رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

فادي باستغراب… براحتك
عمر كان يريد ان يتاخر اكتر وقت ممكن حتي تكون رحمة نامت
فادي بهدوء… تعرف يا عمر مشكلتك انك دايما بتحب تهرب

close

 

عمر بضيق…. انا
فادي بهدوء… اه مش بتحب تواجه مش عارف ليه رغم انك لو وجهت هترتاح و تريح غيرك مهما كانت مشكلتك مع مراتك حاول توجه بالمشكلة دي بلاش تتهرب بلاش تفضل مستني المشكلة تتحل لوحدها
عمرها ما هتتحل يا صاحبي من غير ما تواجهه انا هسيبك تفكر لوحدك يا صاحبي خد وقتك

 

تركه فادي بهدوء وعمر كان مضايق هو فعلا لا يريد ان يواجهه احد لا يريد لان في نظره المواجهه هتبقي مؤلمة
عمر سمع نصيحة صديقه ودخل كانت تقف امام الشباك بتدور عليه وسط الموجودين ورات رجال كثير واقفين
عمر شافها واقفه وتنظر في نظره للرجالة اللي بره
قرب منها بعنف ومسك ايديها وقفل الشباك بغضب وقال بغضب… انتي بتبصي علي مين مش انا قولتلك

 

الشبابيك متتفتحش بتبصي علي مين ولا لحقتي بقي تعرفي حد تاني بتستغفليني صح علشان انا واقف قدام البوابة ومش موجود هنا صح قولتي تشوفي حد تاني مهو انا مش مالي عين معاليك مش كفاية مش كفاية اني اتجوزتك بعد عملتك الهباب
رحمة برعب و بكاء.. انا اقسم بالله كنت بدور عليك بشوفك اتاخرت ليه انا مكلمتش حد ولهي ودي كانت اول مرة افتح فيها الشباك ده. صدجني يا عمر

 

عمر بغضب.. مش هصدقك. انا شايفك بعيني وانتي بتبصي لي حد من الشباك مش انا فاهمة مش هصدق غوري من وشي انا مش طايق اشوف وشك
وحدفها علي الارض و خرج بره الملحق وهو يتنفس بغضب شديد و ينظر للرجالة اللي موجودين بشك
اما هي كانت تبكي بقهر كل مره تتحدث معه تندم علي فعلتها التي سوف تفضل تدفع ثمنها طول الوقت وخصوص لو واحد

 

عارف الماضي ده
رحمة ببكاء… انا استاهل اللي حصل انا استاهله ليه حج يشك فيا ويكرهني
……………………
في البيت رجع مهاب وانس و مريم وهما ماسكين الشنط الهدوم والعاب انس

 

انس بنعاس… ماما انا عايز انام
مريم بابتسامة….. طيب ادخل الاوضة وانا جاية اهو
انس بنعاس.. اوك
دخل انس بهدوء الاوضه

 

مريم بابتسامة…هدخل انيمه واجاي علشان اعمل الاكل.
مهاب بابتسامة… وهو مش هياكل
مريم بابتسامة… مش واكل تحت كرواسون مش هياكل حاجه تاني
مهاب بابتسامة.. تمام

 

دخلت مريم ومعاها شنطة هدومها و هو دخل الغرفة علشان يغير هدومه
مريم شافت ابنها يجلس علي السرير بنعاس..
انس بنعاس.. يلا يامام
مريم بابتسامة… طيب ممكن تيجي اغيرلك هدومك الاول قبل ما تنام

 

انس بنعاس… طيب
طلعت مريم الهدوم وغيرت لاسر و قعدته علي السرير
مريم بابتسامة… طيب نام انت علي ما اغير هدومي انا موجودة معاك في الاوضه يلا نام
انس حط راسه علي المخده بنعاس وهي فتحت الشنطة واخد هدوم منها و دخلت اخدت شاور سريع ولبست هدومها و كان

 

انس نام خرجت شافت مهاب يجلس بتشرت ابيض و بنطلون اسود قطن يجلس يتفرج علي المتش الكورة
دخلت علي المطبخ وهو لمحها و دخل و راها وجلس علي التربيزه التي امامه… وقال.. هناكل ايه
مريم بابتسامة… في هنا جبن تقريبا شوفتها الصبح كانت موجوده
مهاب بابتسامة…. طيب

 

طلعت مريم الجبن وقالت.. اتفضل
مهاب باستغراب… مش. هتاكلي
مريم بابتسامة… اللي متعرفوش عني انا مش بتعشي بليل

 

مهاب باستغراب.. ليه يعني
مريم بابتسامة… واخده علي كدة من ساعة ما تخنت بعد ما خلفت انس مبقتش اتعشي بليل كل انت بقي بالف هنا
مهاب بابتسامة… طيب اقعدي معايا بقي علي ما اكل

 

مريم جلست. اوك كنت بقولك انا بابا كلمني و قولتله اننا اتجوزنا و طلب مني اني اروح بكرة الشركة علشان هو هيطول في السفر وانا اللي هدير الشركة مكانه
مهاب بابتسامة.. اوك طيب و انس

 

مريم بابتسامة… هاخده معايا
مهاب بابتسامة.. اوك الحمدلله انا كلت
مريم قامت بابتسامة .. بالف هنا تصبح على خير

 

مهاب ابتسم و قرب منها بهدوء وقال.. هتفضلي نايمة مع انس كتير وبعدين هو نايم خليه يتعود ينام لوحده
مريم بابتسامة… طب ما هو بينام لوحده بس المكان هنا مختلف ولسه مخدش عليه
مهاب ابتسم… لو صحي و طلبك روحي نامي جنبه

 

مريم ابتسمت بخجل… طيب يلا
مهاب اخدها من ايديها ودخلها علي غرفته وشافت الغرفة حطانها اسود و الستاير بتاعتها بلون الاسود…. اية ده
مهاب بهدوء.. في اية

 

مريم بصدمة… الاوضة بالون الاسود يامهاب
مهاب بهدوء.. فين المشكله
مريم بصدمة…. طيب انت عجبك اية في اللون الاسود ده

 

مهاب بهدوء…… يا ماما انا بحب الالوان الغامقة
مريم بصدمة… الاوضة شكلها كئيب اوي يا مهاب دي تجيب الاكتئاب
مهاب بابتسامة… ابقي غيريها علي زوقك.

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top