رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

عمار ابتسم. بسخرية… متخفيش بس عايز اعرف هو مين لو سمحتي
حورية بتردد… ايهم
عمار بصدمة… مين

close

 

حورية بتوتر… ايهم
عمار بجنون… ازاي يعني قوليلي ازاي مش ده اللي هانك وضربك مش ده اللي كنتي بتكرهية ازاي حبتيه ازاي اصلا كنتوا بتتكلموا ردي

 

حورية بتوتر و دموع…… فاكر لما جيت اسالك علي حوار الرسايل كان هو اللي بيبعت الرسايل دي بس من زمان وكلها كانت عبارة عن حب وكلام انا اتعلقت بيه وحبيته بس من غير ما اشوفه ولا اتكلم معه
عمار بجنون… هو كان متحدني انه هيخليكي تحبيه و تسبيني هو بيكدب عليكي

 

حورية بتوتر… هو قالي علي الحوار ده و مكدبش عليا وقالي انه حبني و اتعلق بيا
عمار بجنون وهزها بهسترية… تعرفي ايهم ده اية يا حورية هانم ده ابن خالتي اللي هي اصلا كانت السبب في موت ابوكي يا هانم حبيه كمان روحي اتجوزي اللي امه كانت السبب في موت ابوكي

 

امه السيدة شاهندا يوسف السيوفي
حورية اتصدمت
ياتري اية هو رد فعل حورية علي اللي سمعته

.،..،.،.،.،.،.،..،.،..،،..،.،

في البيت عند وجية كان يقف قلقان و مستني ابنه يجي الساعه 12 عمره ما اتاخر بالمنظر ده
نور بهدوء.. اهدي يا بابا وهو هتلاقيه قاعد ما حد من صحابه

 

وجية بقلق… عمره ما اتاخر بالمنظر ده يا نور قلبي وجعني عايز اطمن عليه لو بس يرد عليا واطمن طيب اخرج ادور عليه
نور بهدوء.. يا حبيبي انت تاعب نفسك هو مش عيل صغير اهدي بس واقعد انت واقف علي رجلك بقالك ساعة

 

تعالي وهو شوية و هايجي تعالي
وجية قعد وهو قلقان علي ابنه اللي اتصل عليه اكتر من خمسين مرة ولكن لا رد
اتصل علي الشركة وقالوا انه خرج من الساعه سابعة طيب راح فين.
مقدرش يستحمل خرج برة و نور وراه

 

وقف قدام عمر وقال… عمر معلش خد اي. عربية وروح دور علي عمار في اي حتة هقولك علي الاماكن اللي بيحب يقعد فيها و انا هتصل بصاحبه لو قاعد عند حد
عمر بهدوء… حاضر يا فندم

 

وجية قاله علي الاماكن اللي بيحب يقعد فيها وهو ابتداء يتصل علي صحابه واحد واحد يسالهم وكلهم نفس الاجابة مش موجود
.،.،.،.،…،،..،…..
عمر راح كل الاماكن اللي وجية قاله عليهم ولكن مش موجود فيهم رجع تاني علي الفيلا بعد ما اتصل علي وجية

 

وقاله
.. .،.،.،.،.،.،..،.،.،.،
في البيت عند زياد كان يجلس في غرفته حزين بشدة بسبب معاملة حورية معه

 

دخل والده معه و هو مبتسم… مساء الخير اللي مصحيك لغاية دلوقتي يا واد يا زياد
زياد حاول يبتسم… مفيش مش جايلي نوم
سيد بخبث…. مش جيلك نوم ولا بتفكر في اللي شاغلة بالك و مش عارف تنام من كتر التفكير فيها

 

زياد بحزن… تعبت منها ومن اسلوبها معايا حاسس ان كل مادا بتقفل في وشي
سيد بهدوء… شوف يا زياد الحب يا حبيبي مش بالعافية يعني انا حبيت امها واتقدمت بدل المرة عشرة وهي ست اصيلة مش عايزة تتجوز بعد جوزها وعايشة علي ذكره وهي كمان الحب مش بالعافية يا بني لو محبتكش خلاص

 

بكرة تدخل الجامعة و تشوف بنات اشكال علي الوان وتحب و تتحب من تاني اوعي تفكر ان الدنيا ممكن. تقف علي بنت انجي لا يا زياد لا كمل يا بني طريقك وربنا هيوفقك
زياد ابتسم… معاك حق

سيد بحب.. يلا نام علشان وراك دروس وحاجات كتير بكرة

زياد ابتسم.. حاضر تصبح علي خير

يتبع…..

في الساعة الثالثة مسآء دخل عمار المنزل و كانت

 

حالته صعبة جداً و الدموع تنزل بقهر من عيونه و هدومه غير مرتبة
وجية كان يقف امام البوابة هو و نور ينتظرون و اول ما قرب منهم وجية شاف حالته دي اتصدم قرب منه بسرعة و حضنه و قاله… مالك يا عمار مالك يا بني حصل اية
عمار بقهر و دموع… بعد كل اللي عملته سبتني ورحت ليه هو طب ليه انا عملت كل حاجه علشانها و عشان تحبني

 

وجية فهم ان الكلام علي البنت اللي شغلها في الفرع التاني
نور بقلق… بابا خلينا ندخل البيت و نتكلم جوه احسن
وجية مسك ايده و دخلوا البيت

 

وجية بهدوء… عمار ممكن تهدي شوية مفيش راجل بيعيط اهدي و اصلب نفسك انت مش عيل و بعدين عامل في نفسك كدة ليه و هدومك مبهدلة كدة ليه يا عمار و عشان مين انت الف بنت تتمناك
عمار وهو يبكي كالاطفال….. بس انا مش عايز الالف انا عايز حورية بس مش عايز بنت تانية انا بحبها هي و محبتش

 

حد تاني غيرها ولا هحب بس انا عملت كل شئ علشانها علشان اقرب منها بس هي هي حبيت غيري و مين ايهم في اية زيادة عني احسن مني في اية هو اتحدني وقالي هخدها منك بس مكنتش متوقع انه هيعمل كدة يابابا طب هروح اترجي يقولها انه كان بيكذب عليها ومش بيحبها و انا هحاول اتقرب منها تاني بس هو يقولها يابابا

 

وجية اتصدم من حالة ابنه و بكاه بهذا المنظر الفظيع و التي اول مرة يراه في حالته هذا ايهم. السبب في تعاسة ابنه
وجية حاول يمسك دموعه من ابنه اللي وجع قلبه… حبيبي طيب ممكن تهدي وانا هتكلم مع ايهم و اشوف اية الموضوع بس ارجوك اهدي شوية بلاش بلاش تضعف بشكل ده

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top