رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

مهاب شال انس واخده وقابل رمزي علي باب الفيلا وشافه واتعصب
مهاب ساب انس علي الكنبة وقرب من رمزي اللي لسه ملحقش يزعق ولا يتكلم
وقرب منه بعنف وضربه بالروسيات في وجهه وقال بعنف….. الل يمد ايده علي واحدة ست مايبقاش راجل و اللي يستقوي علي واحدة برضه مش راجل

close

 

انا كان ممكن امد ايدي علي مراتك اللي مشفتش بربع جنيه تربية لما تمد ايديها علي عيل لا حول ليه ولا قوة بس انا راجل ومش بمد ايدي علي حريم
مع كل كلمه كان ياخد ضربه في مكان معين
كان يصرخ ولا يقدر ان يدافع عن نفسه بسبب المخدرات التي تهلك صحته
مهاب سابه وقع علي الارض وجهه ملئ بالدما وقال بشماته… لسه انا هخليك انت وابوك شركتكم في الارض علشان تقل

 

ادبك بعد كدة لو فكرت تقرب من مريم او انس هدفنك فاهم اتفو عليك
وراح لاي انس الذي يبكي
وشاله بحب وشاف وجهه متورم من الضرب

 

حضنه بحب وقال…. اهدي يا حبيبي خلاص مفيش حاجه انا هوديك لماما اهدي بس بس
ركبه العربية بهدوء وركب وطلع علي المستشفى ولكن قبل ما يدخل عند مريم اخد انس للفحص عليه
والدكتور قال بحده… ازاي طفل عنده 4 سنين يضرب الضرب ده مفيش في قلبكم رحمة
مهاب بضيق.. يادكتور مش انا اللي ضربته بس هما اللي ضربه فعلا معندهمش فعلا رحمة
الدكتور بضيق… علي العموم هو كويس هياخد بس المرهم ده يدهن علي وشه علشان الجرح يلم
مهاب بضيق…. اوك شكرا

 

قرب من انس وشاله وقال بحب… شوف احنا هندخل عند ماما اهو هي هنا
انس كان يهز راسه بتعب.
مهاب فتح الباب وشاف مريم تجلس علي السرير تبكي بشدة
مهاب قرب بحزن.. خلاص يا مريم كفاية عياط
مريم اول ما شافت انس اخدته في حضنها وفضلت تقبل فيه وهي تبكي و تري تورم وجهه تبكي وهي بتقول… ضربوك يا حبيبي

 

انس بكي وقال بدموع… ضربني يا ماما والست والوحشة كمان ضربتني
مريم ببكاء وهي تحتضنه… يتقطع ايديهم يارب
مهاب انا عايزة اعمل فيه محضر
مهاب ابتسم…. مفيش دعي للمحاضر انا علمته الادب ولسه لما اسهمه تقع وميلقيش ياكل هيتعلم الادب بدل ما يجيب محامي ويخرج كدة كدة

 

مريم بدموع…. مش عارفة اشكرك ازاي يا مهاب
مهاب ابتسم… من امتي واحنا بنا شكر يا مريم انتي هتخرجي علي بليل كدة انا هوصلك وهفضل موجود معاكي لغاية ما روحك للبيت
مريم شافت ابنها نام علي ايديها نيمته علي السرير جنبها وقالت بدموع… شكرا انت تعبت تصدق اول حد اتصلت بيه علشان

 

يجي ولكن مردش عليا يعني كان ممكن اموت
مهاب بسرعة… بعد الشر عليكي متقوليش كدة احنا يا مريم اتعودنا علي اهملهم مش جديد. علينا يعني الموضوع ده.
مريم بدموع… معاك حق
مهاب بهدوء… مريم هكرر عليكي. الموضوع تاني تتجوزيني

 

مريم بهدوء… انت ليه مصر علي ده.
مهاب بهدوء….. بصراحة يا مريم انا وانتي عشنا سوا سنين كتير اوي واتربينا سوا وعارفين طبع بعض و احنا اللي الاتنين عشنا في تجربة اهمال الاهل و حبهم للفلوس اكتر من اننا واحنا الاتنين متوفقناش في الحب. احنا شبه بعض في كل حاجه وهنقدر نكون اسرة سوا وهنكون متفهمين انتي ليه بترفضي اية سبب رفضك. فهميني وافقي يا مريم. وانا اوعدك انك مش هتندمي يا مريم المرة دي مش هقولك فكري انتي فكرتي قبل كدة كتير

 

مريم بدموع… مش هندم
مهاب مسك ايديها بحب وقال… اوعدك مش. هتندمي علي جوازتنا
مريم بدموع… موافقة
مهاب ابتسم بهدوء وقال… طيب اكلم. اونكل مدحت امتي
مريم بدموع… مش. فارق تكلمه او لا لو كلمته هيقولك لو موافقة اختاروا المعاد و اتجوزوا ياما هيقولك انا مسافر يا في

 

اجتماعات مش فاضي يايا جرب واتصل عليه وهتشوف بس افتح الاسبكر
مهاب اتصل علي والد مريم بهدوء وقال.. الو ازي حضرتك يا انكل…
اهلا يا مهاب ازيك.
مهاب ابتسم… انا كويس كنت عاوز حضرتك في موضوع كده

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top