رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

سهر بابتسامة…. اتكلم فضفض معايا
وجية بابتسامة خبيثه…. واحد لعب معايا لعبة قذره زيه وحاول يضرني في حد من ولادي بس ميعرفش اني مش هسيبه تخيلي كان مأجر واحد يصاحب الواد عمار و يعلمه يشرب مخدرات طبعا لو حاجه زي دي حصلت اسمي في السوق يتدمر يا سهر

close

 

سهر بتوتر…. وعملت اية
وجية بخبث.. كل خير يا قلبي بعتله كام واحد ينصبوا عليه و يوقعوا شركته الارض مهو هو اللي غبي غبي وبعدين اسهمه كلها وقعت في الارض روحت اشتريت انا الاسهم دي وبعدين بعتله واحدة شمال وخلتها تصورهم سوا وفضحته

 

ده غير بقي اني خطفته لمدة اسبوعين وخليته مدمن مخدرات علشان يتعلم الادب يا سهر هل انا كدة غلطان
سهر بتوتر ودموع…. لا
وجية بخبث… بس كدة اصل انا اللي يجي علي حد يهمني هنسفه اذا كان قريب او بعيد.

 

سهر بتوتر…. معاك حق
وجية ابتسم… طيب يا حبيبتي انا هنام بقي لاني تعبان ومش قادر
سهر بابتسامة متوترة…. ماشي

 

نام وجية علي السرير وكان يبتسم بخبث
باك
سهر بدموع…. طيب لو عرف اللي عملته زمان هيعمل معايا اية ده وجية مش بيهزر بالعكس ممكن يقتلني فيها وحيد كان

 

عنده بالدنيا كلها بس هو هيعرف منين الموضوع ده عده عليه اكتر من عشرين سنه مش هيعرف اكيد مش هيعرف
………………………….
في الشركة عند اسيل كانت تجلس بغل

 

اسيل وهي بتكلم معتز…. شوفت عمل معايا اية
معتز بضيق… يا اسيل انتي غلطانه ياماما وجية اصلا معملش ليكي حاجه ليه بتاذيه وبعدين وجية مش سهل مش سهل خالص وبعدين انتي مش قولتي مش هتعملي حاجه ليه دلوقتي راجعة بتقولي عملت وعملت في اية يا اسيل

 

اسيل بدموع… انا مش هسيبهم حتي لو سيبت وجية مش هسيب اكمل ولا شاهندا سهر وجية هيربيها كويس لكن انا طالبه منك تاخد بالك من كريم يا معتز لو سمحت
معتز بضيق…. معتز ده ابني انا اللي مربية متقلقيش عليه انا عايزك تسكتي وكفاية اللي عملتيه لو سمحتي مش هيسموا

 

عليكي لو اتفقوا يخلصوا منك
اسيل بغل… مش هسيبهم ابدا سامع
معتز بضيق…. طيب يا اسيل انتي حره اعملي اللي انتي عايزة بس فكري في ابنك ابنك يتيم الاب عاوزه يبقي يتيم الام كمان كملي اللي بتعمله ومش هقولك لا مع السلامه

 

وقفل الخط وهي جلست تفكر في كلامه
………………………..
في الشركة بتاعة شاهندا واكمل
دخلت شاهندا بكل غرور وتكبر وهي ترتدي ملابس مكشوفة وطلعت علي مكتب اكمل اللي كان في اجتماع.

 

دخلت بدون اي استاذن اكمل اتصدم من وجودها
اكمل بضيق… اية يا شاهندا الداخلة دي
شاهندا بتكبر… كله بره يلا بسرعه

 

الموظفين اضايقوا من اسلوبها وخرجوا بره
اكمل بصدمة… في اية يا شاهندا انتي اتجننتي ولا اية
شاهندا ببرود… اه اتجننت بقولك. يا اكمل يا حبيبي انت كفاية عليك شغل لغاية كدة انت كبرت وعجزت والشغل من النهاردة انا اللي هديره

 

اكمل بصدمة…. انتي واعية اللي بتقوليه يا شاهندا
شاهندا ببرود…. اوي يا حبيبي واعية جدا لا وزود عليهم كمان انك هتطلقني
اكمل بصدمة….. انتي في اية انا عملت اية لده
شاهندا ببرود…… عملت اية هقولك يا اكمل يا حبيبي متجوز صافي صحبتي ومخلف بدل العيل اتنين البنتين بنتها دول اللي

 

اقل بنت عندها 15 سنه مستغفلني بقالك 15 سنه وانا العبيطة اللي مش درينا بحاجة
وقالت بعصبية… خليتك بني ادم بعد ما انت وعيلتك مكنتوش لقين الجنية اتجوزتك و نضفتك وشغلت في شركة مكنتش تحلم بيها وفي النهاية بتخوني ومع مين صافي صاحبة عمري وانا كنت عايزة اخد بنتها لابني وانت رفضت علشان خاطر اخته وهي تقولي انا اتحوزت واطلقت بتسغفلوني و بتستغبوني دلوقتي هتطلقني وهتخرج بره وتروح لست صافي حبيبة القلب هي

 

تشغلك ولا تصرف عليك ميهمنيش
اكمل بصدمة… انتي فاهمة غلط
شاهندا بغضب…. انت لسه فيك نفس للكدب يا اكمل انا التوكيل لغيته خلاص وكل حاجه بقت ليا يلا ارمي يمين الطلاق يا

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top