رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

عمر بضحك…. عايز تتجوز علشان تاكل عيل همك علي بطنك يخربيتك
فادي بابتسامة…. بس بصراحة المدام اكلها روعة
عمر نظره له بهدوء… شكرا
فادي بابتسامة خبث.. بقولك يا عمر ما تقولها تعمل شوية رز بلبن احنا واقفين ليل نهار نتغذا

close

 

عمر بضحك… ياخي حس علي دمك مش كفاية الاكل و بعدين الدنيا غالية يعني الواحد يا هيعمل اكل يا يعمل حلويات
فادي بضيق… متفكرنيش بالغلي متفكرنيش
عمر بهدوء.. في حاجه معاك
فادي بضيق وحزن…. علاج امي اللي كنت بجيبه 600 بقي 1100 والقبض مش مكفي هبعتلها تجيب اكل ولا علاج ولا ماية و

 

نور وغاز انت عارف انا بقبض 4500 ولكن مش مكفيين ومتنساش اختي اللي مطلقة وقعده بولادها كمان مبقتش قادر علي المصاريف يا عمر حتي لو فكروا يعملوا اكله مش مكلفه مفيش حاجه مش مكلفة الاكل الفاضية هتدخل في 100 جنية وانت اكيد عارف

 

عمر بهدوء… طيب ما تكلم وجية بيه وهو مش هيتأخر صدقني هيزودك.
فادي بحزن…. هو لسه مزودني من كام شهر اكيد مش هيزودني تاني
عمر ابتسم… طيب ما تزعلش نفسك بكرة تفرج صدقني
فادي بحزن… يارب

 

عمر بهدوء… انا هقوم انا تصبح علي خير
فادي بهدوء…. وانت من اهله
عمر دخل الاوضة بتاعته و كانت رحمة صاحية ولكن عاملة نفسها نايمة طلع الفلوس من الدرج و عدهم واخد جزء وخرج تاني
فادي باستغراب… اية اللي رجعك

 

عمر طلع الفلوس وقال… خليهم معاك
فادي بحزن… اية يا عمر انا بقولك علشان تقوم تجيب فلوس
عمر بهدوء…. اسمعني يا فادي انت اخويا وانت عارف انا ميسور الحال الحمدلله وبعدين ده مبلغ مش كبير يعني خليهم معاك

 

لغاية ما تفرج
فادي برفض… شكرا يا عمر بس انا مقبلش
عمر بضيق.. بقولك اية انا بقول خدهم يعني تاخدهم دول 3000 جنية هو انا بديك 300000 الف جنية انا داخل انام

 

وتركه
فادي بابتسامة.. شكرا ياعمر
عمر بابتسامة… انت عبيط يا بني شكرا علي اية يلا تصبح علي خير
فادي بابتسامة… وانت من اهله

 

يتبع…..

في بيت صافي كانت تجلس بضيق وقالت… يعني اية مبقاش حلتك حاجه امال مصاريف البنات اجيبها منين
اكمل بكسره…. استحمليني الفترة دي يا صافي انا كنت عايز اعمل مشروع وابدا من جديد وانا ليا عملاء كتير هيعملوا معايا صفقات واكبر بس محتاج منك تساعديني
صافي بسخرية…. اساعدك ازاي بقي يا اكمل بيه

 

اكمل بكسره… محتاج مبلغ ابدا بيه وافتح شركة صغيرة
صافي بضيق…. مرفوض انا مقبلش علي كرامتي اصرف علي واحد وبعدين خد بناتك لاني مش هقدر اصرف عليهم ولا علي مدارسهم
اكمل بكسره…. يا صافي اسمعيني بقي مش عايزة تساعدي جوزك في ازمته

 

صافي بتكبر… انا بستحقر اوي الراجل اللي بيطلب من مراته فلوس وعلشان تبقي عارف انا لو امي وابويا ولو حد من اخواتي طلبوا مني فلوس بمضيهم علي وصلات امانه واللي مش بيدفع بحبسه بتمن الفلوس اللي خدها وانا اصلا الارباح اللي بتطلع ليا كل شهر من الشركة مش بيكفوا اصلا حاجه
اكمل بكسره….. طيب انا هدور علي شغل

 

صافي بسخرية… براحتك بس تطلقني لاني مقبلش يبقي جوزي شغال عند الناس
اكمل بصدمة.. انتي ازاي كدة يا صافي ازاي غدارة بالمنظر ده
صافي بسخرية…. ما بلاش افوره يا اكمل بيه انت غدار اكتر مني ولا نسيت شاهندا اللي لمتك من الشارع و نضفتك و حطتك في مركز عمرك ما كنت تحلم بيه بعدما اهلك اعلانوا افلسهم واتجوزتني عليها وجاي تقولي انتي ازاي غداره كدة عيب عليك

 

صدقني يلا قوم امشي يلا والبنات تجي تاخدهم في خلال تلات اربع ايام بالكتير لاني مش هصرف عليهم مفهوم
اكمل قام بكسره والدموع تلمع في عيونه شاف بنته تاليا تقف وهي تبكي وتسمع ولدتها ترميهم باهذي الطريقه
اكمل قرب منها وحضنها وقال بدموع… متخفيش يا حبيبتي انا هاجي اخدكم متخفيش
تاليا بحزن… بابا مش هتسبنا مش كدة

 

اكمل بحزن… لا طبعا مش هسيبك لا انتي ولا اختك يومين تلاته وهاجي يا حبيبتي
تاليا بحزن…. مستنياك يا بابا
اكمل حضنها وخرج من الباب وصافي كانت تجلس ببرود لا يهمها ان بنتها استمعت لكلامها ولا همها بكاء ابنتها

 

صافي بسخرية… خلاص يا حبيبة ابوكي حضنتيه وعيطتي يلا ادخلي اوضتك و متورنيش وشك بقي يلا كتك الارف انتي وابوكي
تاليا دخلت غرفتها تبكي بحزن علي معاملة ولدتها السيئة
……….

 

اكمل وهو ماشي حس بتعب شديد في قلبه وقع من طوله امام الناس اللي طلبوا الاسعاف بسرعة و جت خدته
……………………
في بريطانيا كان يجلس مهاب ومريم وماجد مع جاك لتحدث في امور الشغل
جاك كان كلامه كله لمريم ومهاب وماجد لم يتحدث معهم او ينظر لهم حتي

 

جاك بابتسامة….. بالطبع يا انستي انا سوف اشرف علي المعدات والالات وسوف لا يحدث اي خطأ
مريم كانت شايفه نظرات مهاب وماجد اللي كلها ضيق وعصبية
مريم بتوتر… ان شاء الله يا مستر جاك
جاك بابتسامة اعجاب…. اتعلمي اني اتحدث العربية

 

مريم بتوتر… هل يمكننا التحدث بالعربية الان
جاك بابتسامة… بالطبع انسيتي
جاك يتحدث بطلاقة… اتعلمت اتكلم عربي حينما تعملت مع رجال اعمال عرب قولت لازم اتعلم اللغه وانا حبيت المصرين جدا لذلك تعلمت لغتكم

 

مريم بتوتر… شرف لينا يا مستر جاك
جاك بابتسامة اعجاب….. ده شرف ليا انا اني قبلتك و اتكلمت معاكي يا انستي
ماجد بغضب… يا مستر جاك بما انك بتتكلم عربي بقي معلش انا عصبي حبيتين تلاته اربعه ولما بتجنن بيتخلص معايا صدقني

 

دي مش انسة دي متجوزة دي عندها عيل كل شوية انسيتي انسيتي يا مستر جاك عيب ونبقي اتنين رجالة اقعدين وحضرتك نازل تسبيل ومعاكسة وحاجة مينفعش تتعمل كدة عيب حضرتك مينفعش انا كراجل شرقي ما اقبلش الكلام ده
جاك بصدمة… هل انتي متزوجة حقا وعندك طفل

 

ماجد بضيق…. رجعنا لام اللغه تاني
مريم بتوتر…. اه بس انا
ماجد نظر لها بحده وقال… انتي اية يا مدام

 

مريم بتوتر…. متجوزه
ماجد بضيق…. انا كفاية اوي الاجتماع ده بقالنا ساعة التفاصيل انا هبعتها لحضرتك في اميل بعد اذنك يلا يا مدام
مهاب قام بدون ولا كلمه وماجد مريم وراه

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top