رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

بعد مرور ثلاث سنوات
كانت تقف انجي في المطبخ وبجانبها حورية
حورية بضيق.. انا تعبت
انجي بضيق… من اية يا ختي
حورية… طول الوقت في. الشغل بشوفه قبل ماينزل وبيجي الفجر اكون انا نمت

close

 

انجي بضيق… يا حبيبتي دي فترة مؤقته وبعدين ما وجية معه
حورية بضيق… بس انتي بتشوفيه علي الاقل بيجي ساعتين في اليوم لكن عمار مش بشوفه خالص
انجي بهدوء.. هكلم وجية يخف عنه شوية
حورية بدموع… ياريت

 

سمعوا صراخ طفلين
سابوا اللي في ايديهم وجريوا علي بره شافوا بنت حوريةتبلغ من العمر سنة تمسك في شعر بنت وجية ذات العامين

حورية مسكت بنتها ريتاج وانجي راحت علي مليكة التي تبكي
انجي بهدوء وهي بتطبط عليها… خلاص اهدي يا حبيبتي
وجية دخل وشاف مليكة بتعيط قرب عليها بسرعة وقال بقلق وهو بياخدها من ايد انجي

 

وجية بقلق… مالك يا حبيبة ابوكي. مين اللي زعلك وانا اقطع خبره بس
مليكة سكتت وهي في حضن ابوها
ووجية نظر لريتاج بحدة… اكيد انتي يا قردة
ريتاج نظرت له وهي بتضحك ببرئة

 

وجية ابتسم… اعمل ايه ما انتي حفيدتي وهي بنتي يلا مش مهم
حورية بدموع… عمار مش جاي
وجية ابتسم… لا جاي بيركن العربية
حورية ابتسمت بدموع… بجد
وجية ابتسم… اه جهزوا الاكل بقي نور مجتش

 

انجي ابتسمت… لا لسه وراها خروجة مع صحابها
حورية ابتسمت… انا هروح اجهز الاكل
ودخلت بسرعة وانجي جلست بتعب بجانب وجية اللي ابتسم بمشاكسة… لا اجمدي كدة انا عايزك تجيبي مالك كمان
انجي ضحكت بغلب… اذا كانت مليكة جبتها بطلوع الروح يا اخي ربنا كرمنا بعد كمية عمليات عملنها بلاش طمع
وجية بحب… في الحب كل شئ متاح وانا نفسي في عيل كمان منك نعمل عمليات تاني اية يعني هو احنا ورانا حاجه

 

عمار بمشاكسة… كفايية ياوجية دانا وحورية شباب وربنا ادلنا البت بعد سنتين جواز ارحم نفسك. شوية
وجية اخد انجي في حضنه وقال… ملكش دعوة يا زفت ويلا روح ساعد مراتك في الاكل وسبني مع مراتي مش ناقص عزول معايا
عمار بمشاكسة د…حاضر هفضيلك الجو يا وجية

 

ودخل عمار المطبخ وشاف حورية تجهز قرب منها بحب وهو يحتضنها… وحشتني
حورية بدموع… لو كنت وحشتك بجد كنت فضيت نفسك وتقعد معايا
عمار بحب… صدقيني يا حورية بعدي عنك بيقتلني بس اعمل اية الشغل كتير علي بابا ومش هينفع يبقي لوحده بس هانت كلها اسبوعين وهرجع زي الاول وهبقي اكتر الوقت في حضنك و معاكي

 

لفت حورية بدموع وقالت… بجد يا عمار
عمار بابتسامة عشق.. طبعا ياروح قلب عمار
والتهم شفتيها بحب وعشق واشتياق شديد وهي بدلته بحب واشتياق
وابتعد عنها وقال بحب… لاخر يوم في عمري هفضل اعشقك يا حورية قلبي
حورية بدموع…. وانا بموت فيك وانت الراجل الاول والاخير في حياتي يا عمار
………………..

 

ملاحظة بنسبة لزياد وكارما اعترفوا لبعض بالحب و حاليا متزوجين ومعاهم اميرة وعايشين حياتهم عادي جدا
اما سهر فضلت زي ما هي في المصحة النفسية
اما شاهندا من حزنها علي اللي وصلتله من شلل وفقر ماتت
واسيل بعدت عن الكل بعد ما خسرت ثلاث شركات ابتدت تبدا من جديد وتربي ابنها

 

اما مهاب ومريم جابوا مالك ذات سنتين ومعهم انس ذات السبع سنوات
ايهم وجني معهم…. شذا و يونس تؤام عامين
اما عمر ورحمة لم تتغير حالتهم رغم عمر التي حاول ان يرجع رحمة لعصمته ولكن رفضت وكل فترة يذهب يري ابنه ويطمئن

 

عليه واسمه عمرو عنده سنتين
اكمل وبناته عايشين و مستقرين
اما انجي ووجية عايشين قصة حب جميله وكل فترة وجية بياخدها ويعملوا شهر عسل جديد
وحاولوا كتير يخلفوا بدون عمليات ولكن ربنا مكنش بيريد ولكن لجئوا للعمليات وبعد مدة من التكرارت اللي بتفشل نجحت

 

واحدة منهم وحملت في مليكة
نور بقي اهتمت بدرستها واعجابها بعمر انتهي بعد ما دخلت الجامعة ركزت علي مستقبلها فقط
هنا تنتهي قصتنا اتمني تكون عجبتكم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top