رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

انجي التفت للصوت وقالت بصدمة… خالد..
…………..

close

يتبع…..

في الفرح كانت تقف انجي مصدومة من وجوده

 

انجي بتوتر… خالد انت عرفت ازاي
خالد بحده… عرغت من مطرح ما عرفت مهنش عليكي تتصلي تعرفيني ان بنت اخويا بتتجوز
انجي بتوتر.. انا كنت هعرفكم بس الموضوع
خالد بصوت عالي…. انا بقي مش موافق علي الجوازة دي

 

عمار اتعصب وحورية كانت متعصبة من وجوده
وجية قرب منه بحده وقال… عمها اهلا وسهلا عايز تحضر فرح بنت اخوك مفيش مشكله لكن تقول موافق مش موافق محدش طلب موافقتك وبعدين هما اتجوزوا اصلا مش لسه هيتجوزوا فياريت لو جاي تعمل مشاكل تتفضل علشان متضيعش وقتنا
خالد بغضب…. لينا كلام تاني يا انجي

 

وترك الفرح وخرج بغضب
وجية بابتسامة… يلا يا جماعة البوفيه اتفتح
الناس ذهبت باتجاه البوفيه وحورية كانت تجلس وعيونها مدمعة
انجي كانت تقف مع ام محمود بحزن

 

عمار بابتسامة… انتي زعلانه ليه دلوقتي
حورية بدموع… اني جبت الكلام لماما هي قالتلي مرتين تعزمهم بس انا اللي كنت رافضة
عمار بابتسامة… طيب ليه
حورية بدموع…. مش عايزة اتكلم دلوقتي

 

عمار مسك ايديها وقال بابتسامة… طيب تعالي بس نروح ناكل و انا هعرف كل حاجه لما نروح تعالي
اخدها من اديها ودخلوا غرفة مخصصة لهم فقط
وشد الكرسي و قعدها وشد لنفسه كرسي وجلس بجانبها وقال بابتسامة…. تعرفي يا حورية كان نفسي اوي ميكنش في فرح ونسافر ونقضي اكبر. وقت ممكن لوحدنا

 

حورية بخجل…. كلها ساعتين و نروح المطار
عمار ابتسم.. تعرفي ان بابا هو اللي جهز كل حاجه وقالي انه طلع باسبور ليكي واخد الإجراءات الازمة من طنط انجي و حجز لينا في اوتيل علي البحر و ولوحدنا بيعمل غرف بس منعزلة شوية علي النزلاء التانين
حورية بابتسامة وحماس… نفسي اشوف باريس جدا و نتفسح

 

عمار بابتسامة… احنا من ناحية الفسح احنا هنتفسح يلا كلي احسن احنا بالوقت علشان نخرج
حورية بابتسامة… طيب
عمار مسك الشوكة وحطها في قطعة الجاتوه وقربها من فمها وقال… خدي كلي دي من ايدي
حورية فتحت فمها بابتسامة وحب و مسكت شوكتها و ادتله من الجاتوه بتاعها وقربت كوب العصير بتاعها منه وهو شرب

 

وكذلك كوبيته شربت هي منها
بعد مرور نصف ساعة خرجوا وكانت اغنية رومانسيه اشتغلت مخصص ليهم علشان يرقصوا سلو سوا
عمار اخدها ووقفوا في المكان المخصص ليهم

 

وحط ايده علي خصرها وقربها منه وهي سندت راسها علي كتفه بحب لفت اديها علي رقبته
كانوا يرقصوا وهما مركزين علي كلمات الاغنية سمعني نبضك.
كانوا يتحركون علي الانغام وهما غافيين عن ما حولهم

 

رفعت حورية انظارها ليه ونظرت في عيونه بحب وهو بدلها النظرات بحب
عمار بهمس ونظرات الحب تتحدث… بحبك يا اجمل ما رات عيني
حورية بابتسامة وحب…… وانا بعشقك يا احن راجل في الدنيا
عمار بابتسامة…. ربنا يديمك في حياتي نعمة

 

حورية بابتسامة حب….. ربنا ما يحرمني منك ابدا
عمار بابتسامة…. ربنا يرزقني باجمل وردتين من زهرة جميله
حورية حضنته بحب وقالت بتمني…. يارب يارب
سندت راسها علي صدره مرة اخره وهم يتحركون علي الاغنية

 

وبعدما انتهت كانوا يرقصون ولم ينتبه ان الموسيقي انتهت
لقوا سكوت في القاعة عمار فتح عينه بهدوء وابتسم لما شافها في حضنه وكانت في حالة الهيام اللي هو كان فيها خبط علي كتفها وهي فاقت وشافت الناس تنظر لهم و يضحكون
اتكسفت جدا

 

عمار اخدها وجلسوا في الكوشة وكانوا بيدندنوا سوا كلمات الاغنية من جديد
والدجي شغل اغاني تانية والمعازيم ابتدت يرحوا يرقصوا.
وجية كان يقف مع انجي وقال بهدوء… بعتذر عن اللي سهر عملته
انجي بهدوء…. كلامها ميهمنيش و نسيته مش دي اللي انا اديها اكتر من حجمها

 

وجية استغربت اسلوبها وانها مش هممها انها بتتكلم عن مراته كدة… هو انتي مش واخده بالك ان انتي بتتكلمي عن مراتي
انجي بإبتسامة باردة.. لا ياوجية بييه واخده بالي اوي انها مرات سيدتك بس مش علشان انت ناس اغنياء وكبار في البلد اني هسمح ان انا او بنتي تتهان وانا مغلطتش فيها بالعكس. انا لاخر لحظه كنت محترمة معاها وافضل كدة لان انا اتربيت علي الاحترام و الذوق غير المدام

 

وجية لسه هيرد سمع صوت حد بيقول…. ازيك يا جوجو
وجية نظر لها بحدة شديدة. وقال… انتي اية اللي جابك هنا يابت
اسيل قربت ببرود ونظرت لانجي من فوق لتحت…. عيب عليك يا جوجو
وجية قال بغضب وصوت واطي….. اقسم بالله يا اسيل الكلب لو نطقتي الاسم ده تاني لكون مندمك وانتي طبعا عارفه ازاي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top