رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

ابنها صحي وشافها وهي بتضرب حتي وجهها انزف دماً
انس بكي بكاء رعب وقرب من مامته بسرعة
ولكن رمزي حدفها علي الارض وشال ابنه اللي بيصرخ وبينده علي مريم
انس ببكاء ورعب… ماما ياماما مث عايث اروح معه ماما

close

 

ولكن رمزي اخده بغل ومن صوت صراخه ضربه بالالم علي وجهه وصرخ انس علي اكتر بسبب المه مم الالم
رمزي بعنف وجردت من قلبه الرحمه ركبه العربية بعنف ومازال يصرخ انس حتي مسكه من شعره بحده وقال بعصبية وصوت يرعب… لو سمحت نفسك تاني ولا صرخت هرميك من العربية سامع ولا لاء سامع
انس برعب وبكاء.. حاضر حاضر

 

وطلع رمزي
اما مريم لما حدفها علي الارض راسها دخلت في حرف التربيزه مدت ايديها ببكاء ووجع حتي تتصل باحد ينجدها وينجد ابنها
اتصلت علي ولادها وراسها كانت تنزف بشدة وكانت سوف يغمي عليها من الالم ولكن والدها لم يرد عليها
اتصلت بمهاب الذي كان ينام بهدوء
مهاب بنعاس… الو مين

 

مريم بصوت بكاء…. مهاب الحقني انا بموت
مهاب اتخض وقال.. مريم مالك
مريم ببكاء وصوت بيروح.. الحقني يا مهاب وانس انس
مهاب بقلق.. مريم الو الو

 

مهاب قام بسرعة واخد القميص ولبسه بسرعة ولبس البنطلون في ثواني وخرج من شقته التي اشترها ليستقل بحياته
خرج بدون ان يقفل ازار القميص ركب عربيته بسرعة وهو يقفل ازرار القميص و صل عندها في دقايق معدوده طلع الاسانسير بسرعة وراح ناحية الشقة وشاف باب الشقة مفتوح دخل بسرعة شافها مرمية علي الارض و مغمي عليها
قرب منها بسرعة وقلق ودخل يشوف انس و لكن مكنش موجود شالها بسرعة وقفل الباب وركب الاسانسير و ثم نزل الي

 

السيارة وطلع علي المستشفى
وبعد مرور خمس دقايق وصل المستشفى الاقرب لهم وحملها علي ذرعية و ادخلها المستشفى وهما استقبلوها بسرعة
ودخل معها حتي وصلوا لغرفة الكشف تم منع دخوله
مهاب بقلق… ياتري فين انس معقول رمزي خده طيب حتي لو رمزي اكيد ميعملش كدة في مريم

 

فضل ياخد الممر ذهاب وعوده حتي يطمئن علي مريم
بعد مرور ساعه خرج الطبيب من الغرفة هو يقول… دي حد معتدي عليها بالضرب
مهاب بضيق… انا عارف انا عايز اعرف حالتها اية دلوقتي

 

الدكتور بضيق.. نزفت دم كتير ولكن احنا خيطنا الجرح 20 غرزه وهي هتفوق كمان شوية

 

مهاب بقلق… طيب شكرا اقدر ادخل اشوفها
الدكتور بهدوء… ايوه بس احنا هنكلم البوليس لما المدام تفوق لان دي جريمة
مهاب بقلق… تمام
دخل مهاب بسرعة عندها كانت تنام وجهها شاحب و باين علي وجهها اثر الصفعات
مهاب نظر لها بحزن وقال… ولله لا اربيه الكلب اللي عمل كدة.
ورفع اصابع يديه و تركها تمشي علي وجهها بحنية شديده وقال بحزن… كان نفسي توافقي علي جوازنا احنا الاتنين شبه بعض في كل حاجه احنا الاتنين اهلنا ماهملين فينا من صغرنا ومحدش بيسال كل واحد بيهمه مصلحته و بس انتي الشخص

 

اللي حبتيه طلع واحد واطي وزبلة واتجوزتيه واتمرمطي معه وشوفتي العذاب علي ايده وانا اللي حبيتها منولتهاش ومكنش في نصيب لينا سوا انا وانتي يامريم شبه بعض في كل حاجه ولو اتجوزنا انا متاكد اننا هنكون اسرة كويسة واولادنا هيطلعوا متسوين لان اللي احنا عشنا مش هنعيشه ليهم انا هتقدم تاني ويارب مترفضيش المرة دي
بعد مرور نصف ساعة من تامله فيها استيقظت بتعب واول ماشافت مهاب بكت وقالت… مهاب رمزي خد انس و ضربني يا

 

مهاب وعايز ياخد ابني وميرجعهوش ليا
مهاب قرب منها وجلس بجانبها علي السرير وقال بهدوء وهو بيطبط علي ايديها… متخفيش ابنك نص ساعه بس وانا هجيبه في حضنك تاني متقلقيش ارتاحي انتي وانا هجيبه واجي

 

مريم بامل و دموع… هتجيبه
مهاب بابتسامة… هجيبه
وخرج بسرعة من المستشفى وركب عربيته وطلع علي بيت رمزي ودخل الفيلا بتاعته وخبط بعنف شديد
الخادمة فتحت وهو زقها بسرعة ودخل
الشغالة…. يا استاذ مينفعش كدة يا استاذ

 

مهاب سمع صراخ انس فوق طلع بسرعة علي مصدر الصوت وشاف واحده ست بتضرب انس علي وجهه بسبب الصراخ المستمر
مهاب قرب منها واخد منها انس وقال بعنف… انا هربيكم يا شوية كلاب
انس حضن رجل مهاب ومهاب شاله وزوجة رمزي صرخت وجلست تنده علي رمزي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top