رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

وجية بغل… اهو الجبان ده اللي هيحفر قبرك بايده
بعد مرور ست ساعات
اخدها سهر علي صحراء ووقف امام مكان في لوحة مكتوب عليها مصحة نفسيه لامراض العقلية
نزل وجية من عربيته بعنف ومسك سهر من شعرها واخدها جوه المكان ده

close

 

وقابل الدكتور. وقال… مش عايزها تخرج من هنا ولا حتي تتعالج عايزها مجنونة فاهم
الدكتور بهدوء… ان شاء الله يا وجية بيه المصحة هنا مش بتقبل غير الحالات الصعبة اللي زي مدام سهر وهي التحاليل بتاعتها بتثبت انها بقت مريضة عقليه تمام

 

وجية بتشافي… حلو اوي كدة اه سهر اخر حاجه بقي اقولهالك انتي طالق بالتلاتة سامعه بالتلاته
ورمها علي الارض و الممرضين مسكوها و وجية خرج وهو حاسس بتشفي كبير وانه جاب حقه وانتقم منها
ركب عربيته وطلع علي بيته
………………….

 

في الملحق كانت رحمه تنظر لوجهه عمر بصدمة وهي تمسح الدم و تضع مطهر و تمسح وجهه… ياخبر مهبولة الولية دي كيف تعمل في وشك اجده
عمر بوجع… براحه يا رحمة اية ايديك مرذبه
رحمة بضيق… وه انا عملت اية يا عمر مش بمسح وشك من الدم اللي فيه

 

عمر بضيق.. ياستي مقولتش حاجه انا عايزك بس تعملي وشي براحة
رحمة…. طيب حاضر
ابتدت تمشي ايديها علي وجهه بحنان و هدوء
وعمر نظر لوجهها القريب من وجه وحس بتوتر من قربها
نظر لشفتيها برغبة

 

رحمة بابتسامة نظرت له ولحظت نظراته وتركت المطهر من ايديها بتوتر وقالت وشفتيها ترتعش من التوتر…. انا هرووح اعملك حاجه تاكلها
ولسه هتقوم من جنبه مسك ايديها بهدوء وقال… مش عايز
رحمة بتوتر.. طيب اعملك. حاجه تشربها
عمر بهدوء… مش عايز حاجه

 

رحمة بتوتر…. طيب نام
عمر قرب وجهه منها بهدوء وهو ينظر لشفتيها وقال….. بس انا مش عايز انام
رحمة بتوتر نظرت ليه وكانت بتحاول تخليه يسيب ايديها

 

عمر قرب من وجهها بهدوء ونزل لمستوي شفتيها ووضع شفتيه عليها بهدوء شديد وهو يضع يده خلف رقبتها ويعمق قبلته التي تزداد حرارة وشغف
اما رحمة كانت متوترة لا تقدر علي الرفض ولا علي المبادلة تركت له زمام الامور لا تحدث
اخدها عمر لعالم خاص بيهم
……………………..

 

في مكتب الماذون كان يكتب الكتاب مريم و مهاب التي يبتسم و انس علي يد مريم التي تبتسم بهدوء
الماذون… بارك الله لكم وجمع بينكم في الخير
وتم الزواج
مهاب ابتسم للي الشباب اللي شهدوا علي العقد
مهاب ابتسم… متشكر
.. الف مبروك ربنا يسعدكم يارب و يخليكم لبعض

 

بعد اذنكم
مهاب بابتسامة… اتفضل
مهاب اخد مريم و خرجوا وركبها السيارة بهدوء
وقال بابتسامة… الف مبروك يا مريم

 

مريم بابتسامة… ربنا يبارك فيك
مهاب بابتسامة… بصي هنروح شقتي انهارده وبكرة نبقي نروح نجيب حاجتك من الشقة
مريم بابتسامة… تمام
مهاب طلع علي شقته وفتح الباب وقال بابتسامة.. اتفضلي
دخلت مريم الشقة بابتسامة وقالت… الشقة جميلة انت اشتريتها جاهزة

 

مهاب بابتسامة…. اه لما سبت الفيلا طلبت من سمسار يشوفلي شقة بالعفش بتاعها و وقع اختياري علي كدة
مريم بابتسامة…. كويسة
انس كان نايم علي ايديها
مهاب بابتسامة… اقولك انتي ممكن تدخليه ينام في الاوضة دي تعالي ورايا

 

دخلها غرفة كبيرة وفارغة
مريم بهدوء.. حطت انس علي السرير وقالت… طيب انا هنام معه انهارده علشان المكان مخدش عليه ولو صحي ملقنيش جنبه هيفضل يصرخ

 

مهاب بتفهم وابتسم… ولا يهمك براحتك هسيبكم وهروح انا اوضتي
مريم بابتسامة… اوك
دخل مهاب اوضته وهو حاسس براحة شديدة
………………………

في بيت اسيل في بريطانيا كانت تجلس تضحك بشماته وهسترية وهي تري الصور التي امامها من رجل طلبت منه ان يتابع سهر ووجية وتفاجئت من فعله وجية
معتز بضيق.. اية اللي مفرحك اوي كدة
اسيل بضحك….. تعرف يا معتز ان المصحة دي في الصحراء وصعبة جدا وحبس علي طول مفيش تفاهم دي مش هتخرج وجية

 

زمانه كمان موصي الدنيا عليها هناك اي حد كره حد وعاوز يخلص منه يوديه المصحة دي
معتز نظر لها بضيق.. علي فكرة دي اختك
اسيل بضحك… ضحكتني وانا مليش نفس اختي كانت السبب في دماري فاهم.
معتز قام بضيق وخرج
……….

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top