رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

وجية اتعصب… غور من هنا احسنلك
الراجل قرب منه وقال وهو سكران… وانت مالك يا بارد بتقولك ابعد عنها مش بتفهم
وجية زقه زقه وقع علي الارض من السكر اللي كان فيه

close

 

وجية نظر لها بغضب… مش وقلتلك يلا كان لازم تعندي اتفضلي قدمي
فتح باب العربية وهي ركبت وهي تبكي.
…………………

 

بعد مرور وقت طويل
في غرفة في الاوتيل
جلست حورية بعدما بدلت فستانها بقلق.. ماما مش بترد عليا يا عمار
عمار بابتسامة… حورية يا حبيبتي يمكن نامت احنا طولنا في الطيارة

 

حورية بتوتر.. لا مستحيل تنام من غير ما تتطمن عليا
عمار قرب منها وقال بخبث… احنا هنقضي اليوم كدة ولا اية هي هتتصل لما تشوف مكالمتك انا حتي ما اتصلتش علي ابويا وقولتله اننا وصلنا فكك بقي وتعالي كدة في حضني
حورية بخجل… عمار احترم نفسك شويه انت مكنتش كدة

 

عمار بابتسامة حط ايده علي خصرها وقربها اكتر وقال بحب وعشق وهو ينظر لشفتيها بشوق….. مش عايز اضيع اي لحظه نبقي فيها بعاد عن بعض انا عايز نفضل دايما قريبين من بعض
عمار ميل علي شفتيها بحب وببطئ وهي كانت متوترة جدا ومكسوفة
عمار لتهم شفتيها في قبله يبث فيها كل المشاعر الحب والعشق

 

قربها من بقوة حتي صارت في حضنه
وهي بدلته قبلته علي استيحاء وعدم خبره
وتسكت هنا شهرزاد عن الكلام الغير مباح
…………………….

 

في بيت انجي كانت تجلس وهي تبكي. بقهر وتتذاكر ذكرياتها معه وكيف كانت دائما هي المضحية وهي الصابرة فقط علي كل شئ وفي النهاية قابل هذا بالخيانة
…..؟……………..

يتبع…..

 

 

في صباح يوم جديد في باريس استيقظ عمار علي صوت مياه وشاف حورية مش موجوده جنبه عرف انها بتاخد شاور
تلفونه رن وكان والده اللي اتصل اكتر من عشر مرات و تلفونه صامت
عمار بنعاس…. الو يا بابا
وجية بهدوء…. صباح الخير

 

عمار بنعاس… صباح الخير عامل اية
وجية بهدوء…. انا كويس انت كويس
عمار بنعاس… انا تمام
وجية بهدوء…. انا كلمت كدة واحد معرفة عنده جزيرة علي البحر لو مش عايز تقعد في الفندق و تقضوا مثلا كام يوم في

 

الجزيرة علي البحر لوحدكم روحوا
عمار بابتسامة… اروح مروحش ليه

 

وجية بابتسامة… حورية عاملة اية
عمار بابتسامة… تمام كويسة
وجية بابتسامة… طيب انا هقفل دلوقتي ومش هرن عليك تاني هسيبك براحتك يا عريس باي
عمار بابتسامة… باي
قفل وجية المكالمة وعمار اتنهد والباب اتفتح وكانت ترتدي حورية قميص نوم حرير لونه احمر وقصير وتمسك الفوطة و تنشف

 

شعرها الذي ينزل منه قطرات المياة علي رقبتها وتعطيها شكل مغري و جذاب
حورية بابتسامة… صباح الخير
عمار قام بابتسامة وقرب منها بحب… صباح الورد والياسمين والفل يا قلبي
حورية بابتسامة….. يلا ادخل خد شاور علي ما البس

 

عمار بخبث… تلبسي ليه ما كدة حلو
حورية بابتسامة خجل… احترم نفسك و بعدين علشان نخرج
عمار بابتسامة خبيثه … طيب ما الخروج يستني لاني عاوزك في موضوع خطير جدا

 

حورية بابتسامة… موضوع اية
عمار بابتسامة… هقولك
والتهم شفتيها بحب كبير وهي تاهت معه في قبلته المليئه بالعواطف والحب لفت يديها علي رقبته بحب وبدلته قبلته بشغف شديد

 

عمار تعمق في قبلته فصل قبلته بعد خمس دقايق وهو يتنفس بصعوبة
وهي كانت مغمضة عينيها بتوهان من كمية المشاعر التي تشعر بها.
عمار ابتسم وحط ايده تحت ركبتها وحملها بين ذراعيه وقرب من الفراش وحطها بمنتهي الحب علي السرير وقرب من وجهها وقال بعشق… انتي حبي الوحيد بدونه لا اقدر ان اتنفس حبكي يروي عطشي

 

اليوم الذي لا اراكي فيه اشعر ان القمر باهت ولا يضئ حولي والظلام يحاوطني حبكي يعشرني اني افضل رجلاً في العالم لانك احببتيني واحييتني من ظلام كنت سوف اراه اذا لم التقي بكي يا عمري كله اعشقكك
حورية عيونها دمعت من كلامه وحنيته وهي بادرت كا مكافاة له
حطت ايديها بين رقبته وقربته منها وغمضت عيونها بحب وقربت شفتيها من شفتيه وقبلته بحرارة شديد انجرف وراها وقبلها

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top