رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

 

close

شاهندا لسه هتتكلم اكمل نظر لها نظره واحدة ساكتتها
ايهم بهدوء… شكرا بعد اذنكم
طلع ايهم غرفته وشاهندا بضيق… يا اكمل لازم اخو العريس يكون موجود

 

اكمل بضيق… هو تعبان طول اليوم في الشغل وبعدين دي قاعدة تعارف مش خطوبة يلا
شاهندا بضيق… اوف طيب يعني لا ايهم راضي يجي ولا حتي سهر
اكمل بضيق.. احسن انها رفضت

 

شاهندا بصدمة… اكمل
اكمل بضيق.. بعد اللي عملته في جوزها ده مش طايقها في بيتي ابدا
شاهندا بضيق… هو يستاهل

 

اكمل بضيق.. يعني لو ضربتك قلم تروحي تعملي فيا محضر و غير ده تبعت البوليس علي الشركة علشان تبوظ سمعة الشركة
شاهندا بتوتر… انت غيره يا اكمل انت مستحيل تضربني علشان كدة انا مستحيل اعمل فيك محضر

 

اكمل بصدمة… يعني لو ضربتك تعملي فيا محضر اية انتوا الاتنين متربين ازاي لو كل واحده جوزها اتخانق معاها ولا ضربها ضربة تروح تعمل في محضر يبقي معظم رجالة مصر كلها هيتحبسوا يا هانم بقي كدة

مهاب شاف النقاش هيكون حد واخرته هتكون وحشة…. احنا كدة هنتاخر علي الناس ممكن. نمشي وتكملوا

 

النقاش ده بعدين
اكمل بضيق.. اتفضل يا سيدي
خرجوا كلهم و مشيوا حتي فيلا شذا والتي كانت قريبة جدا من فيلاتهم

 

اكمل خبط علي الباب
والخادمة فتحت الباب… اتفضلوا
اكمل بهدوء.. شكرا

 

دخلوا مع الخادمة الي الصالون
ومهاب حط علبة الشكولاته علي التربيزة
الخادمة… تحبوا تشربوا اية

اكمل بإبتسامة… لما المدام تنزل

الخادمة… ابتسمت… زي ما حضرتك تحب بعد اذنكم
شذا جت وهي مبتسمة وجانبها روز

 

شذا بإبتسامة…. اهلا وسهلا نورتوا
شاهندا… بنوركوا ياحبيبتي
شذا سلمت علي اكمل ومهاب

 

وروز سلمت علي اكمل ومهاب وشاهدا

وكانت ترتدي روز فستان كاشف مفاتنها مهاب نظر لها بقرف ولكن ابتسم كامجاملة
روز بإبتسامة… ازيك يا مهاب

 

مهاب اتصدم انها هي اللي بتفتح الحوار معه مش العكس
مهاب بجدية… كويس
شاهندا ابتسمت بتوتر علي ردود ابنها الجافة

 

شاهندا ابتسمت بتوتر….. حبيبتي يا روز انتي عاملة اية وسمعت انك اشتغلتي في شركة عمك
روز بابتسامة وتكبر…. صح يا انطي انا بحب اشتغل جدا و بابي الله يرحمه كان دايما يشجعني علي الشغل
شاهندا… دي حاجه حلوه خالص لازم الست تعتمد علي نفسها

 

مهاب كان مضايق وهما فضلوا يتكلموا سوا وفي مواضيع عام وبعد ساعه سابهم لوحدها
روز بتكبر… وانت عندك كام سنه
مهاب بهدوء….. 31

 

 

روز بتكبر.. وليك شغل خاص ولا انت هتفضل طول الوقت شغال عند باباك انا احب جوزي يكون ليه شغل خاص علشان افتخر بيه قدام الناس وبعدين انت دايما كدة لبسك بدل وخنقة ولا بتلبس كاجول لانك لو دايما جدي كدة وبتلبس كدة ده مش هينفع لازم تغير من نفسك لان انا مستحيل اقبل بكدة ولازم اللي يجي يتقدم هنا علشان

 

اوافق عليه ينفذ كل شروطي وانا الشبكة بتاعتي لازم تعدي 200000 جنية وعايزة فيلا هنا في الكومبوند لوحدي مش مع اهلك و اكون قريبة من مامي
وعايزة مهر ومأخر مليون جنيه وميلقش جنية

و

 

مهاب بضيق و غضب… انتي عماله تتشرطي من الصبح وتتكبري علي اية يا بت دا انتي لا شكل ولا منظر يا خله السنان انتي وبعدين خدي هنا عربية وفيلا وشغل خاص دانتي شغالة عند عمك وبيمن عليكي وعلي امك كل شهر و يدفع ايجار الفيلا ومشغلك تصرفي علي امك اهو تشيلي الحمل من عليه شوية هتتنكي وتقلي عقلك معايا

 

هزعلك
وبعدين انا ميشرفنيش اتجوز واحدة كل اللي يهمها الفلوس كاني بشتري بضاعة علي الاقل البضاعة بتكون غالية لكن انتي رخيصة

 

وخرج من الصالون بسرعة وقال بغضب.. ماما بابا يلا نمشي
اكمل بتوتر.. في اية يامهاب
مهاب بعصبية… مستحيل اتجوز البت دي يلا من هنا

 

روز خرجت ومثلت البكاء
شذا بغضب… انا اللي مستحيل اقبل بيك لبنتي
مهاب بغضب.. ما يلا مستنين اية

 

مهاب خرج و اكمل كان مصدوم من عصبية مهاب اللي اول مرة يشوفها ويخاف منها
وصل البيت في سرعة قياسية وطلع علي اوضته بدون كلام
و اكمل وشاهندا مكنوش قادرين حتي يناقشوه بالعصبية بتاعته دي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top