رواية العشق الممنوع ❤?كاملة ? جميع الفصول ?(من الفصل الأول إلى الأخير) كاملة ستعجبكم

­ ­ ­ ­ ­

وجية بهدوء… لا بس انا تعبان يا سهر مش قادر اكل اكتر من كدة
سهر بحزن… الف سلامه عليك انا هقوم احط الاكل علي التربيزه وجاية
وجية هز راسه وسند راسه علي السرير

close

 

جات سهر وجلست بجانبه علي السرير ومسكت ايده وقالت بحب… تعرف انا فرحانة اوي اوي يا وجية كان نفسي نرجع لبعض من ساعة ما طلقتني واول ما قولتلي امبارح كان هيغمي عليا من الفرحة ان شاء الله مش هنبعد عن بعض ابدا ابدا هنفضل علي طول مع بعض

 

وجية بإبتسامة غريبة عليها… اكيد اكيد مستحيل نبعد عن بعض ابدا
سهر قربت منه وحطت راسها علي صدره وقالت بدلع وهي بترفع نظرها و لوجهه بدلع… تعرف انك و حشتني جدا يا وجية
وبدات في تقبيل وجه وشفتيه
وجية كان حاسس ب الاشمئزاز ومش قادر يتجاوب معها

 

سهر حست ببروده وانه مش بيتجوب معها قالت بحزن… مالك يا وجية هو انا موحشتكش
وجية… لا طبعا وحشتيني بس انتي مش مقدرة اني كنت في المستشفي امبارح وكنت داخل علي جلطة انا تعبان يا سهر تعبان بعد اذنك هدخل اخد شاور علشان اجي انام شوية
سهر بحزن هزت راسها وكانت حاسة ان كرامتها انجرحت جامد منه

 

سهر بحزن… خلاص يا سهر هو ميقصدش هو تعبان ليه حق كان المفروض اصبر شوية
في المرحاض
وجية كان بيغشل وجهه بغضب وكان عاوز يمحي اثر اي قبله قبلتها ليه كان قرفان من نفسه ومنها ومن حياته كان تعبان

 

وحاسس بوجع في قلبه من الانفعال
وقف تحت الدوش والماية بتنزل عليه كان حاسس بضغطه اللي بيرتفع كل ما بتقرب منه او بتحاول تخليه يقرب منها
وجية بضيق… الحمدلله علي التعب اللي جه ليا ده انا هتحجج بيه انا مش هقدر اقرب منها مش طايق ابوص في وشها دي حاجه غصب عني

 

مسك البشكير و لبسه وخرج علي غرفة الملابس ولبس وخرج بهدوء. ونام علي السرير و بدون ولا كلمة..
……………………………………
في المكتب تعبت انجي جدا وكانت حاسة ان ضهرها هيتكسر قالت بتعب… استاذ مراد ممكن اخد راحة شوية

 

مراد نظر لوجهها الاحمر…. اه طبعا براحتك ولو تعبتي ممكن انا اكمل مفيش مشكله
انجي بتعب.. لا لاء انا بس هرتاح شوية وهاجي
مراد بهدوء…. تمام

 

انجي قامت تقف علي رجليها وراحت ناحية الشباك وعيونها دمعت من الوجع اللي كانت حاسة بيه
انجي تعاني من غضروف في رجليها وليه اثر علي ضهرها وخشونة في الركبة لذلك دايما حاسة بتعب في رجليها وضهرها ومش بتقدر تشتغل كتير

 

انجي بتعب سندت راسها علي الشباك وقالت بدموع… مس قادرة ضهري ورجلي هيموتوني انا هكمل كدة ازاي لا علاج نافع ولا حاجه نافعة يارب
بعد ما فضلت حاولي ربع ساعه دخلت الحمام وغسلت وشها وخرجت لمراد اللي قال…. ها عاملة اية دلوقتي

 

انجي بإبتسامة…. الحمدلله بخير
مراد ابتسم ليها ولاول مرة يركز في شكلها عن قرب طول الوقت كان بيتكلم معها بتحفظ شديد ولكن نظر لوجهها بتمعن وتركيز
انجي مكنتش واخده بالها وركزت علي الملف اللي في ايديها….

 

وبعد مرور ساعه
مراد بإبتسامة…. كفاية كدة البريك معاده جه يا انجي ولا تحبي نخليها بالالقاب
انجي باحراج…… زي ما تحب عادي
مراد ابتسم… طيب يا ستي انا هروح اجيب الاكل هنا لانهم هيطلعوا فوق

 

انجي باحراج… تحب اساعدك.
مراد ابتسم… لا انا هروح اجيبهم واجي تحبي اجبلك اي مشروب من الكفتيريا
انجي بإبتسامة… شكرا
مراد ابتسم… العفو بعد اذنك

 

مراد خرج بهدوء
……………
في البيت عند شاهندا كانت تجلس وهي نظراتها كلها غل في غل…. من امبارح بايت عنها وتقولي تعبان وبيموت ماشي

 

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

Scroll to Top