رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

وانت مع بعض
وجية بابتسامة… الجايات كتير يا حبي وهنخرج براحتنا اخلص بس الشغل اللي ورايا وبعدين افضي نفسي اسبوع ولا حاجه ونسافر اي مكان
سهر رفعت نظرها ليه وقالت…. انت كلمت عمار

close

 

وجية بابتسامة… اكيد
سهر بغضب.. اوعي تكون البت دي. ضيقته ولا صوته في حاجه
وجية بهدوء وتحذير… مبسوط ومفيش في اي حاجه

 

سهر بضيق سكتت
وجية حضنها وهو بيدري غله وقال…. احنا جايين نفكر في ست حورية وعمار ولا نفكر في نفسنا شوية احنا جايين نتبسط ولا اية
وقبلها بهدوء وهي بدلته قبلته دي. بحب شديد. وسرحت معه في عالم خاص بيهم
…………………

 

في الجزيرة كان يجلس عمار علي ارض خضراء في وسط المياة هو وحورية وراهم بيت من الخشب في وسط المياة يعيشون فيه
حورية كانت تنام في حضنن وقالت بحب… المكان هنا روعة بس انت متاكد ان مفيش اسماك قرش. في المكان ده
عمار بضحك….. لا طبعا انا مش متاكد متنسيش ان ده بحر وممكن اي حاجه تمشي فيه
حورية نظرت ليه بجدية… يعني اية

 

عمار استشعر الجدية واتكلم بهدوء… انتي قلقانة ليه مفيش حاجه يا حورية متقلقيش ويلا علشان ننزل المياة
حورية بتوتر.. انا مش نازلة
عمار بضيق.. يلا يا حورية متبقيش رخمة بقي مفيش يعني لو في انا مش هضحي بنفسي يا حورية ولا بيكي يلا
حورية بتوتر… طيب انا هنزل كدة

 

كانت ترتدي بنطلون و بلوزة
عمار بابتسامة…؟.. طيب انا جايبلك مايوه جوه البسيه وتعالي يلا

 

حورية بتوتر… طيب.
دخلت ولبست مايوه شرعي وخرجت كان هو يرتدي الشورت فقط
حورية بتوتر… انا جاهزة

 

عمار ابتسم علي توتره وخوفها وقال طيب يلا
قرب من المياة ونزل
حورية بتوتر… بقولك انا مش بعرف اعوم
عمار بابتسامة… متخفيش يلا انا معاكي

 

مد ايده علشان ينزلها وهي تقف بتوتر…. يلا يا حبيبتي
جلست حورية وهو مسكها من خصرها و نزلها المياة وهي كانت متوترة
حورية مسكت في الارض الخضراء بخوف… استني استني ده غويط غويط اوي
عمار بضحك…. بدل ما تمسكي في الارض امسكي. فيا يعني ماانا موجود

 

حورية بتوتر….. اسكت انت دلوقتي اسكت
عمار قرب منها وحضنها من ضهرها وقال… حبي البحر علشان يحبك ومياذكيش بابا دايما يقولي كدة
حورية اتوترت اكتر من قربه منها وقالت…. البحر غدار
عمار بحب… لا مش غدار البحر عاوز واحد يحبه ويفهمه ويعرف يتفاهم معه بجد ويقدر يتعامل مع كل موجة تيجي بحكمة
وقرب منها اكتر ومسك ايديها بهدوء و خلاها واقفة زيه علي المياه بدون ما تمسك في حاجه

 

عمار بهدوء… ارخي نفسك خالص يا حورية
حورية بتوتر… هحاول
عمار قرب من رقبتها و بعد شعرها ونزل وجهه وقبلها قبله هادية ولكن في مشاعر حب كثيرة
حورية اتوترت وقالت.. عمار احسن حد يشوفنا
عمار بحب… محدش غيرنا هنا يعني احنا لوحدنا والجزيرة محجوزه لينا بس
عمار لفها ليه بحب و شاف وجهها يشع بالتوتر والخجل

 

عمار ابتسم بحب ونزل لمستوي شفيتها وقبلها بحب وهي سرحت معه في دقايق معدوده
عمار بعد بابتسامة وقال وابتسم علي حالة التوهان اللي مصحبها… تعالي بقي نعوم سوا مش هنفضل واقفين في المياة وخلاص
حورية بتوتر… ما كفاية كدة و نطلع

 

عمار بابتسامة. هو احنا لحقنا يا حورية احنا يدوب لسه نازلين يلا تعالي انا هعلمك تعومي
حورية كانت خايفة ومتوترة
عمار بابتسامة… نامي بقي علي بطنك
حورية بصدمة.. انت عايزني اغرق انا واقفة. وانت مسكني وانا مرعوبة تقولي نامي هو ايه ده
عمار بابتسامة…. ياستي ما انا همسكك متخفيش
حورية بخوف… انا مش عايزة اتعلم اقولك طلعني وعوم انت براحتك

 

عمار بابتسامة…. يعني تسيبي حبيبك يعوم لوحده
حورية بخوف… معلش يا عمار طلعني انا مش مرتاحة البحر ده غويط
عمار محبش يضيقها او يخليها متوترة طول الوقت في المياه

 

شالها وطلعها علي الارض وابتسم وقال…. انتي الخسرانة هعوم انا وهجيلك تاني
حورية بابتسامة… بس خليك قريب مني هنا
عمار بابتسامة ظ.. اوك
وابتداء عمار يذهب ويعود اليها ويعوم باحترافية

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top