رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

انس بحب… وحثتيني كتيل
مريم بشوق… وانت اكتر يا حبيبي وحشتني جدا جدا جدا قد البحر والسماء كلها كام يوم وهاجي
انس بحب… اوعي تتأخري تاني اثعل منك
مريم بابتسامة…. مقدرش علي زعلك يا انس يا حبيبي المهم انت بتاكل كويس حد مضايقك من الدادات

close

 

انس بحب… لا يامامي كلهم كويسين بس غيرك انتي انتي حبيبتي
مريم بابتسامة… يا حبيبي خلاص هانت وجاية يا قلبي يلا اغسل سنانك و نام علشان تصحي بدري بكرة علشان تبقي فايق كدة نشيط
انس بحب .. حاضر يلا باي

 

مريم بابتسامة… باي يا قلبي
فقلت الفيديو كول وهي قلبها وجعها من بعدها عن ابنها
الباب خبط

 

قامت تفتح شافت مهاب
مريم قالت بضيق.. نعم
مهاب فتح الباب اكتر ودخل بدون استأذن وقفل الباب وذهب باتجاه الكرسي وجلس
مريم بضيق…. مفيش حاجه عندك اسمها استأذن

 

مهاب ببرود.. لا مفيش
مريم و اقفة وكان باين عليها الغضب و ضامه ايديها في بعض وقالت… عايز اية
مهاب وقف قدامها وقال وهو ينظر في عيونها بلمعه في عيونه…. تتجوزيني يامريم

 

مريم بصدمة… نعم بتقول اية
مهاب قرب اكتر وقال بهمس ونظرات حب…. تتجوزيني يامريم
مريم بصدمة….
…………………………..

 

في باريس كان عمار في شوارع باريس الجميلة يتمشون وهما يرتدوا البلطوا بسبب بروده الجو
كان يضع عمار يده علي خصرها ويقربها منه كانت تري كل شئ بنبهار وحماس لكن هو كان ينظر لاشياء بنبره عادية كونه رائها اكثر من مرة

 

وصلوا لمكان في نافورة وكانت منظرها جميل جدا كان عمار يصورها في كل مكان وهي ابتسامتها كانت تشق وجهها والفرح في عيونها
جلسوا علي الاماكن المخصصة للجلوس

 

وكان بجانبهم العشاق يقبلون بعض امام الناس وكان اغلبيه يقبلون بعضهم بدون حياء
عمار ابتسم وحط وجهها في حضنه وقال. بحب… متركزيش مع اي حد هنا خليكي في حضني وركزي معايا انا بس
حورية بابتسامة… انا فعلا مش مركزه غير معاك انت بس يا عمار دول ناس مشفوش بربع جنية تربية

 

عمار ابتسم… ياماما دول اجانب الحاجات دي بنسبة ليهم عادي
حورية بابتسامة…… معاك حق بكرة هنروح فين
عمار ابتسم… هنروح جزيرة هنقضي فيها الاسبوع مش هنخرج ابدا وبعد الاسبوع بقي نبقي نرجع الفندق و نتفسح براحتنا

 

حورية شددت من احتضانه وقالت….انا اي مكان معاك بيبسطني ويفرحني مش مهم المكان المهم انك موجود
عمار قبل اعلي راسها بحب وقال… ربنا يخليكي ليا
حورية بابتسامة…. ويخليك ليا وميحرمنيش منك ابدا ياقلبي

 

…. …………
في الفيلا وصلوا سهر و وجية وجهزوا حاجتهم في الاوض
سهر بهدوء… حبيبي مجبتش شغاله ليه
وجية بهدوء… شغاله لايه هما يومين
سهر بضيق… ياحبيبي علشان لو عزنا حاجه
وجية قرب بابتسامة مصطنعه… انا هعمل اي حاجه حبيبتي تحبها

 

سهر بفرح حضنته…. انت حبيبي وجية اللي عرفته وحبيته واتجوزته
وجية بابتسامة… وهفضل كدة علي طول احنا مش هنخرج انهارده خلينا نبدا من بكرة الخروج سهر بفرح… مش. مهم الخروج تعالي نطلع فوق

 

وجية كتم ضيقه وقال… تعالي
طلعوا الاتنين الغرفة
سهر بحب… استني هدخل اخد شاور بسرعة وجاية
وجية بابتسامة مصطنعه… براحتك خدي وقتك

 

سهر اخدت هدومها ودخلت اما هو جلس علي السرير بضيق.. استحمل يا وجية كلها فترة وهتغور
سهر خرجت وكانت ترتدي قميص مكشوف كالعادة
قربت منه بحب وقالت… اية رايك فيا

 

وجية بابتسامة مصطنعه…. قمر يا حياتي قمر
سهر فرحت جدا وقربت منه وقالت… يعني شكلي مابنش اني كبرت
وجية قرب منها بضيق مداريه… ابدا انتي اصبي من بنتك يا قلبي

 

وقبلها بهدوء لا يوجد فيه عواطف او مشاعر
وهي بدلته قبلته بحرارة شديدة
وتسكت شهرازاد عن الكلام الغير مباح

 

……………………..
في بيت انجي كانت تجلس حتي رن الجرس بهدوء
قامت فتحت واتصدمت لما شافت اسيل

 

انجي بصدمة…… انتي اية اللي جابك هنا
……………………………
ياتري اسيل عايزة ايه من انجي

 

وهل مريم هتقبل تتزوج مهاب ولا هترفض
وهل اللي عمله ايهم وكلامه في والده صحيح ام لا

يتبع…..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top