رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

ايهم بخبث…. مالك يا حورية خايفة ولا اية
حورية بضيق….. ياريت تخليك في حالك
ايهم قرب منها فجاء وكل سرعة وجرائه قبلها من شفتيها

close

 

حورية اتصدمت والملفات وقعت من ايديها و حاولت
تبعده وتزقه بايديها ولكن هو مسك ايديها الاتنين وراها ضهرها وهي بكت بحرقة وهو يقبلها تذوق طعم الدموع بعد عنها وابتسم بخبث شديد يدل علي شره وقال… عند اذنها… لسه يا حورية انا معملتش حاجه انا لسه في الاول

 

حورية وجهها كان احمر وتبكي. بقهر واول ما ساب ايديها رفعتها وصفعته علي وجهه وقالت بدموع تنزل كالشلال… وقح وحقير انا هشتيك يا واطي
ايهم بكل غضب شدي رفع ايديه وصفعها صفعه وقعتها علي الارض وبكل غضب مسك شعرها بايده وقال

 

بغضب.. لسه متخلقش اللي يمد ايده علي ايهم الشناوي يا حلوة وانا من النهاردة هكون جحيمك علي الارض
فجاء النور اشتغل والاسانسير نزل لدور المطلوب اما هي زقها وكانها شئ قذر سوف يلوثه
خرج من الاسانسير اما هي قفلت الاسانسير عليها وجلست تبكي بكل قهر وهي تضرب بايديها علي الاسانسير

 

ولكن مسحت دموعها ولمت الملفات اللي علي الارض

و خرجت من الاسانسير وراحت علي قسم الارشيف واديتهم الملفات وحست انها مش هتقدر تكمل هتموت لو فضلت خرجت وهي بتجري وتبكي. وهي مش قاردة تنسي اللي عمله ايهم فضلت تجري لغاية ما خرجت من

 

الشركة حتي انها تركت شنطتها ومكنش معاها غير تلفونها فقط
فضلت تجري وفجاء وقفت وقالت وهي تبكي…. طيب هروح ازاي دلوقتي مش هقدر اروح لان الفلوس في الشنطة ومش هقدر اكلم عمار لاني مش معايا رقمه وحتي لو معايا هيفضل يسال فيا ومش هقدر ارد اعمل اية بس يارب

 

ولكن تذكرت رقم واتصلت بيه وقالت بدموع… الو
ياتري حورية اتصلت بمين

 

.،.،..،،.،.،..،.،..،،
في بيت شاهندا كانت تجلس مع ريهام وهي تقول…. حبيبتي ايهم اعصابه تعبانة الفترة دي بسبب الشغل والدراسة وحتي اكمل ييخنقه بطريقة سيئة جداً

 

ريهام بحزن مصطنع….. يا انطي ده اهملني خالص لا عايزنا نخرج مع بعض ولا نروح حفلات صحابنا ولا الجامعه بيجي اشوفه فيها شغل اية ده اللي واخده مني كل ده انا بجد مقهورة منه ومن عمايله وزهقت منه وانا بفكر ننفصل احسن

 

شاهندا بصدمة… لا لا اية اللي بتقوليه ده مستحيل طبعا الكلام ده يا ريهام ابعديه عن تفكرك. انتي وايهم لبعض ومستحل تنفصلوا اشربي العصير وانا هكلمه يجي وتقعدوا تتصافوا سوا تمام
ريهام بحزن مصطنع…. تمام
،..،.،.،.،، ، ، ، ، ،، ،

 

في الشركة
عاطف باستغراب…هي كل ده حورية مطلعتش
عمار كان قلقان من تاخيره والمشكلة انه مش معاها رقمها اصلا

 

عمار في نفسه… انا غبي مش كان لازم اخد رقمها

عاطف بهدوء… حد معه رقمها
كلهم قالوا لا

 

عاطف… تمام
خرج عاطف من المكتب وشاف بيجاد جاي
بيجاد بجدية… ها اية الاخبار يا عاطف

 

عاطف بهدوء… كله تمام بس في بنت طلبت منها تودي الملفات لارشيف ولغاية دلوقتي مرجعتش
بيجاد بهدوء… مين البنت دي.
عاطف بهدوء… اسمها حورية

 

بيجاد بهدوء… طيب تعالي
دخلوا الاتنين مكتب بيجاد وبيجاد اتصل علي مكتب الموظفين
بيجاد بهدوء… ابعتيلي رقم بنت اسمها حورية من الطلبة بتوع سنه اولي

 

…. امرك يا فندم دقيقة و هيوصل لحضرتك
بيجاد… تمام
وصل الرقم علي تلفونه اتصل اكتر من مرة ولكن الرقم. مغلق مغلق بيجاد استغرب

 

واتصل علي الاستقبال وقال… بنت من الطلبة كانت في الارشيف وموجودة في الشركة ولا خرجت
….. دي يا فندم كانت بتعيط جدا بعد ما خرجت من مكتب الارشيف وخرجت برة الشركة

بيجاد قفل بضيق وفتح الكاميرات وشافها دخلت الأرشيف وكان باين علي ملامحها البكاء الشديد

 

دخلت المكتب وهو فتح كاميرة المكتب وشاف محصلش فيه اي حاجه وفجاء وقفت وخرجت تبكي بشدة من الشركة
بيجاد اتعصب من ملامحها اللي تقهر الواحد

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top