رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

حورية ببكي.. انا كنت رجعة انا وعمار مع المدير بتاعنا في عربيته وهو شافني وريح يقولي انتي كنتي راكبة مع مين مردتش اقوله وقولته انت مالك راح قالي اتعدلي معايا بدل ما اوريكي وشي التاني وفرج الناس عليا
انجي بهدوء… وانتي اية اللي يخليكي تركبي مع مديرك العربية يا حورية انا قولت عمار بيركب معاكي التاكسي

close

 

 

علشان بترجعي بليل وبخاف عليكي حد من السواقين يطمع فيكي ويعمل حاجه بكون مطمنه ان هو راكب معاكي ولكن تنزلي من عربية ملاكي واتنين رجالة قاعدين فيها الناس تقول عنك اية وعني اية وعن تربيتي ليكي يا حورية

 

في التاكسي الناس مش هتقول اتنين رجالة ركبين لا سواق ومعه زبون تاني لكن عربية ملاكي ليه يا حورية تجبي لينا الكلام ده يا بنتي
حورية بحزن… انا مقصدش صدقيني يا ماما بس هو اصر انه يوصلنا واتحرجنا نقوله لا حتى عمار في الاول رفض

 

ولكن في النهاية وافق
بس اوعدك مش هتتكرر تاني اوعدك بس متزعليش مني
انجي بضيق… ادخلي اوضتك يا حورية

 

 

حورية بدموع… ماما لو سمحتي
انجي بضيق… لو سمحتي ادخلي اوضتك
حورية دخلت غرفتها تبكي اما انجي كانت مضايقة من تصرف بنتها واللي ممكن يجيب الكلام ليهم
.،.،..،.،،..،.،.، ،

 

 

اية رايكم في تهديد عمار لايهم
ورايكم في كلام انجي لحورية
مستنية تعلقاتكم وتوقعتكم

 

يتبع…..

 

في صباح يوم جديد
استيقظت حورية بضيق من نفسها لانها كانت السبب في حزن والدتها و قهرها منها

 

لبست وجهزت علشان تنزل
و كانت والدتها نايمة كالعادة في معاد نزولها لشغل
نزلت وشافت زياد واقف علي اول الشارع كالعادة وهي لم تهتم مشيت لكن هو اعترض طريقها وقال بحده… انتي

 

امبارح مجوبتيش علي سؤالي مين اللي كنتي جاية معه امبارح
حورية بضيق… مديري في الشغل في حاجه تاني عايز تعرفها يا زياد بيه
زياد ملامحه لانت شوية وقال بحنيه…. لو محتاجة حد يوصلك انا موجود و هاجي اوصلك مكان ما انتي عايزة

 

وبعدين لو بتشتغلي علشان فلوس الايجار اعتبريهم مدفوعين
حورية بدموع…. انا مش محتاجة حد يوصلني دي كانت مرة استثنائية واما فلوس الايجار هندفعهم اخر الشهر احنا

 

مش عايشين شفقة منكم بعد اذنك
زياد بحنية….. انا بس نفسي تديني فرصة اثبتلك فيها حبي وان انا بحبك بجد ونفسي تقبلي تتجوزيني يا حورية

 

وافقي بس وهخليكي ملكة انا عارف اني مش متعلم زيك ولا مثقف زيك بس اوعدك اني عمري ما هزعلك ولا هضايقك في يوم عايزة تكملي تعليم كملي معنديش مشكله صدقيني بس وافقي يا حورية حتي لو فترة خطوبة

جربيني فيها اديني فرصة يا حورية
حورية بدموع… بعد اذنك

وسابته ومشيت وهو تنهد بيأس انها ممكن في يوم توافق عليه ولكن قال… بروده هفضل وراكي لغاية ما توافقي

 

 

ركبت حورية التاكسي اللي هيوصلها الشركة ودخلت وكانت واصله قبل معادها بنص ساعة و دخلت علي الكافتيريا تجلس فيها وكان بيجاد يجلس ويتحدث في الفون وشافها وابتسم انها جاية لوحدها من غير عمار اللي هو شايفه متلازم معاها في كل مكان

 

بيجاد خلص تلفونه بسرعة وقام وراح علي التربيزه بتاعتها وقال بإبتسامة… تسمحلي اقعد
حورية بتوتر… اه اتفضل

 

 

بيجاد قعد وقال بهدوء… عمار مجاش معاكي
حورية بتوتر… لا هو عمار مش بيجي معايا احنا بس بنروح سوا
بيجاد بهدوء… غربية رغم انه ساكن وراكي بشارعين مش بتيجوا سوا ليه

 

حورية برتباك… انا معرفش هو ساكن فين بس عادي يعني مش لازم نجي و نمشي سوا
بيجاد بهدوء… انتي مش رايحة الكلية بتاعتك
حورية بضيق… المواعيد الكلية مش مناسبة لمعاد الشغل

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top