و مسحت كل الرسايل التي تخصه و التي كانت تقراءها بكل جوارحها

 

اما ايهم حاول يتصل تاني ولكن مقدرش بسبب البلوك و دخل علي الشات و شاف برده الحظر رجع بسرعة علي البيت يستفهم من والدته علي هذا الموضوع
..،..، ـ،.،،..،.،.،.،..،.،،.

 

كاميليا سمعت صوت الباب بيخبط فتحت واتصدمت لما شافت مهاب
كاميليا بصدمة…. مهاب
مهاب بهدوء…. قولت بما انك مش بتردي علي اتصالاتي ولا علي رسايلي قولت اجاي بنفسي و اكلمك
كاميليا بضيق… اللي انت بتعمله ده مينفعش انا قولتلك كل شئ انتهي ليه مش عايز تفهم

 

مهاب بهدوء… شوفي بقي انا جاي انهارده وانتي عارفاني مش بحب اتحايل علي حد ولا اهين نفسي و كرامتي انهارده لو موفقتيش نتجوز و نعيش سوا و نواجه العالم بحبنا انا همشي ومش هشوفي و شي ابدا يا كاميليا سامعة دي اخر فرصة وانا قولتلك قبل كدة اني بحبك ومش قادر اتأقلم مع اي بنت تانية وانا واقف اهو و مستني

 

قرارك موافقة ولا لاء
………….

يتبع…..

 

بعد ما ايهم عرف المعلومات دي من حورية رجع علي البيت بسرعة ودخل وهو متعصب

 

ايهم بغضب… ماما يا ماما
شاهندا بقلق… في اية يا بني مالك
ايهم بغضب…. هسألك سؤال وتردي عليا بصراحة

 

شاهندا بقلق…. في بس قول
ايهم بغضب…. انتي خبطتي واحد من ست سنين و اتسببتي في موته
شاهندا مفتكرتش ابدا الحادثة دي… لا طبعا اية اللي بتقوله ده

 

ايهم بغضب.. يعني مخبطيش واحد بالعربية بتاعتك وانتي ماشية و فلتي من العقوبة بالواسطة
وكان قدام بنته
شاهندا افتكرت و ملامحها اتوترت… انت بتسأل ليه

 

ايهم بغضب….. يعني صح ولا غلط
شاهندا بتوتر…. ايوة بس كان قضاء و قدر انا ذنبي اية وانا حاولت اعوضهم بالفلوس يا ايهم بس هما اللي رفضوا انت عرفت ده كله منين احنا درينا الموضوع ده عنك عايزة افهم في اية وانت عرفت منين

 

ايهم بغضب… مش مهم
و خرج بدون ولا كلمة شاهندا كانت تقف قلقانة لا تعلم من اين علم ابنها بهذه الامور
ايهم اتصل بحورية من رقم تاني وهي ردت وكان صوتها حزين… الو

 

ايهم حاول يكون هادي…. حورية احنا لازم نتقابل و نتفاهم كدة مش هينفع نتكلم في الفون لو سمحتي احنا لازم نتكلم مع بعض
حورية بدموع وغضب… ارحمني بقي خلاص الموضوع اللي بنا انتهي قبل ما يبتدئ احنا خلصنا سوا مش هينفع لا

 

كلام و لا مقابلات
ايهم بغضب… حورية حتي لو امي خبطت ابوكي هي مكنتش قاصدة ده طبعا و حاولت تديكم مبلغ تعوضي و انتم رفضتوا

 

حورية بصدمة ودموع… امك اه مكنتش قاصدة تخبطه لكن اترجنها توديه مستشفى نلحقه احنا و الناس علشان توصله بس المستشفى لكن الست الولدة رفضت لحسن يوسخ العربية بدمه و هي. اصلا معرضتش فلوس امك كذابة و حتي لو عرضت انا دم ابويا مش بالفلوس ولا موته يعدي بكام الف يا ايهم بيه و بعد كلامك ده وعدم

 

احترامك لمشاعري احنا مينفعش لبعض خلاص يا ايهم انا يمكن اتعلقت بالرسايل لكن بيك كشخص لأ
و قفلت و عملت حظر للمرة تانية و جلست تبكي بوجع وتقول حتي انت مهمكش مشاعري
،..،،…،.،.،.،..،.،.، ـ..،.،..،.

 

في شركة اكمل خبط وجية
اكمل بهدوء.. ادخل
وجية دخل… صباح الخير

 

اكمل ابتسم… صباح النور يا وجية عاش من شافك
وجية بهدوء.. معلش مشاغل
اكمل بهدوء اتفضل اقعد واقف ليه

 

وجية قعد وقال… ايهم هنا
اكمل بهدوء.. لا هو عمل حاجه ولا اية
وجية بهدوء.. لا كنت عايزه في موضوع كدة

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top