رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

والدته بخبث… بس تعالي اعرفك علي فرحة بنت جارنا الجدد
زياد بضيق من والدته….. اهلا
والدته بخبث… اقعد اقعد

close

 

جلس زياد علشان ما يحرجش والدته….
والدته واسمها مديحة…. البت فرحة العسلاية دي بقي عندها 19 سنه و زيك يا زياد معاها الاعدادية
زياد بضيق… اها

 

مديحة بخبث… ولسه جايين من البلد عندهم وهيسكنوا هنا و هيبقوا قريبين مننا اوي
زياد بضيق.. قصدك منك انتي ستات مع بعض انا مليش في قاعدت الستات بعد اذنك
ودخل غرفته ورزع الباب بعنف

 

سبب حرج لفرحة اللي اتكلمت بحرج…. انا لازم امشي دلوقتي بعد اذنك
مديحة بضيق من ابنها وقالت… لا اقعدي شوية
زياد ميقصدش

 

فرحة بدموع… معلش يا طنط لازم امشي بعد اذنك
وخرجت بسرعة ومديحة دخلت عند زياد بضيق وقالت…. انت اية اللي عملته ده حرجت البت
زياد بضيق… واللي انتي عملتيه ده اسمه اية يا ماما بصي الشغل ده مش بحبه وللي في دماغك انسيه فاهمة

 

انسيه لاني مش هقبل بيه ابدا
مديحة بغضب…. مش فالح غير تجري وراي بنت خطا*فة الرجا*لة
زياد بغضب… هي معملتش حاجه علشان تقولي عليها كده مش ذنبها ان جوزك كانت عينه منها متحسبيهاش

 

حاسبي جوزك مش هي هي رفضت حرام عليكي تظلميها
مديحة بغضب…. اسمع يلا هو ده اللي عندي وهي هتفضل في نظري خطا*فة الرجا*له
وخرجت بغضب وزياد جلس بتعب وضيق وفتح تلفونه و

 

.،.،..،.،..،.،.،.،.،.،.،
في البيت حورية فاقت وكانت والدتها عند واحده من جيرانها
اتبعتت رسالة من العاشق المجهول مكتوب فيها

 

(تعالي يا حبي الاول والاخير في كافية **انتظرك هناك الان)
حورية اتصدمت وقامت تلبس بفرح ومسكت التلفون و كتبت….. جاية بسرعة
.،..،…،..،.،،.،..،

 

 

يتبع…..

 

في كافية فاضي من الناس لم يجلس في احد دخلت حورية وهي تنظر في جميع انحاء الكافية ولكن لا يجلس احد شافها النادل

 

… حضرتك انسة حورية
حورية قلبها كان يدق كا الطبول… ايوة انا
النادل.. طب اتفضلي معايا

 

حورية مشيت معاه وهي في قمة فرحها سوف تعرف الحبيب المجهول سوف يتزوجوا و يعيشون. في سعادة كل هذا خطر علي بالها في دقيقة واحدة
النادل دخلها في غرفة خاصة في تحتوي علي ترابيزة و شموع و جو رومانسي

 

عيونها دمعت
النادل بهدوء… ممكن تنتظري هنا لدقايق بس
حورية هزت راسها بفرح ونظرت للغرفة بحب وتنتظر تعلم من هو حبيب القلب

 

جلست بهدوء وبعد دقايق دخل شاب في قمة الوسامة و
حورية اول ما شافته اتصدمت جدا وعيونها دمعت اكتر
ومقدرتش تتكلم

 

قرب منها بحب وقال…. عارف انك اتصدمتي لما شوفتني كنت عارف لو كنت حاولت اقرب منك كنتي هترفضي لاني غني بصراحة مش عارف السبب اللي يخليكي ترفضي شاب غني زيي بس في النهاية ملقتش غير الطريقة دي علشان اقرب منك و تحبيني وعايز اعترفلك بحاجه كمان

 

حورية كانت تنظر بزهول لا تقدر علي الكلام تسمع فقط هو ما تفعله
الشاب… انا كنت داخل في تحدي علشان اوقعك في حبي و اثبت لحد انك هتحبيني
ابتسم…. بس جيت اوقعك و قعت انا يا حورية ملقتش نفسي غير و انا بحبك و اتغيرت كمان لما بقيت ارقبك و

 

اشوف حياتك ماشية ازاي يا حورية
ساعات كنت بستني تخلصي من الشغل علشان اشوفك واملي عيني منك الفترة اللي فاتت اليوم اللي مش بشوفك فيه قلبي بيوجعني اوي يا حورية وكنت غيران من بيجاد لاني عرفت انه بيحبك كنت هتجنن و خصوص لما طردني في الشركة وضر*بني علشانك انا حبيت انتقم لنفسي بس حبيتك هتقوليلي ليه بتقولي كدة دلوقتي كان

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top