رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

شاهندا بضيق… خلاص يا اكمل حرام عليك بقي
اكمل بضيق… انا ماشي يا هانم براحتك انتي وهي
وسابهم وخرج وشاهندا كانت بتواسي اختها وبتقول… انتي ما غلطتيش في حاجه هو اللي غلطان انه مد ايده

close

عليكي وطلقك انتي المفروض تروحي تعملي في محضر انه ضربك و اهانك قصاد ولادك يا سهر وتعلميه الادب

علي حق
سهر…….

 

…………
اكمل خرج برة البيت وقال للحارس…. لو ايهم خرج متدهوش عربية سامع
الحارس… استاذ ايهم خرج من بدري يا فندم وماخدش عربية

اكمل بصدمة وعدم تصديق… خرج امتي

الحارس بهدوء.. كانت حاولي سته ونص يا فندم
اكمل بصدمة… انت متاكد

 

الحارس… طبعا يا فندم
اكمل هز راسه بعدم تصديق وركب عربيته واتصل علي معتز يساله عن ايهم
اكمل بعدم تصديق.. ايهم عندك يا معتز

 

 

معتز.. ايوه يا فندم موجود من بدري
اكمل بصدمة… بجد يا معتز
معتز بهدوء… انا اتصدمت زي حضرتك كده في الاول بس هو فعلا موجود وبيشتغل كمان
اكمل ابتسم بفرح.. طيب يا معتز مع السلامه انا جاي اهو

 

معتز بهدوء… تجي بالسلامه يا فندم
اكمل قفل وكان فرحان بتغير ابنه ودعي انه يفضل كدة علي طول وما يرجعش زي ما كان
،.،.،،.،،.،.،.،.،.،..،.،.،.،.،.،.،..،.،.
في الساعة السابعة وصل عمار و كان مضايق ان حورية اتاخرت اتصل بيها وكانت لسه صاحية وقالت بنعاس… الو

 

عمار بصدمة…. هو انتي لسه نايمة ولا اية يا حورية انتي مش واخده بالك انتي اتأخرتي
حورية بهدوء…. انا الشفت بتاعي بيبدا من 8 مش من سابعة يا عمار
عمار بصدمة… يعني اية مش هتيجي وتمشي معايا
حورية بهدوء… لا هاجي تمانية وامشي خمسة

 

عمار بغضب حاول يخفيه…. ماشي يا حورية اسف لو ازعجتك
حورية ابتسمت…. مفيش ازعاج ولا حاجه باي
عمار… باي
عمار قفل بضيق شديد و شاف بيجاد داخل الشركة وقال… صباح الخير

 

الكل رد ما عدا عمار
بيجاد بهدوء… شوفوا يا شباب الشغل انهاردة هيبقي مكثف وممكن تمشوا متأخر عن معادكم لان في شغل كتير تمام

الكل… تمام

بيجاد بهدوء… اتفضلوا علي مكاتبكم ورافت هيوزع الشغل
الكل… تمام يا فندم
وطلع الكل ماعدا عمار اللي قال بحده وغضب….. انت مفكر انك لما تخلينا منتقبلش مع بعض في الشركة انت كدة

 

بتفرقنا بتحلم يا بيجاد بيه حورية ملكي انا انا وبس ومتفكرش انك تقدر تاخدها مني لا انا عملت كتير علشان اتقرب منها متفكرش انك بالساهل تبعدنا عن بعض
بيجاد بحده…. وعملت اية بقي يا عمار بيه

 

 

عمار بغضب… ميخصكش المهم ان حورية بتاعتي ملكي ومش هسمح لاي مخلوق ياخدها مني يا قاتل يا مقتول في القصة دي
بيجاد بحده… اسمع يلا انا افرمك تحت جزمتي وحورية ليا وهبعدكم عن بعض اكتر من كدة بكتير وحتي الكلية

 

مش هخليها تشوفك فيها انسي حاجه اسمها حورية نهائي وهبقي اعزمك علي فرحنا روح شوفلك وحدة تانية غيرها
عمار مسك بيجاد من لياقه قميصه وقال بغضب وجنون …. انا اموتك سامع محدش هياخد مني حورية لا انت ولا

 

غيرك حورية ليا انا وبس سامع
بيجاد مسك ايده بحده ونزلها وقال.. تعرف انا مش هتطردك لا هخليك هنا علشان يتحرق دمك وانت شايفها قريبه مني وفي مكتبي طول الوقت اصل مكتبها في قلب مكتبي وانت مستحيل تشغل قلبها مش هتبص لعيل

 

زيها يا عمار يوم ما تبص هتبص لراجل مش عيل

وساب ايده وقال… علي شغلك
وسابه ومشي وعمار عيونه دمعت من الغضب و حاسس ان ممكن في اي لحظة حورية تروح منه بس وعد نفسه

 

ان لازم يشوف طريقة يحل بيها الموضوع ويبعد بيجاد عن حورية
.،..،.،.،.،.،،.،.،.،،.،.،.،..،.،.،.،
في البيت عند حورية كانت تجهز وسلمت علي والدتها وقالت… هترجعي امتي يا ماما

 

انجي بهدوء… مش عارفة لما ام احمد تخلص وتجيب اللي هي عايزه هنرجع
حورية وهي تقبل راسها… ماما متجهديش نفسك علشان انتي ضهرك بيوجعك
انجي بهدوء… متقلقيش يا حبيبتي انا تمام وكويسة ومش هتعب نفسي متقلقيش

 

حورية ابتسمت…. ماشي يا ماما انا همشي دلوقتي علشان متاخرش
انجي بابتسامة… ماشي يا حبيبتي مع الف سلامه
حورية.. الله يسلمك يا ماما باي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top