رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

في النادي تجلس ريهام مع شاب اسمه اياد
اياد بخبث… اية يا رورو بقي ايهم سايبك كدة من غير خروج ولا مكالمات وهو شالك من القايمة ولا اية
ريهام بضيق.. لا طبعا هو بس بيشتغل ومشغول مش زي واحد زيك من غير شغل و عاطل هو بيحبني جدا و وافي

close

 

ليا
اياد ضحك بسخرية… علي سيرة الوفاء يا ريري هانم بصي كدة الفيديو ده
ريهام فتحت الفيديو اتصدمت لما شافت ايهم مع هدي صاحبتها ويتكلمون عليها كلام بالسوء لم تقدر علي

 

الاستحمال اكتر من ذلك
وخرجت من النادي بغضب و الدموع تلمع في عيونها وركبت بغضب لغاية ما وصلت لبيت ايهم
وطرقت علي الباب بشدة وكان اكمل يجلس هو ومهاب في البيت مع شاهندا

 

الخادمه فتحت ودخلت ريهام وهي تبكي بحق وحقيقي….. وقالت بغضب…. انا وايهم انتهينا وعرفوا اني مش مش

عايزة اشوف وشه مرة تانية وانا نزلت بوست وعرفت كل الناس ان انا سبت ايهم بعد خيانته القذرة ليا وكلامه عليا مع صاحبتي هدي اكيد كلكم عارفينها بعد اذنكم

 

وخرجت بدون ما تسمع احد وكانوا الثلاثة مصدومين
اكمل بغضب….شوفتي اخر تربيتك يا ستي عجبك دلعك ليه وانا اقولك بلاش الدلع ده الواد هيبوظ تقولي اخر العنقود ابن انا هعيد تربيته يا هانم اقسم بالله يا شاهندا لا اربيه من جديد وابقي اسمع نفسك تتكلمي علشان

 

يكون فيها طلاقك خالص يا شاهندا سامعة
شاهندا برعب ودموع… سامعة سامعة
……..،.،..،،.،.،..،.،.،،..،.،.،.،

 

اما مهاب طلع غرفته و اضايق جدا وهو يفتكر ما حدث في منزل كاميليا
فلاش باك
مهاب بحب.. بس انا بحبك يا كاميليا

 

 

كاميليا بدموع وصدمة…… انت بتتكلم جد يا مهاب
مهاب بحب مسك ايديها… ايوه بحبك بس مكنتش قادر اتكلم بسبب
كاميليا بخجل… فرق السن

 

مهاب قبل ايديها وقال… فرق السن مش مهم بنسبه ليا ابدا يا كاميليا بالعكس انا شايفك بنت شكلها في العشرين انتي حبي الاول و الاخير يا كاميليا وكنت مستني شئ يشجعني ويخليني اتكلم يا كاميليا تقبلي تتجوزيني
كاميليا بدموع….. بس انت اية ذنبك تتجوز واحده كانت متجوزه وبنتها تبقي خطيبة اخوك وقريبة من سنك يا

 

مهاب
مهاب بحب… مش مهم اي حاجه بنسبه ليا المهم اني هبقي معاكي وجنبك بس موافقة تتجوزيني
كاميليا بدموع….موافقة

 

 

مهاب نظر لها بحب شديد وقبلها قبله حب وشوق وهي بدلته بمنتهي الشوق
.،.،،..،.،.،.،.،.،.،.،.،.،..،
هنا ينتهي البارت استنوني كمان الساعه11 هنزل بارت كمان لاني مسافرة بكرة لغاية يوم الاتنين وهبدا انزل يوم

 

الثلاثاء بأذن الله ولو قدرت اكتب في الايام اللي مسافرة فيها هنزل
ياتري بيجاد هيعمل اية في ايهم
وهل ايهم هيعمل اية علشان يخلي حورية تحبه

 

وهل حب مهاب وكاميليا ينفع ولا لاء
ياتري اكمل هيعمل اية في ايهم
وهل بعد اللي حصل كاميليا ومهاب هيقدروا يكملوا مع بعض ولا لاء

 

يتبع…..

في الورشة كان يجلس زياد وهو غضبان و مضايق من حورية لانها انكرت الخطوبة يعني مستحيل توافق عليه في ما بعد والتاني من بيجاد انه حاسس ان عينه من حورية
المعلم سيد والده…. زياد ولا يا زياد

 

زياد بضيق…. نعم يا ابا
سيد بضيق… طول نا تفكيرك فيها و بتجري وراها عمرها ما هتبص ليك الست مش بتحب الراجل المدلوق يا زياد
زياد بدموع و كسرة نفس….. يا ابا انا تعبان نفسي تحس بيا و بحبي مهما اتكلم معاها واحاول دايما بتصدني

 

 

وخايف يا ابا تحب واحد غيري وتبقي ليه طب ما انا بحبها وبحاول اعمل كل حاجه علشان الفت انتبها انا عارف اني مش متعلم تصدق يا ابا ساعات بفكر اروح اتعلم من تاني علشان بس اعجبها و تقبلني وبحاول اشتغل كتير واجمع فلوس كتير علشان اجبلها شقة في مكان تتببها بيه يا ابا خايف في يوم اقوم من النوم القي الناس رايحة تبارك

 

ليها علي جوازها من راجل غيري بحس بنار بتقطع في قلبي يا ابا مش قادر استحمل اكتر من كدة يا ابا
سيد بحزن و دموع….. ..يا بني ادعي كتير يمكن ربنا يقبل دعاك وتبقي من نصيبك
زياد حضن والده ودموعه نزلت بقهر شديد

 

 

سيد حضن ابنه وهو حزين عليه وعلي حاله وقال… اوعي في يوم تنزل دموعك علشان واحدة يا بني
اوعي
زياد بقهر ودموع…. مش قادر يا ابا مش قادر

 

،..،،.،.،.،..،.،.،.، ـ،..،،.،..،.،،.
في البيت عند ريهام كانت تبكي وتصرخ في والدتها وتقول…. بقي انا عارفة انه واطي وخاين لكن مع دي اللي عارف انها صاحبتي و بيتكلموا عليا من ورا ضهري وكمان متصورين والفيديو وصل لاياد يعني يوصل لغيره انا مقهورة يا

 

مامي وانا روحت لطنط شاهندا وانكل ومهاب و قولتلهم ان انا اتفصلت عن ايهم و سابته
كاميليا بدموع… طيب يا حبيبتي اهدي شوية وخلاص كفاية علاقتك بيه لغاية كدة هو ميستحقكيش يا حبيبتي اهدي

 

وحضنت بنتها وهي تبكي علي حالتها و علي حبها الذي انتهي قبل ان يبدأ
..،.،..،.،.،..،.،..،.،.،.،.،.،.،.،.،.،.،
اما ايهم كان في المكتب بتاعه و فجاة باب المكتب اتفتح بعنف شديد جدا لدرجة ان كل اللي في المكتب اتفزعوا

 

بيجاد قرب من ايهم بغضب شديد ومسكه من هدومه وقال… انا هندمك علي اليوم اللي فكرت تجي تتقدم لشركة دي
ايهم بخوف… ابعد انا معملتش حاجه

 

بيجاد بعنف… اية يا حبيب ماما خايف ليه ما تسترجل ولا متعرفش تسترجل غير علي البنات بس وتعمل راجل عليهم وانت متسواش

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top