رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

هفضحك واخلي سيرتك علي كل لسان اخلص
اكمل بدموع….. شاهندا هيهون عليكي ابو ولادك يتبهدل طيب سامحيني وانا هطلقها
شاهندا بغضب… ميهمنيش تتطلقها او لا انت هتطلقني دلوقتي يلا بسرعه يا هصرخ وهسمع كل الموظفين اللي حصل

close

 

اخلص
اه نسيت اقولك معلومة اضافية كل الفلوس اللي في الحساب المشترك اللي ما بنا انا سحبت كل الفلوس اللي فيه يا حبيبي يعني انت حاليا لا تحتكم علي اي فلوس يلا طلقني بسرعه ولا اصرخ وافضحك
اكمل بسرعه.. لا لا خلاص انتي طالق

 

شاهندا بغل… غور بره مش عايزة اشوف وشك
اكمل خرج بغضب من اللي حصل…. عرفت ازاي دي
شاهندا جلست علي الكرسي تبكي بقهر….. مكنتش متوقعة ان الكلمة دي صعبة اوي كدة بعد الحب ده كله ويطلع خاين

 

وصحبتي صاحبة العمر خاينة ليا وهي بتاكل وتشرب و تخرج معايا
………………………….
في البيت عند زياد روح بيته كانت امه تجلس مع فرحة

 

سعاد بهدوء…. تعالي يا واد يا زياد سلم علي فرحة
زياد بضيق…. ازيك
فرحة بخجل… الحمدلله

 

زياد دخل اوضته
سعاد بابتسامة… بت يا فرحة انا هاخدك لابني قريب
فرحة بخجل…. انا لازم امشي بعد اذنك

 

وخرجت بخجل وسعاد ضحكت علي كسوفها…. هيتجوزها يعني هيتجوزها انا اللي مختارها
………………….
في الشركة في وقت البريك
مراد كان يتحدث مع انجي

 

مراد بحزن… بصراحه انا مطلق بقالي اكتر من 22 سنه ومتجوزتش تاني
انجي بحزن… ليه مش لازم تجربة وحشة تاثر عليك
مراد ابتسم بحزن…. مش حكاية تجربة هي كويسة جدا جدا بس انا اللي بخلف علشان كدة اطلقنا وبدل ما اظلم واحده معايا خدتها من قصرها و قعت عازب
انجي بحزن…… بس الدنيا اتطورت العلاج اتقدم وتقدر تتعالج

 

مراد بحزن…. مين هترضي تتجوز واحده داخل علي الخمسين يا انجي غير.واحده قريبة من سنه واللي قريبة دي مش هتخلف
انجي بهدوء….. طيب ليه ما تجوزتش واحده مثلا معاها ولاد و تربيهم انت
مراد بحزن….. كنت خايف محبهمش واعاملهم وحش لانهم مش ولادي مش من صلبي علشان كدة متجوزتش معلش صداعتك بمشاكلي

 

انجي بحزن…. لا ابدا مفيش حاجه
مراد ابتسم بهدوء…. طيب انتي ليه متجوزتيش بعد جوزك الله يرحمه
انجي بإبتسامة…. مستحيل احمد مش مجرد زوج عادي احمد ده حبيبي من قبل ما نتجوز بنحب بعض جدا كنا جيران وعمري ابدا ما اتجوز بعده ولا افكر في راجل تاني علشان ربنا يجمعني بيه في الاخرة
مراد بهدوء….. كان بيحبك بنفس مقدار الحب بتاعك

 

انجي بإبتسامة…. اه بيحبني وعمره ما زعلني ولا ضايقني حتي عمرنا ما اتخنقنا قبل كدة طول الوقت حياتنا كانت هادية وبسيطة
مراد ابتسم……. ربنا يرحمه
انجي بإبتسامة….. يارب

 

مراد ابتسم…. هروح اجيب الاكل واجيب شاي واجي
انجي بإبتسامة… تمام
مراد خرج والابتسامة اتبدلت لضيق… يعني انا بجز نبضها تقولي كده طول عمرك نحس وفقر يا مراد
……. ……………….

 

في بريطانيا كان يجلس مهاب في الشركة هو ومريم ويتحدثوا مع العملاء
ومريم بعدت شوية عن مراد ووقفت مع سيدة
ماجد بهمس لمهاب… تصدق يا مهاب نفسي في واحده زي مريم
مهاب بغضب… اية اللي بتقوله ده يا متخلف

 

ماجد بإبتسامة…. يعم اهدي مقصدش حاجه وحشة بس مريم فينا كل الميزات الحلوة واللي تخلي اي راجل يبصلها طيبة وحنينة قلبها ابيض اي حد محتاج مساعدة بتساعده وجميلة
في ميزات كتير تخلي اي راجل يبصلها ابتسامتها اللي بتدي امل للناس في الحياة ضحكتها الجميلة و الجذابة كلامها الراقي

 

مهاب كان مركز معها وهو يستمع لكلمات ماجد
ولكن فاق…. انت مجنون دي مريم ازاي بتقول عنها كدة
ماجد باستغراب…. هو انا بشتمها يبني انا بمدح فيها.
مهاب بغيره… طب اخرس ممكن

 

ماجد… حاضر انا غلطان اني بتكلم معاك اصلا بني ادم قلبه حجر
مهاب كتم في نفسه وقال بضيق… امبارح جاك و انهاردة ماجد ياتري مين تاني هيعجب بالست مريم
…………………………….

يتبع…..

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top