رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

اللي في قلبك بس انا مكنتش متوقعة ان يطلع منك كلام زي ده لا دي تربية امك ولا اخلاقها انها تلف علي راجل يا حورية
حورية بدموع تنزل علي خديها… انا مقولتش كدة انا قولت ولاده هيفكروا كدة بس متوقعتش انهم. موافقين علي الموضوع
انجي بدموع… خلاص يا حورية انا قولتلك صرفت نظر عن الموضوع وانا مش زعلانه منك مفيش حاجه
حورية بدموع…. طيب علشان انكل وجية حرام يكون ولاده موافقين و انتي اللي ترفضي بعد ما وافقت انا

close

 

انجي بدموع… وجية انا هتكلم معه وكفاية لغاية كدة انا هقفل دلوقتي علشان تعبانة ومش قادرة اتكلم
وقفلت انجي بدموع وحورية جلست تبكي بصوت مسموع دخل عمار بسرعة وقال بقلق.. مالك في اية
حورية بدموع… ماما قالتلي انها صرفت نظر عن الموضوع بسببي

 

عمار حضنها بهدوء وقال… وجية مش هيسكت ولا هيسبها تصرف نظر هو هيتصرف متقلقيش
حورية بدموع… امي كانت مكسورة من كلامي
عمار بابتسامة… متقلقيش
عمار مسك موبيله و بعت رسالة لوجية اللي كان يجلس علي البحر
فتح وجية تلفونه لما سمع صوت رسالة كان مضمونها

 

(الحق يا وجية انجي صرفت نظر عن موضوع جوازكم علشان حورية رفضت وبعد ما اقنعتها انجي قالت انها صرفت نظر ومش هتوافق علي الجواز اتصرف يا بوب البونيه هتروح من ايدك)
وجية نظر للرسالة بغضب وقال.. ماشي يا انجي جالك جراه تقولي كدة بعد ما خلتينا نخبي عليهم كل ده ماشي انا بقي

 

مش هستني راي حد ولا هاخد راي حد
وقام بسرعة وركب العربية بتاعته وطلع علي بيت انجي و لسؤ حظه شاف خالد وهو طالع العمارة بتاعتها
وجية بغضب… ورحمة ابوك وامك لاربيك يا خالد هي اللي سكتتني المرة اللي فاتت المرة دي لا
…………………………

 

في. معمل تحاليل كان يجلس عمر ورحمة وحسن بعد اسبوع من عمل التحاليل و ينتظرون النتيجة
عمر قام لاستقبال بضيق.. احنا بقالنا ساعة قاعدين قولتوا تعالوا بعد اسبوع جينا فين النتيجة
الاستقبال…. النتيجة كلها ربع ساعه وهتبقي جاهزة اتفضل ارتاح
عمر رجع مكانه بضيق كان يجلس بجانب و الده ورحمة تجلس بجانب خالها وهي في عالم تاني

 

خرج الطبيب بعد ربع ساعة وفي ايده التحاليل كلهم انتبه ليه
عمر بضيق… ها النتيجة اية
الدكتور بهدوء…. النتيجة ايجابي بنسبة99.9

 

عمر بصدمة… قصدك ان الجنين ده ابني.
الدكتور بهدوء… ايوة نتيجة التحاليل متطابقة كلها
حسن وهو ينظر لابنه بحده… متشكر يا دكتور بعد اذنك
حسن مسك. ايد رحمة وهي قامت كان باين علي وجهها التعب والارهاق الشديد.

 

وخرجوا بره المعامل و عمر وراهم كان مضايق ومتعصب من كتر شكه. مكنش متوقع ان الجنين يبقي ابنه
حسن ركبها العربية
عمر بضيق…. انت رايح فين يابابا
حسن بحدة… راجع البلد هروح فين يعني

 

عمر بضيق… مش نتكلم الاول ونشوف حل الموضوع ده
حسن بغضب.. اسمع يالا مفيش حل غير انك هتكتب الواد باسمك مش ده اللي كنت عايز تتاكد منه احنا اكدنا عليك خلاص الموضوع مفيش في كلام
عمر بضيق… طيب ما ده كمان ابني هيعيش بعيد عني

 

حسن بحزن… عايز ابنك يتربي في حضنك. رجع. امه والواد يتربي في وسطيكم
عمر بضيق… ماشي
رحمة بدموع نزلت من العربيه وقالت بدموع… خالي بعد اذنك عايز اتكلم معه شوية
حسن بقلق عليها.. حاضر يا بتي
حسن بعد شوية عن العربية ولكن نظره عليهم

 

رحمة بدموع….. انا مش هرجعلك يا عمر بكفياك اللي عملته بتشكرك علي سترك عليا الفترة دي بس اني مجدرش اعيش مع واحد هيفضل شاكك فيا طول عمره في اي موجف هيظهر الشك ده حتي لو حاول يداريه انا خلاص خدت كفايتي من الدنيا هجعد اربي ابني او بتي وخلاص اجده لا عايزة ارجع عليك ولا ابجي لغيرك انا تعبت يا عمر ومهجدرش اكمل ولا عايزاك ترجعني

 

عمر قال بصوت مهزوز… ومفيش امل علشان ابني اننا نكمل مع بعض و اوعدك مش هقول اي حاجه تضايقك
رحمة بدموع… وجت ما تحب تشوفه تعالي شوفه لكن انا خلاص انتهت انا اتكسرت مش انتهت جلبي اتفتت وندمت بدل المرة مليون ربنا يديك واحدة تانية تكون عرفت تحافظ علي نفسيها مش زي انا منفعكش خلاص يا عمر جلبي معدش يستحمل ومش زعلانة منك علي اللي عملته اي راجل مكانك كان عمل اكتر من اجده بس العيشة بنا مستحيلة يا ولد خالي
انا كلامي خلص لغاية اهنا ومعنديش كلام اجوله تاني

 

قالت كلامها وركبت العربية وحسن قرب منه وقال بحزن…. رفضت ترجت ليك صوح
عمر هز راسه
وحسن اتنهد وقال… خلاص كل شئ جسمة ونصيب انا راجع البلد خالي بالك من نفسك يا عمر
ركب حسن العربية وعمر نظر للعربية وهي ماشية قدامه بدموع لا يقدر ان يسيطر عليها
………………………

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top