رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

عمار حضن والده وحضن نور اللي كانت فرحانة ليهم وحضنت حورية وقالت.. الف مبروك يا حبيبتي
حورية بابتسامة… الله يبارك فيكي عقبالك يارب
نور بابتسامة… حبيبتي

close

 

وجية فتح ليهم العربية وعمار وانجي ساعدوا حورية تركب العربية و بعد ما ركبت
وعمار ركبوا ومسلمش علي ولدته اللي اصل مبركتش ليه
الناس ابتدت تمشي والعربية اللي معازيم انجي جم فيها ام محمود بهدوء… هتيجي يا انجي

 

انجي بدموع… لا روحوا انتم ورايا مشوار هخلصه وهروح
ام محمود بإبتسامة… ماشي يا حبيبتي ربنا معاكي
انجي بدموع… ومعاكي

 

وتركتها ام محمود وانجي رات وجية بيقول.. يلا روحي
سهر بغضب. وسياتك
وجية بغل… بقولك روحي ملكيش دعوة بيا يلا السواق هيوصلك
سهر نظرت لانجي اللي تقف بعيدة عنهم… اية هتروح مع الهانم الشقة مهي فاضيت بقي

 

وجية مسك ايديها بغل وقال… تصدقي وتؤمني بالله لولي اني في الشارع كنت كسرتك ومخليت في جسمك حتة سليمة اركبي مش هقولها تاني
سهر بغضب…طيب يا وجية طيب
ركب العربية بغضب والسواق طلع اما هو راح علي انجي

 

وجية بهدوء… تعالي نروح اي مكان وانا هحكيلك اللي اعرفه
انجي بسخرية… اللي تعرفه علي اساس انك مش عارف كل حاجه
وجية بهدوء… تعالي بس وهنشوف الموضوع ده بعدين
مشيت معه وهي بتحاول تسيطر علي دموعها فتح باب العربية بتاعته البا اللي جنب السواق ركبت بدموع

 

وهو ركب وطلع بالعربية علي كافية كبير جدا
نزلت انجي ودخلت معه
وجية بهدوء… استني هنا دقيقه وجاي
انجي هزت راسها وهو ذهب اتجهه الاستقبال… عايز غرفة مغلقة

 

… امرك يافندم احجز باسم مين
وجية بهدوء… وجية السيوفي
… نورت المكان يا وجية بيه

 

الاستقبال جاب حد يوصلهم الغرفة
وجية بهدوء….. يلا تعالي
انجي مشيت معه وهي كانها غير واعية ابدا

 

دخلوا غرفة في الكافية ولكن مغلقة علشان يتكلموا علي راحتهم
جلست علي الكرسي
لسه هيتكلم وجية دخل الجرسون بابتسامة وقال… تحبوا تشربوا اية يا فندم
وجية بهدوء… هات واحد لمون وواحد قهوة
امرك يا فندم

 

مشي الجرسون
انجي بنفاذ صبر… ممكن تتكلم وبسرعة
وجية كان مضايق من طريقتها ولكن قدر موقفها…
وجية بهدوء… انا لسه عارف ان اسيل كانت متجوزه احمد من فترة قصيرة جدا يعني عرفت بعد ما عمار عرف بنتك وعمار اللي

 

قالي انا مكنتش اعرف اي حاجه عمار سمع سهر هي وشاهندا بيتكلموا وعرف مضمون القصة وانا قدرت اعرف التفاصيل الباقية احمد اتجوز اسيل 8 سنين وعنده كريم 5 سنين مخلفوش علي طول هي كانت حامل وقت ما تقتل في تلات شهور كانوا متجوزين رسمي لكن في السر محدش كان يعرف علشان طبعا اهلها مكنوش هيوافقوا علي حاجه زي دي احمد كان شغال في شركة والد اسيل واسيل كانت شغاله في شركة بابها واتعرفوا علي بعض واتجوزوا وشاهندا لما عرفت الموضوع طبعا لما بنت صاحب الشركة تتجوز واحد شغال محاسب عندهم في الشركة دي كبيرة في نظرهم وفضيحة كانت مخليه حد

 

يقربه وفي اليوم اللي نوت تخلص منه كانت حورية معاه
الباب خبط وحورية خبت وجهها بين ايديها والجرسون حط العصير والقهوة ومشي
كانت تسمعه انجي ودموعها تنزل علي ما قضته من عمرها هدر في حب زوج غدار وظالم.
وجية كان ينظر لها بحزن وحاسس بضيق في قلبه من دموعها…. وقتلته وهي و سهر اتفقوا انهم يسفروا اسيل بره مصر

 

ومترجعش هنا تاني ويحرموها من ورثها في ابوها لانهم اخوات من الاب بس وهي جات علشان تنتقم منهم علي اللي عمله وعلي موت احمد كمان وفعلا عملت كدة شاهندا وخربت بيتها و بيت اكمل اللي مرمي في المستشفى بسبب شاهندا اللي طردته و رجعته للي مفروض حالته القديمة الفقر و سهر لسه معملتش حاجه ليها بس اللي مش قادر افهمه هي ليه جات

 

مخصوص علشان تعرفك ده اللي مش عارفة انجي هو ميستهلش حالتك اللي انتي فيها بسببه
انجي مسحت دموعها وقامت بدموع وقالت… شكرا اه انا مش جاية الشغل
وجية بهدوء… خدي الوقت اللي انتي عايزه و
انجي بدموع…. انا مش جاية تاني الشركة بعد اذنك

 

وخرجت مسرعة بدموع
وجية بسرعة.. انجي استني
ساب الفلوس علي التربيزة وخرج ورها بسرعة كانت خرجت بره الكافية تبكي بقهر
وجية بحزن.. انتي ازاي تمشي كدة هتروحي ازاي الوقت اتاخر

 

انجي بصراخ وبكاء… ملكش دعوة بيا سبني في حالي
وجية بحزن.. انجي طب تعالي اوصلك
انجي ببكاء.. لا
وجية بحزن…. اسمعي الكلام مفيش اي مواصلات في المنطقة دي اسمعي مني وتعالي اوصلك

 

انجي بدموع… قولتلك لا سبني بقي وامشي انت قولتلي تعرفه وانا شكرتك سبني بقي
لسه وجية هيتكلم سمع واحد
طب تعالي يا مزة وانا واوصلك معايا عربية انما اية تهبل

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top